Telecom News - FaceApp-אפליקציה לשינוי תמונות סלפי עכשוויות לדיוקנאות מבוגרים וקשישים

FaceApp-אפליקציה לשינוי תמונות סלפי עכשוויות לדיוקנאות מבוגרים וקשישים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצילום \ תמונות >> FaceApp-אפליקציה לשינוי תמונות סלפי עכשוויות לדיוקנאות מבוגרים וקשישים
מאת: מערכת Telecom News
17/07/19,  20:23
מטרת / הייעוד של התוכנה: לדמות כיצד יראו תמונות המשתמשים בעוד עשרות שנים.
שם התוכנה:  לאנדרואיד: FaceApp. לאיייפון: FaceApp - AI Face Editor
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה מאפשרת לבחור תמונות דיוקן, שאותן רוצה המשתמש, שהיא תעבד ותטמיע בהן את אפקט הזיקנה. עיבוד התמונה לא נעשה בסמארטפון עצמו אלא בענן - בשרת של המפתחים מרוסיה. (לא ידוע עדיין איזה שימוש ייעשה בתמונה ע"י מפתחי האפליקציה). בכל מקרה, ניתן להגיש בקשה באמצעות האפליקציה למחיקת תמונות. 

האפליקציה משתמשת בטכנולוגיית בינה מלאכותית ומאפשרת שיפור של התמונה המקורית, בין היתר, שינויי צבע, הוספת מיקאפ, הוספת חיוך, שינוי רקע, הוספת קעקועים, שינוי מין  ועוד וכמובן שינוי גיל.

עדכון 21:10: מפתחי האפליקציה הבהירו, שהם אינם אוספים מידע על המשתמשים. לדבריהם, התמונות, שהמשתמשים מעלים, נשמרות בשרתי ענן ונמחקות תוך 48 שעות. כ"כ, המפתחים הבהירו, שהם לא מעבירים את המידע של המשתמשים לכל גורם חיצוני, ולמרות שמפתחי האפליקציה מבוססים ברוסיה, המידע לא מועבר לגורמים כלשהם ברוסיה. כ"כ, הבהירו, שניתן להשתמש בכל התכונות של האפליקציה מבלי להירשם או לספק פרטים אישיים. לכן, רוב המשתמשים לא נרשמים. יש להדגיש, ששרתי האפליקציה מצויים במרכזי מידע של אמזון בארה"ב ובאוסטרליה ומכאן, ממשלת רוסיה לא יכולה לעשות שימוש בתמונות.

מסך FaceApp
 
אגב, יש אפליקציה מאוד ותיקה מלפני כ-7 שנים Agify-Age your face שמשנה תמונה של דמות צעירה לדמות זקנה - כאן.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share