Telecom News - 3 מ-6 החברות המובילות בעולם בתחום הרחפנים האוטונומיים הן ישראליות

3 מ-6 החברות המובילות בעולם בתחום הרחפנים האוטונומיים הן ישראליות

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> 3 מ-6 החברות המובילות בעולם בתחום הרחפנים האוטונומיים הן ישראליות
3 מ-6 החברות המובילות בעולם בתחום הרחפנים האוטונומיים הן ישראליות
מאת: מערכת Telecom News, 21.7.19, 17:02DRONE FREE

פרספטו צוינה במיוחד לאור יכולותיה הייחודיות בתחום עיבוד התמונה והבינה המלאכותית על גבי פלטפורמה אוטונומית.
 
3מתוך 6 החברות המובילות בעולם בתחום הרחפנים האוטונומיים הן ישראליות,. כך, עולה מדו"ח, שהוציאה חברת הייעוץ האמריקאית Guinn Partners על שוק הרחפנים העולמי.

עורכי המחקר ציינו, שרחפנים אוטונומיים מבוססי בינה מלאכותית צפויים להגדיל את נתח השוק שלהם בעתיד הקרוב וזאת הודות לקצב המהיר של עבודתם והיעילות והחיסכון, וכל זה תוך הקטנת סיכון לחיי אדם .
 
להערכת עורכי הדו"ח, הרחפנים האוטונומיים צפויים לחלוש על תעשיית הרחפנים כולה בטווח של השנתיים עד 4 שנים הקרובות. במקביל צפוי להתרחב גם תחום התוכנה, שמהווה בסיס ליכולת הפעולה והניתוח של הרחפנים האוטונומיים.
 
הדו"ח מציין את החברות המרכזיות בתחום הרחפנים האוטונומיים:

פרספטו מישראל

אירובוטיקס מישראל

איזי אריאל מישראל

ועימן אמריקן רובוטיקס, ניינטינגל סקיוריטי ורחפני אזור.
 
בולטת Percepto, שמפתחת רחפנים בתחנות עגינה לשימושים בתחומי הביטחון, תחזוקת תשתיות ותעשייה. היא צוינה במיוחד לאור יכולותיה הייחודיות בתחום עיבוד התמונה והבינה המלאכותית על גבי פלטפורמה אוטונומית. מערכת הניהול, שפיתחה פרספטו, מנהלת מספר רחפנים במקביל ואוספת מהם את המידע בזמן אמת מהשטח ביום ובלילה, כולל בתנאי מזג אוויר מאתגרים של גשם, שלג ורוחות חזקות ויודעת לזהות תקלות בטיחותיות או ביטחוניות. פרספטו נוסדה ב-2014 ע"י דור אבוחצירה, שגיא בלונדר, רביב רז ואריאל אביטן. החברה מעסיקה 60 עובדים במשרדיה במודיעין, ארה"ב ואוסטרליה.
 
 
 



 
 
Bookmark and Share