Telecom News - מוניר קזמל ממשרד התקשורת זכה בפרס משרד המשפטים לשקיפות ל-2019

מוניר קזמל ממשרד התקשורת זכה בפרס משרד המשפטים לשקיפות ל-2019

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> מוניר קזמל ממשרד התקשורת זכה בפרס משרד המשפטים לשקיפות ל-2019
מוניר קזמל, מרכז בכיר תחום פיקוח צרכני, שנכנס לתפקיד הממונה על יישום חוק חופש המידע במשרד התקשורת אך באוקטובר 2017, זכה בפרס משרד המשפטים לשקיפות ברשויות הציבוריות לשנת 2019. 
מאת: מערכת Telecom News, 20.7.19, 20:28מוניר קזמל. קרדיט צילום: יחצ שלמה אמסלם

ביום 3.10.17 נחשף (כאן) שמוניר קזמל, (בתמונה משמאל), קודם בתוך משרד התקשורת ומונה לתפקיד הרגיש של הממונה על יישום חוק חופש המידע במשרד.

המינוי המפתיע שלו היה אחרי קדנציות קודמת של 2 ממונות על חופש המידע במשרד התקשורת, שהדבר האחרון שאפשר לומר עליהן, שהן הצטיינו בעשייה בתחום הזה ושהן קידמו את השקיפות במשרד התקשורת. 

מוניר קזמל הוא עובד מדינה מסוג אחר לגמרי מקודמיו בתפקיד הזה, עובד מדינה מסור המבין היטב את חשיבות השקיפות והעשיית לטובת הציבור. 

המינוי של מוניר קזמל לתפקיד הממונה על חופש המידע במשרד, שינה בבת אחת את כל ההתייחסות של המשרד לחוק חופש המידע ולצורך לעבוד בשקיפות כנדרש בחוקי מדינת ישראל. בהחלט שינוי מרענן וחיובי ביותר. החל עידן חדש בתחום הטיפול בחופש המידע במשרד התקשורת. 

זו בדיוק הסיבה, שמשרד התקשורת התגאה בזכייה שלו בפרס משרד המשפטים לשקיפות ל-2019 ופרסם את ההודעה הבאה אודות הזכייה (התצלום והתמונה למעלה לקוחים מאתר הפייסבוק של המשרד):
 זכייה
 



 
 
Bookmark and Share