Telecom News - הסטארטאפ Syte מת"א זכה בפרס על חדשנות טכנולוגית בתעשיית האופנה

הסטארטאפ Syte מת"א זכה בפרס על חדשנות טכנולוגית בתעשיית האופנה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ Syte מת"א זכה בפרס על חדשנות טכנולוגית בתעשיית האופנה
הסטארטאפ Syte מת"א זכה בפרס על חדשנות טכנולוגית בתעשיית האופנה
מאת: מערכת Telecom News, 21.7.19, 19:40ליהי  פינטו פריימן צילום יחצ אריאל גייפמן

הסטארטאפ, שפיתח מערכת חדשנית לחיפוש ויזואלי מבוסס בינה מלאכותית של פריטי לבוש ועיצוב, זכה בפרס במסגרת תחרות, שהתקיימה ע"י מגזין Glossy העולמי הסוקר טרנדים טכנולוגיים וחדשנות בעולמות האופנה באירופה ובארה"ב. עדכון בתחתית הכתבה.

מגזין האופנה הניו יורקי Glossy קיים את תחרות המובילים בעולמות היופי והאופנה באירופה, וציין את המותגים והחברות, שהציגו את פריצות הדרך הגדולות ביותר בתעשייה.

המגזין, שממוקם בניו יורק, עוסק בעיקר בשילוב בין טכנולוגיות מעניינות וקמפיינים יוצאי דופן בתעשיית האופנה, וקיים זו השנה הראשונה את התחרות המסקרנת.

חבר השופטים הורכב מבכירים בעולמות האופנה והדיגיטל ביניהם מגזין Glamour UK וחברת הדיגיטל הבינלאומית Work&Co.

השנה הוענק פרס לסטארטאפ Syte, שמספק פתרונות בינה מלאכותית ויזואלית לרשתות אופנה ועיצוב הבית. הסטארטאפ, שהוקם ב2015, מספק פתרונות כחיפוש מצלמה, מנועי המלצות ויזואליים מבוססי בינה מלאכותית ועוד, שהוכחו כמסייעים לעליה משמעותית בהמרות מהאתר, ולהגדלת סל הקניה הממוצע. ל-Syte משרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון וז׳נווה.

מדובר בפרס בתחום "שיתוף הפעולה הטוב ביותר" הוענק לשיתוף הפעולה, שהושק בין הסטארטאפ הישראלי Syte לבין Farfetch, אתר למכירת מותגי אופנה יוקרתיים כמו ולנטינו, פראדה, ברברי, סטלה מקרטני ועוד רבים, שמוכר גם בישראל.
שיתוף הפעולה בין השתיים מכונה ""see it, snap it, shop it, במסגרתו יכולים הקונים להעלות תמונה של בגד, שמצא חן בעיניהם, ולמצוא פריטים דומים ברחבי החנות האינטרנטית, דרך הסמארטפון שלהם.

החיפוש הוויזואלי הפך לדבר החם בתעשיית האופנה והמותגים, וחברות רבות מנסות לאפשר למשתמשים למצוא בקלות ובמהירות את המוצרים, שהם רואים סביבם בעולם האמיתי או במדיה חברתית כמו אנסטגרם או פינטרסט.

פרס נוסף ניתן לשיתוף הפעולה בקטגוריית השקת הקמפיין הטובה ביותר, שהציג את המערכת החדשה לצרכנים.

ליהיא פינטו פרימן, (בתמונה למעלה), מייסדת ו-CMO ב-Syte: המערכת, שפיתחנו ב-Syte, מאפשרת ללקוחות למצוא בשניות כל פריט, או מוצרים דומים לו. הצרכן רואה בעולם האמתי, באינטרנט או ברשתות החברתיות פריט לבוש או עיצוב, שהוא אוהב, מצלם אותו או את המסך, ומעלה את התמונה לחנויות האינטרנטיות. המערכת יודעת לזהות את המאפיינים הייחודיים של הפריט ולהציע פריטים זהים או דומים בזכות החיפוש הוויזואלי החכם.

אנו מודים ל-Farfetch על ההזדמנות לשלב את הטכנולוגיה שלנו בפלטפורמת מוצרי היוקרה המובילות בעולם, וכן על קמפיין ההשקה הייחודי, ומודים למארגני התחרות על הפרס".

צילום תמונה עליונה: אריאל גייפמן

עדכון 9.9.19: הסטארטאפ השלים גיוס הון של 21.5 מיליון דולרים. את הסבב הובילה קרן ויולה ונצ'רס, והשתתפו בו קרן Commerce Ventures, קרן Storm Ventures מסן פרנסיסקו, מועדון ההשקעות המקוון Axess Ventures, והמשקיעים הקיימים בחברה, בהם המשקיעה הראשונה בחברה, קרן מאגמה. הסטארטאפ גייס עד היום כ-30 מיליון דולרים כולל הגיוס הנוכחי.
 

 



 
 
Bookmark and Share