Telecom News - חג הקניות הישראלי יהיה ב-6-7.11.19 ויפתח את חודש הקניות האינטרנטיות

חג הקניות הישראלי יהיה ב-6-7.11.19 ויפתח את חודש הקניות האינטרנטיות

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> חג הקניות הישראלי יהיה ב-6-7.11.19 ויפתח את חודש הקניות האינטרנטיות
חג הקניות הישראלי ברשת יתקיים ב-6-7 בנובמבר ויפתח את חודש הקניות האינטרנטיות
מאת: מערכת Telecom News, 28.10.19, 18:30גוגל

כ-1,600 עסקים מקומיים קטנים וגם בינוניים, במגוון תחומים כמו סלולר, מחשבים, גאדג'טים ומוצרי חשמל ישתתפו ב-ShoppingIL ביוזמת Google ויציעו עד 70% הנחה ומגוון רחב של מבצעים מיוחדים לחגיגה המקומית. לפני שנה רכשו בחג הקניות הישראלי יותר מחצי מיליון ישראלים. 5 סטארטאפים לשיפור ביצועי אתרים משתתפים בתכנית.
 
כמדי שנה, הגולשים הישראליים פותחים את חודש הקניות המקוון עם חגיגת הקניות כחול-לבן ברשת, שתיערך השנה בפעם השישית. החל משעה 00:01 ביום רביעי ה-6 בנובמבר ולמשך 48 שעות, יתקיים ShoppingIL ובמסגרתו יוצעו הטבות ומבצעים מיוחדים של מיטב החנויות והרשתות במגוון רחב של תחומים: סלולר, מחשבים וגאדג'טים, מוצרי חשמל, עיצוב הבית, תיירות ועוד. כל העסקים המשתתפים יופיעו באתר המרכז את החגיגה באתר shoppingil.co.il.

מיזם ShoppingIL נולד לפני 6 שנים ביוזמת Google כדי לקדם את תעשיית המסחר האלקטרוני המקומית, להעלות מודעות ולחשוף את הצרכנים לעסקים ישראליים המוכרים ברשת. המיזם שם לעצמו דגש לתת במה לעסקים, בכלל זה עסקים קטנים, למינוף הפעילות שלהם לצמיחה. מנתוני Google עולה כי, כ-80% מהעסקים המשתתפים בימי המכירות הם עסקים קטנים עם פחות מ-20 עובדים, ויותר מ-80% מהעסקים, שהשתתפו בחגיגה בשנה שעברה, ייקחו בה חלק גם השנה.
 
בשנה שעברה, למעלה מחצי מיליון ישראלים רכשו מוצרים בחגיגת ShoppingIL, בה השתתפו 1,376 עסקים. גידול של קרוב ל-80% בממוצע נרשם בטראפיק של אתרי המסחר, שהשתתפו בחגיגה לעומת יום עסקים רגיל.

ב Google מציינים, שתקופת הקניות מאופיינת בפתיחות למותגים חדשים, דבר המסייע לעסקים המקומיים להרחיב את קהל לקוחותיהם. ב-2018 כ-22% מהרוכשים היו לקוחות חדשים של בתי העסק והחנויות השונות, שהשתתפו בחגיגה.

zap השוואת מחירים תפעיל את זירת המבצעים החמים, שתציג באתר ייעודי אלפי מבצעים אטרקטיביים במיוחד לאורך החגיגה. העסקים יציעו אלפי מוצרים בהנחות ובהטבות מיוחדות כמו מבצעי 1+1, מבצעי הנחה מיוחדים ועוד. 

גם השנה מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה יציג באתר ShoppingIL מתחם כחול לבן הכולל עסקים המוכרים מוצרים בעלי תו "מיוצר בישראל". למעלה מ-160 עסקים בעלי תו "מיוצר בישראל" יוצגו השנה במתחם הייעודי, גידול של כ-25% לעומת השנה שעברה. בין האתרים ניתן למצוא את טבע נאות, קרליין, ד"ר OR, דארלן, סודהסטרים, נעמה בצלאל, הגר סתת, אבישג ארבל, מילגה, מיכל סבון טבעי ועוד.

השנה, לראשונה, בחרה Google נבחרת של 5 סטארטאפים מקומיים ,שיציעו לבתי העסק המשתתפים בחגיגה מגוון של פתרונות טכנולוגיים לשיפור הביצועים של אתרי הסחר שלהם, בהנחות ובהטבות מיוחדות.

הסטארטאפים המשתתפים בתוכנית:

AdScale המציעה מערכת פרסום אוטומטי לאתרי איקומרס,
Promo.com פלטפורמה ליצירת סרטוני וידאו שיווקיים לעסקים ומפרסמים,
adoric שפיתחה פלטפורמה ליצירת מודעות בתוך האתר להגדלת רווחיות,
buywith המציעה כלי המאפשר לגולש/ת להזמין חבר/ה להתייעצות באתר
Box o' Mine אתר ראשון מסוגו בישראל לעיצוב אריזות ממותגות בממשק תלת מימד. 

בדומה למתכונת, שיושמה בשנים קודמות, ShoppingIL מתקיים במתכונת פתוחה המאפשרת לכל בית עסק מקוון בארץ לקחת חלק במיזם, כאשר גובה ההנחות, מספר המבצעים או הדילים השונים יהיו תחת אחריותו הבלעדית של בית העסק ויופיעו באתר בית העסק. חשוב לציין, שבתי העסק המשתתפים ב-ShoppingIL אינם נדרשים לשלם עבור ההשתתפות או הפניות מהאתר.
על פי מחקר, שערכה Google על הרגלי קניות ברשת, כ-86% מהישראלים קונים אונליין. הקטגוריות הפופולריות לקנייה הן:

ביגוד ואופנה (61%),
אלקטרוניקה וגאדג'טים (53%),
קוסמטיקה וטואלטיקה (30%),
מזון ומוצרי ילדים ותינוקות (27% כל אחד).

3 הסיבות המובילות לרכישה ברשת על פי הישראלים הן:
מחירים טובים יותר (75%),
נוחות בתהליך הרכישה (58%),
מגוון מוצרים גדול יותר (32%).

יותר ממחצית מהישראלים מעידים, שהם מקבלים החלטה על רכישה בתוך דקות ספורות מרגע שהחלו את החיפוש אחר המוצר בתחומי ילדים ותינוקות (56%), מזון (66%) ומוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה (53%). 
 
גוגל
גרף



 
 
Bookmark and Share