Telecom News - דן ענבר מונה לנשיא ומנהל הפעילות העולמית של חטיבת האחסון בדל טכנולוגיות

דן ענבר מונה לנשיא ומנהל הפעילות העולמית של חטיבת האחסון בדל טכנולוגיות

דף הבית >> מינויים >> דן ענבר מונה לנשיא ומנהל הפעילות העולמית של חטיבת האחסון בדל טכנולוגיות
דן ענבר מונה לנשיא ומנהל הפעילות העולמית של חטיבת האחסון בדל טכנולוגיות
מאת: מערכת Telecom News, 28.10.19, 10:38דן ענבר צילום DINA K יחצ
 
אייל שפין, מונה למנהל קבוצת ההנדסה לפתרונות הדור הבא בתחום אחסון ה-midrange.
 
דן ענבר, (בתמונה משמאל), שכיהן עד כה כסגן נשיא בכיר ומנכ"ל מרכזי הפיתוח של דל טכנולוגיות בישראל Dell EMC, מונה לנשיא ומנהל הפעילות הגלובלית של חטיבת האחסון בדל טכנולוגיות.

ענבר ימלא תפקיד זה בנוסף לתפקידו הנוכחי כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל, ויהיה אמון על הובלת טכנולוגיות האחסון של החברה והטמעתן בארגונים ברחבי העולם, לרבות חברות Fortune 500, הנמצאות בתהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

לדן ענבר יש ניסיון של 20 שנה בתעשיית ההייטק. ל-EMC הוא הצטרף טרם המיזוג עם Dell, ב-2016 כסגן נשיא בכיר ומנהל פתרון האחסון בטכנולוגית פלאש, שהוקמה בעקבות רכישת הסטארטאפ הישראלי XtremIO.

ב-2018 מונה ענבר למנכ"ל מרכזי הפיתוח של Dell-EMC בישראל (4 מרכזים -באר שבע, חיפה, הרצליה וגליל-ים) והמשיך לנהל את פעילות XtremIO בישראל ובמרכזי פיתוח נוספים של החברה בעולם. למרכזי הפיתוח בישראל יש תפקיד אסטרטגי בפיתוח הדור הבא של מוצרי הדגל של דל טכנולוגיות בתחום אחסון הנתונים.

ענבר הגיע ל-EMC לאחר 3 שנים בהן כיהן כמנכ"ל N-trig, עד רכישתה ע"י מיקרוסופט. קודם לכן, במשך 12 שנים, מילא שורה של תפקידי ניהול בחברת M-Systems (לימים SanDisk), לרבות מנכ"ל החברה בישראל. עוד מילא תפקידי ניהול ושיווק שונים בחברת e-Mobilis ובחברת NICE.

דן ענבר הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים מ-INSEAD (Institut Européen d'Administration des Affaires).
 
במקביל, החברה הודיעה על מינויו של אייל שפין, סגן נשיא להנדסה במרכזי הפיתוח של Dell-EMC ישראל, למנהל קבוצת אייל שפין צילום  מיכל יהב דביר יחצההנדסה לפתרונות הדור הבא בתחום אחסון ה-midrange, מוצר דגל של החברה המפותח בעיקר בישראל ובארה"ב.
 
אייל שפין הוא בעל ניסיון של 20 שנים בניהול צוותי מחקר ופיתוח בסטארטאפים ובחברות בין-לאומיות, ועובד ב- Dell EMC ישראל מ-2015.
 
קרדיט צילום תמונה עליונה: צילום  DINA K
קרדיט צילום תמונה משמאל: מיכל יהב דביר
 
 

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share