Telecom News - חיים כהן מונה למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל

חיים כהן מונה למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל

דף הבית >> מינויים >> חיים כהן מונה למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל
חיים כהן מונה למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 11.7.19, 11:20חיים כהן יחצ צילום אלישר
 
חיים כהן, (52), מונה למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל, חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, שעוסקת בתחומי בתחום התשתיות, ה-IoT, האנליטיקה והענן. לאחר שמונה למנהל פעילות זמני של הסניף הישראלי לפני כ-3 חודשים, החליטה הנהלת החברה למנות אותו למנכ"ל הסניף הישראלי. הוא הצטרף להיטאצ'י ונטרה באוגוסט 2018 ושימש כמנהל תיקי לקוחות בכיר.

בעבר שימש כהן במשך כ-3 שנים כמנהל פעילות המכירות בחברת קמינריו (Kaminario). כהן הוא בעל 20 שנות ניסיון בענף טכנולוגיות המידע והוא שימש בתפקידי ניהול בכירים בחברות Actifio, EMC ו-IBM.

כהן בעל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במימון ושיווק מהמסלול האקדמי המכללה למינהל. 

חיים כהן: "אני מודה להנהלת היטאצ'י ונטרה על האמון, שנתנו בי, עם המינוי למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. מטרתי העיקרית היא לסייע ללקוחות למקסם את ההשקעה של אחד הנכסים החשובים ביותר - הנתונים שלהם. ההזדמנויות הרבות הקיימות בישראל בשילוב עם הצוות של החברה יסייעו לנו להמשיך ולספק פתרונות טובים ללקוחות הקיימים ולייצר גם הצלחות חדשות".
 
פטריק מארקי, סגן נשיא לאזור מרכז EMEA בהיטאצ'י ונטרה: "אנו שמחים לבשר על המינוי של חיים כהן למנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל. אנו בטוחים, שההובלה של חיים את הסניף הישראלי תסייע להיטאצ'י ונטרה להרחיב את דריסת הרגל שלנו בשוק הישראלי. אני מאחל הצלחה רבה לחיים בתפקידו החדש".

קרדיט צילום תמונה עליונה: אלישר

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share