Telecom News - VMware הכריזה על חידושים פורצי דרך בכנס VMworld Europe 2019

VMware הכריזה על חידושים פורצי דרך בכנס VMworld Europe 2019

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> VMware הכריזה על חידושים פורצי דרך בכנס VMworld Europe 2019
חברת Vmware הכריזה על חידושים פורצי דרך בכנס VMworld Europe 2019
 מאת: מערכת Telecom News, 5.11.19, 13:00CYBER FREE
 
ההכרזות נמצאות בצומת שבין עננים, אפליקציות, רישות, ניידות ואבטחה: בתחומי פתרונות אבטחה חדשים, הטמעת קוברנטיס, השקת שירות VMware Cloud on AWS באזור אירופה, פרויקט Path בתחום ריבוי עננים, פרויקט Maestro בתחום שירותי התקשורת ותכונות חדשות של Workspace Hub Intelligent Hub המספקות לעובדים חדשים בארגון גישה מאובטחת.
 
לכנס VMworld השנתי, שמתקיים היום בברצלונה, הגיעו כ-14,000 משתתפים מרחבי אירופה לשמוע על החידושים החמים של החברה ועל חזונה אודות ארכיטקטורת תוכנה, שמאפשרת לכל אפליקציה לרוץ על כל ענן בכל מכשיר. ההכרזות מתפרסות על פני כל סל הטכנולוגיות של VMware, עם התמקדות בחזון האבטחה הפנימית של החברה וכן בטרנספורמציה של האופן שבו ארגונים בונים, מריצים ומנהלים תוכנה בקוברנטים.
 
VMware הכריזה על פתרונות אבטחה חדשים ועל שותפויות חדשות, שתטמענה אבטחה פנימית בארגון המודרני המבוזר. בין ההכרזות בתחום זה:
  • חברת Dell הופכת את Carbon Black Cloud לפתרון אבטחה לנקודות קצה של כל לקוחות Dell.
  • פתרון מבוזר חדש לזיהוי ולמניעת חדירהVMware NSX Distributed Intrusion Detection and Prevention .
  • פתרון ריכוזי חדש - NSX Federation לניהול ולקונפיגורציה של הרשת ומדיניות האבטחה לאתרי NSX רחבי היקף.
  • שדרוג הפיירוול VMware SD-WAN הייעודי לסניפי חברה, שכולל ביצועים משופרים, גמישות, ושיפורים שימושיים.
  • עדכונים למערכת VMware Secure State המקטינים סיכוני אבטחה בענן הציבורי ומשפרים את עוצמת האבטחה הכוללת.
  • ארכיטקטורת אבטחה חדשה לסביבת העבודה הארגונית כנגד חדירות מבפנים.
עדכון 23:16: פירוט בנושא האבטחה בכתבה מפורטת יותר  - כאן

VMware
הרחיבה את סל מוצרי Tanzu להאצת ההטמעה של קוברנטיס בארגונים:
VMware הכריזה על הרחבה מואצת של סל מוצרי ושירותי VMware Tanzu, שנועדה לחולל שינוי עמוק באופן שבו ארגונים בונים, מריצים ומנהלים תוכנה בקוברנטיס. החידושים, שנחשפו לראשונה בכנס VMware 2019 US, כוללים תוכנית בתא לפרויקט Pacific וכן תוכנית חדשה בשם VMware Cloud Native Master Service Competency, שתאפשר לשותפים קיימים ועתידיים לתכנן פלטפורמה מבוססת קובנרטיס, שניתן יהיה לשלב בה טכנולוגיות משלימות הרצות באופן טבעי בענן.

עדכון 23:54: פירוט בנושא הקוברנטיס בכתבה מפורטת יותר - כאן
 
VMware Cloud on AWS מסייע ללקוחות ברחבי אירופה להגר לענן ולחדש את האפליקציות:
שירות VMware Cloud on AWS יושק באזור אירופה של AWS (AWS EU Region - בשטוקהולם), שיהיה האזור החמישי, שבו מוצע השירות באירופה וה-17 בעולם תוך שנתיים בלבד. נוסף לכך, VMware הרחיבה את יכולותיה של מערכת VMware HCX הכוללת עתה הגירה, שנתמכת ע"י מערכת הפעלה (OS) - המאפשרת העברת עומסי עבודה, שאינם רצים ב-vSphere ל-VMware Cloud on AWS וכן תמיכה בהגירה פנימית בענן והגירה בין דאטה סנטרים מוגדרי תוכנה. החידושים הללו יאפשרו הגירה בלחיצת כפתור, הרחבת רשתות וקישוריות פנימית בין דאטה סנטרים מוגדרי תוכנה הרצים ב- VMware Cloud on AWS באזורים שונים של AWS - יכולת שלא הייתה קיימת בעבר.
 
