Telecom News - הוכרז הזוכה בתחרות סטארטאפים סייבר ע"ש תמיר סגל מטעם טרנד מיקרו

הוכרז הזוכה בתחרות סטארטאפים סייבר ע"ש תמיר סגל מטעם טרנד מיקרו

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הוכרז הזוכה בתחרות סטארטאפים סייבר ע"ש תמיר סגל מטעם טרנד מיקרו
הוכרז הזוכה בתחרות סטארטאפים מתחום הסייבר ע"ש תמיר סגל מטעם טרנד מיקרו
מאת: מערכת Telecom News, 23.7.19, 22:22תמיר סגל יחצ

פורסמו 5 הסטארטאפים, שעלו לגמר, והזוכה בתחרות Segal Cybersecurity Innovation Award ע"ש תמיר סגל, מנהל פעילות Trend Micro ישראל, שהלך לעולמו.

כפי שפרסמנו - כאן ב-29.4.19, Trend Micro הודיעה על תחרות Segal Cybersecurity Innovation Award ע"ש תמיר סגל, (בתמונה משמאל), מנהל פעילות Trend Micro ישראל, שהלך לעולמו, והזמינה סטארטאפים מתחום הסייבר, שנמצאים בשלב מוקדם (שגייסו כסף ראשוני בלבד), להציג את הפתרון שלהם כדי להשיג ליווי מקצועי של אחת מהחברות המובילות עולמית בתחום, כאשר הסטארטאפ הזוכה יקבל 10,000 דולרים, שכר דירה למשרדים במגדל שרונה בתל אביב, למשך 6 חודשים, ליווי של בכירי החברה וייעוץ שוטף שלהם, ו-2 כרטיסים לתערוכת RSA בארה"ב ולהכרות עם בכירים מענף הסייבר ויזמיו.

היום הכריזה החברה על Solution Cybint כזוכה בתחרות.

5 הסטארטאפים, שעלו לשלב הגמר:
 VirusBay - פלטפורמה מבוססת אינטרנט, שמחברת בין אנשי מרכז האבטחה (SOC) לבין חוקרי תוכנה זדונית רלוונטיים.

 Akeyless Security - פתרון מבוסס שירות הפועל במודל שלZero Trust  המניח, שאין לבטוח בשום דבר בצורה עיוורת.

 L7 Defense - מספקת הגנה בפני המציאות החדשה של התקפות botnet מבוססות AI.

 Minerva Labs - עוסק במניעה, ומחולל מהפכה בתעשיית האבטחה של נקודות הקצה ע"י הצגת גישה חדשה, שונה ויעילה יותר לאיום איומים אחרים.

Solution Cybint - עוסק בחינוך והדרכת Cyber כדי לפתור את פער המיומנויות בשוק Cyber Security באמצעות פתרונות חינוך חדשני והדרכה לכל רמות המומחיות.

פאנל של שופטים, שכלל את שמואל קליגר, מייסד ונשיאTurbonomic , אביבית קוטלר, ראש תחום סייבר סקיוריטי וקהילה עסקית בכלל ביטוח, עופר לוינגר, מנכ"ל White Hat וגיל זיסו, מנכ"ל Seven Global innovation and transformation consulting  בחר ב Solution Cybint פה אחד כזוכה ונימק את הזכייה:

 "Solution Cybint נותן מענה לבעיה אמתית וכואבת, שכל CISO מתמודד אתה. המשאב האנושי הוא המשאב החשוב ביותר עבור CISO והיכולת, לראשונה,  לטפל בו בצורה ישירה ודינמית היא בדיוק מה שאנו צריכים. הסטארטאפ בשל מאוד יחסית לשלב בו הוא נמצא ולכן הוא הזוכה שלנו".

עוד הכריזה Trend Micro, שהסכום, שייתרם לעמותת ארז חילוץ הצלה ותרומה לקהילה, לזכרו של תמיר סגל, עומד על 46,000 ₪. החברה תרמה שקל על כל שקל שנאסף.
 
יקופ בורקיוגלו , מנהל אזור הים התיכון, ישראל טורקיה ויוון ב-Trend Micro: "אנו שמחים להכריז על הזוכה ב-Segal Cybersecurity Innovation Award. רצינו לכבד את זכרו של תמיר סגל, שנפטר ביוני 2018, לאחר מאבק במחלת הסרטן. תמיר היה יזם בנשמתו, האמין ותמך בסטארטאפים ישראלים.
 
תחרות Segal Award, שנערכה כדי לתמוך פיננסית ועסקית בסטארטאפים ישראלים, היא הדרך הטובה ביותר לשמר ולהמשיך את מורשתו של תמיר סגל".

בתמונה מימין לשמאל: איימי מא, סמנכ"ל Trend Micro, שמואל קליגר, מייסד ונשיא Turbonomic, עופר לוינגר, גיל זיסו, יעל טריוכין, מנהלת עסקית Trend Micro, רועי צור, מייסד ומנכ"ל  Cybint, אביבית קוטלר, יקופ בורקיוגלו.

טרנד מיקרו יחצ

 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share