Telecom News - VMware הכריזה על פתרונות אבטחה חדשים בכנס VMworld2019 בברצלונה

VMware הכריזה על פתרונות אבטחה חדשים בכנס VMworld2019 בברצלונה

דף הבית >> חידושים הכרזות >> VMware הכריזה על פתרונות אבטחה חדשים בכנס VMworld2019 בברצלונה
חברת VMware הכריזה על פתרונות אבטחה חדשים בכנס VMworld2019 בברצלונה
מאת: מערכת Telecom News, 5.11.19, 23:11CYBER FREE
 
פתרונות האבטחה החדשים מקדמים את חזון החברה הממוקד באבטחה פנימית, שהופכת אותה לאוטומטית יותר, פעילה יותר ומחלחלת לכל רחבי הארגון המבוזר.
 
חברת VMware הכריזה היום בכנס VMworld Europe 2019 על פתרונות אבטחה חדשים, שמקדמים את חזון החברה הממוקד באבטחה פנימית, שהופכת אותה לאוטומטית יותר, פעילה יותר ומחלחלת לכל רחבי הארגון המבוזר.

באמצעות אבטחה פנימית, VMware מקטינה את הסיכון לאפליקציות קריטיות, לנתונים רגישים ולמשתמשים ע"י צמצום מרחב התקיפה לכל אורך עננים, מרכזי נתונים, משתמשי קצה ונקודות הקצה של הארגון.

חזון האבטחה הפנימית נתמך על ידי ההכרזות הבאות:

·         חברת Dell הופכת את Carbon Black Cloud לפתרון אבטחה לנקודות קצה של כל לקוחות Dell.
·         פתרון מבוזר חדש לזיהוי ולמניעת חדירהVMware NSX Distributed Intrusion Detection and Prevention .
·         פתרון ריכוזי חדש - NSX Federation לניהול ולקונפיגורציה של הרשת ומדיניות האבטחה לאתרי NSX רחבי היקף.
·         שדרוג הפיירוול VMware SD-WAN הייעודי לסניפי חברה, שכולל ביצועים משופרים, גמישות, ושיפורים שימושיים.
·         עדכונים למערכת VMware Secure State המקטינים סיכוני אבטחה בענן הציבורי ומשפרים את עוצמת האבטחה הכוללת.
·         ארכיטקטורת אבטחה חדשה לסביבת העבודה הארגונית כנגד חדירות מבפנים.

במסגרת הכנס הכריזה VMware על שורה פתרונות אבטחה בענן, פרי הפיתוח של חברת Carbon Copy, שרכישתה ע"י VMware הושלמה לאחרונה.

פתרונות הענן של Carbon Copy שהוכרזו כוללים שירותי אבטחת נקודות קצה במגוון תצורות, אבטחת עומסי עבודה, אבטחת סביבת העבודה של עובדים וכן פתרונות לזיהוי איומים, תגובה ואנליטיקה.

כן נחשף, שחברת Dell תהפוך את פתרונות Carbon Copy לפתרונות המועדפים לכל לקוחותיה בתחום אבטחת נקודות הקצה.
חברת VMware גם מגדירה מחדש את תחום האבטחה של מרכזי נתונים וסביבות מרובות עננים. זאת, עם הצגת פתרון חדש לפלטפורמת NSX לזיהוי ומניעת חדירות (IDS/IPS), שמעלה לדרגה חדשה את היכולות של פלטפורמת NSX כפיירול פנימי לשכבה 7.

הייחוד של פתרון זה טמון בעובדה, שהוא מנצל את ההבנה הפנימית של VMware אודות השירותים המרכיבים אפליקציה ומסוגל לבצע התאמה בין החתימות של IDS/IPS לבין לחלקים ספציפיים של האפליקציה. התוצאה היא ביצועים ברמה גבוהה יותר ודיוק רב יותר על ידי הקטנת מספר הזיהויים השגויים.

סנג'אי פונן, מנהל תפעול ראשי ללקוחות, VMware: "VMware מאמינה, שעלינו לחדול מהגדלת המורכבות במסגרת ההתמודדות עם אתגרי אבטחת סייבר וכחלופה, להשתמש בתשתית כמרכיב בפתרון. בקצרה: עלינו להפוך את האבטחה לפנימית.

VMware משנה את מאזן הכוחות מהמתקפים למגנים ע"י הסרת המורכבות הטבועה באבטחת סייבר. החברה מספקת אבטחה פנימית באמצעות סל רחב של פתרונות המתפרסים על פני כל נקודות הבקרה הקריטיות: הרשת, נקודות הקצה, עומסי עבודה, זהות, ענן, ואנליטיקה.

כיוון הפתרונות משולבים פנימית, הם נמצאים בכל מקום: באפליקציות, במכשירים והיכן שהמשתמשים נמצאים. הדבר מספק לנו נקודת תצפית ייחודית לדעת כל דבר המתרחש בסביבת הלקוח. באמצעות הידע הזה אנו יכולים לנקוט בצעדים פרו אקטיביים להקשחת סביבות הלקוח ולמנוע ביתר יעילות איומים".
  בתמונה:מנכ"ל VMware פט גלסינגר - על רקע שקף החזון של VMware:
VMWARE2019



 
 
Bookmark and Share