פרויקט Path -אספקה ותפעול של שירות מרובה עננים עבור ספקי ענן: 
VMware חשפה לצפייה טכנית ראשונה את פרויקט Path, שנועד לסייע לספקי ענן ולספקים של שירותים מנוהלים לאמץ מודלים עסקיים חדשים, שיניבו ערך חדש, הגדלת הכנסות ורווחיות משופרת לעסקי הענן שלהם. השירות החדש ירחיב את היכולות של פלטפורמת החברה עבור ספקי ענן ויבצע האחדה של כל פעולות התפעול והניהול המתפרסות על פני כל ענני הקצה של VMware לרבות העננים של השותף, הדאטה סנטרים מוגדרי התוכנה של VMware, שרצים ב-AWS, Azure, Google Cloud, IBM Cloud, Oracle Cloud ועננים ציבוריים טבעיים.
 
ספקי הענן יוכלו לספק חבילות של שירותים לרבות: ניהול עצמי של תשתיות ענן כשירות הפרוסות על פני מספר אתרים, קונטיינרים, הגירה, גיבוי, התאוששות מאסון, אחסון אובייקטים, בסיסי נתונים כשירות, אבטחה, תבניות לאפליקציות ועוד - בכל ענן קצה של VMware. בנוסף, פרויקט Path יאפשר לספקי הענן לבצע האחדה של כל הפעילויות התפעוליות כמו: ניהול לקוחות, נתוני שימוש של לקוחות, חיובים ותמיכה - בכל ענני הקצה של VMware.
 
פרויקט Maestro - מסייע לספקים של שירותי תקשורת להתייעל:
VMware חשפה לצפייה טכנית ראשונה את פרויקט Maestro, שמציע גישה אחודה לבניית מודל, הצגת יכולות בפני לקוחות פוטנציאליים (onboarding), תזמור וניהול של פונקציות ושירותים של רשת ווירטואלית. באמצעות פתרון ענן ראשון מסוגו זה יוכלו ספקים של שירותי תקשורת לבנות ולבצע אוטומציה של שירותי רשת המתפרסים על מגוון פורמטים של פונקציות רשת. זאת, תוך הבטחה של פעילות רציפה וייעול תפעולי בין כל שכבה של פונקציה וירטואלית ברשת לבין ארכיטקטורת ענן התקשורת.
 
VMware Workspace ONE - מספק חוויות עובד מיום העבודה הראשון ומאפשר למחלקות ה-IT ומשאבי האנוש לקצר את ההגעה לפריון של עובדים חדשים:   
VMware הכריזה על תכונות חדשות של Workspace Hub Intelligent Hub המספקות לעובדים חדשים בארגון גישה מאובטחת לחוויות שימושיות מהיום הראשון לתחילת עבודתם (Day Zero) כולל: מאגר המידע הארגוני, האינטרה נט והטבות, שיספקו לעובדים שקיפות מלאה בכל הנוגע לאופן שבו המכשיר שלהם והאפליקציות העסקיות מנוהלות וכן לגבי הזמינות של שירותי VMware Horizon לריבוי עננים. השירותים הללו מסייעים למנהלי ה-IT לפשט את הניהול של מחשבי דסקטופ ווירטואליים ואפליקציות - מהתקנות מקומיות ועד לענן.
 
קריס וולף, CTO, חברת VMware: "בכנס VMware US הזמנו את המשתתפים להטביע את חותמם בעולם העסקי ע"י האצת הטרנספורמציה מבוססת הטכנולוגיה. במסגרת החתירה המתמדת שלנו אחר כל שניתן לבצע, אנו מרחיבים גישה זו אף מעבר לכך בכנס החברה באירופה VMworld Europe 2019. החידושים, שעליהם אנו מכריזים היום  נמצאים בצומת שבין עננים, אפליקציות, רישות, ניידות ואבטחה והם יסייעו ללקוחות להתקדם בקצב הנדרש".

מידע נוסף למתעניינים: בתמונה: כל ההכרזות בכנס בברצלונה:
ההכרזות בברצלונה

בתמונה: פט גלסינגר, מנכ"ל VMware, על רקע שקף החזון של VMware:
VMware Vision



 
 
Bookmark and Share