Telecom News - הסטארטאפ החרדי EasySec Solutions מספק הגנת סייבר למכשירי IoT

הסטארטאפ החרדי EasySec Solutions מספק הגנת סייבר למכשירי IoT

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ החרדי EasySec Solutions מספק הגנת סייבר למכשירי IoT
הסטארטאפ החרדי EasySec Solutions: איך מספקים הגנת סייבר ל-Connected Devices?
מאת: מערכת Telecom News, 8.7.19, 15:45דויד בלעיש ואברהם דרמון קרדיט צילום ריקי ראכמן

בין Airbus לרבי נחמן מברסלב: הסטארטאפ מביא את הבשורה, שתדע להתמודד עם איומים חיצוניים ופנימיים גם על מערכות סגורות. תחום ה-IoT (האינטרנט של הדברים) מתייחס ל-20 מיליארד מכשירים הפועלים במערכת סגורה.

בימים אלה סיים הסטארטאפ EasySec Solutions השתתפות של כחצי שנה בחממה לסטארטאפים חרדים - BizLabs. התכנית מפעילה חממה לסטארטאפים לאחר גיוס ראשוני (ממוצע של 400 אלף דולרים למחזור הראשון), ונועדה לעזור לסטרטאפים לעבור את "עמק המוות" שלאחר שנת הפעילות הראשונה.

ביזלאבס הוקמה ע"י קרן ק.מ.ח, קרן אחים גלובל והרשות לפיתוח ירושלים ופועלת תחת מרכז החדשנות ביזמקס בירושלים. בין שותפי התכנית ניתן למנות את גוגל, אמזון, ג'נרל מוטורס, האוניברסיטה העברית, יגאל ארנון, Fiverr, KMPG, JVP ו-IATI.

הסטארטאפ EasySec Solutions נוסד ע"י דויד בלעיש ואברהם דרמון (בתמונה למעלה). היזם  ומנכ"ל הסטארטאפ דויד בלעיש הוא אדם חרדי, שעלה מצרפת בתחילת שנות התשעים. בין השנים 2005 עד 2017, כאשר עבד בחברת NDS גם לאחר הרכישה בידי סיסקו, זיהה את המחסור באבטחת סייבר בכל הנוגע למכשירים, שאינם חלק מרשת המחשבים.

בלעיש: "פעם אהבו להגדיר את התחום כIoT- - (האינטרנט של הדברים). היום זהו מושג אנכרוניסטי. אולם, התחום הזה מתייחס ללמעלה מ-20 מיליארד מכשירים הפועלים במערכת סגורה, וההגנה היחידה, שניתן למצוא היום על תחום המכשירים המחוברים, היא הגנה רה-אקטיבית. הסטארטאפ שלנו הצליח לעשות משהו שלא קיים עדיין ולספק הגנת סייבר פרו-אקטיבית גם לתחום המכשירים המחוברים".
 
לצד האתגרים הטכנולוגים, מתמודדת EasySec עם האתגר הפיננסי. בתחום הסייבר רווי הסטארטאפים, זוהי משימה לא פשוטה לבדל את עצמך ולהרשים את המשקיע, שהפתרון שאתה מציע הוא הפתרון האולטימטיבי.

בלעיש, יחד עם עוד כ-8 אנשי צוות, נמצאים היום בתהליכי רישום פטנטים ותהליכי תקינה צרפתיים וכבר החלו בשלבים מתקדמים של התקנות אצל 5 לקוחות משמעותיים בעיקר באירופה, וכשהלקוח הראשון שלך הוא יצרן של חלקים למסוקים של חברת המטוסים האירופאית - איירבוס, אתה יודע, שאתה בכיוון הנכון.

כחסיד של רבי נחמן מברסלב, אחד היתרונות החשובים, שהטמיע בלעיש בממשק הניהול של EasySec, הוא השפה הפשוטה והיכולת להגדיר את השפה בהתאם למשתמש והמכשירים הרלוונטיים.

בלעיש: "רבי נחמן אומר, שכשמדברים עם הקדוש ברוך הוא, זה צריך להיות בשפה, שאתה מבין. כשהתקשורת היא בשפה לא פשוטה וברורה ל-2 הצדדים זה מתכון לתקלות.

ואכן, התוכנה מאפשרת הגדרה מתואמת אישית לפי צרכי הלקוח וכן הגדרה של הרשאות כניסה ושימוש לתוך המערכת הסגורה לפי הצורך.

אם אתה לקוח, שמפעיל מערכת של 'בניין חכם', אין שום סיבה ,שעובד המעליות יטפל גם במצלמות האבטחה של הבניין. לכן, הגדרת ההרשאות, שהוא יקבל, תהיה רק למעליות וטכנאי המצלמות לא יקבל גישה למעליות. ואלה רק האיומים הפנימיים. כמובן, שהמערכת מספקת הגנה פרואקטיבית הרמטית גם מפני איומים חיצוניים".גיל שורקה, קרדיט צילום ריקי ראכמן
 
גיל שורקה, מנהל חממת ביזלאבס: "הדרך, שעשה סטארטאפ EasySec, היא מדהימה. הצוות שלו מאוד מוכשר ועם ניסיון בתחום.

זה סטארטאפ, שצפוי לו עתיד מזהיר בעולם הסייבר, וכבר היום הוא במגעים עם לקוחות מאוד גדולים ולקראת סגירת עסקאות מוצלחות במיוחד".


קרדיט צילום: ריקי ראכמן
 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share