Telecom News - יעל טריוכין מונתה למנהלת פעילות מקומית ב-Trend Micro

יעל טריוכין מונתה למנהלת פעילות מקומית ב-Trend Micro

דף הבית >> מינויים >> יעל טריוכין מונתה למנהלת פעילות מקומית ב-Trend Micro
יעל טריוכין מונתה למנהלת פעילות מקומית בחברת אבטחת הסייבר Trend Micro
מאת: מערכת Telecom News, 24.7.19, 12:30יעל טריוכין יחצ צילום הלנה בנסון
 
Trend Micro, שעוסקת בפתרונות אבטחת סייבר, הודיעה על מינוי יעל טריוכין למנהלת פעילות מקומית עבור החברה בישראל.
 
יעל עלתה לישראל מקנדה. ב-4 שנים האחרונות מילאה תפקידים שונים בקנדה, בארה"ב ובישראל. בתפקידה החדש כמנהלת הפעילות המקומית, היא תהיה אחראית על קביעת החזון והאסטרטגיה העסקית הכללית עבור ישראל ועל הניהול היום יומי של הצוות המקומי.
 
לפני שעלתה לישראל, היא ניהלה את השותפות הגלובלית בין טרנד מיקרו ל-Amazon Web Services (AWS) ממשרדי החברה בסיאטל. לאחר מכן, פיקחה על השיווק ועל הקשר עם השותפים בישראל.
 
יעל טריוכין: "אני נרגשת לקבל על עצמי תפקיד זה בישראל. אני מצפה למנף את הניסיון הקודם והידע, שצברתי בשוק המקומי, ולמלא תפקיד מפתח בהתרחבות שלנו בישראל".
 
דניה טאקר, סגן נשיא מכירות AMEA (אסיה, ים התיכון, אפריקה, אוסטרליה וניו זינלד) בטרנד מיקרו: "יעל הוכיחה מנהיגות חזקה והראתה להט בשנים בהן היא עובדת בחברה. אני מאמין, שהיא הבחירה הטובה ביותר לתפקיד זה ושהיא מוכנה לקבל על עצמה את השלב הבא בקריירה שלה". 
 
יעקופ בורקאיגלו, מנהל אזורי לאזור ISR והים התיכון (טורקיה ויוון): "בטרנד מיקרו אנו בוטחים באנשים צעירים וליעל יש יכולת ראויה לציון של תובנה עסקית והבנה של הערך האמתי של החברה שלנו. כאשת מקצוע צעירה, היא תוסיף ערך רב לשוק האבטחה בישראל בשנים הקרובות".

קרדיט צילום תמונה עליונה: הלנה בנסון
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share