Telecom News - VMware מעשירה את פתרונות VMware Tanzu להאצת אימוץ קוברנטיס בארגון

VMware מעשירה את פתרונות VMware Tanzu להאצת אימוץ קוברנטיס בארגון

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> VMware מעשירה את פתרונות VMware Tanzu להאצת אימוץ קוברנטיס בארגון
חברתVMware  מעשירה את סל פתרונות VMware Tanzu להאצת האימוץ של קוברנטיס בארגון
מאת: מערכת Telecom News, 5.11.19, 23:46DEVELOPERS FREE
 
מפתחים יוכלו לקבל גישה למשאבי קוברנטיס דרך ממשקי תכנות (APIs) בשירות עצמי. מדובר בסל חדש של מוצרים ושירותים, שנועד לשנות את האופן שבו ארגונים בונים, מריצים ומנהלים תוכנה בקוברנטיס.​
 

חברת VMware הכריזה היום בכנס VMworld Europe 2019 על התקדמות מהירה בתחום VMware Tanzu, סל חדש של מוצרים ושירותים, שנועד לשנות את האופן שבו ארגונים בונים, מריצים ומנהלים תוכנה בקוברנטיס.
 
VMware חשפה במסגרת זו תוכניות בטא לפרויקט Pacific ול-VMware Tanzu Mission Control וכן חשפה פרטים אודות תוכנית חדשה לשותפים בשם VMware Cloud Native Master Services Competency, שתסייע להם לבנות פלטפורמה מבוססת קוברנטיס עבור לקוחותיהם. 
 
סל מוצרי VMware Tanzu נחשף בכנס השנתי של החברה בארה"ב (אוגוסט 2019). הוא כולל את הפתרונות הבאים: VMware Tanzu Mission Control, מוקד שליטה אחד, שבאמצעותו ינהלו הלקוחות את כל אשכולות הקוברנטיס שלהם, ללא תלות במקום שבו הם רצים. פרויקט Pacific מתמקד בהפיכת VMware vSphere לפלטפורמת קוברנטיס טבעית. השילוב בין החדשנות של VMware לחדשנות של Pivotal ממצב את VMware כספקית של פתרון הקוברנטיס הארגוני המקיף ביותר עבור אפליקציות מודרניות, שמסייע ללקוחות בכל צעד בנתיב שלהם לענן הטבעי.  
 
פרויקט Pacific מאפשר אימוץ רחב של קוברנטיס:
VMware הכריזה היום, כי שפרויקט Pacific זמין עתה ללקוחות נבחרים דרך תוכנית בטא מתקדמת והיא תורחב ללקוחות נוספים עד סוף השנה. הפתרון משלב בין VMware vSphere לבין קוברנטיס. השילוב יאפשר למנהלי סביבות VMware vSphere - תוך שימוש בכלים המוכרים להם כבר - לפרוס ולנהל קוברנטיס ותשתית קונטיינרים בכל מקום שבו vSphere רץ, כולל: דאטה סנטר באתר הלקוח, ענן היברידי וכן ב-hyper-scalers.
 
יתרה מזאת, מפתחים יוכלו לנהל בקלות את שירותי האפליקציות והפריסה שלהם תוך שימוש בכלי קוברנטיס המוכרים להם כבר. פרויקט Pacific כולל אינטגרציה מלאה של רישות הקונטיינר, שמפשטת באופן דרמטי את היישום של קוברנטיס, הפריסה והניהול שלהם. הוא יכלול גם אחסון טבעי בענן ויאפשר למפתחים להזמין כל שירות אחסון על פי דרישה, שנתמך ע"י vSphere באופן אוטומטי וניתן להרחבה.
 
VMware Tanzu Mission Control - לניהול אשכולות מרובים בסביבה מרובת עננים:
VMware Tanzu Mission Control, שנמצא עתה בשלב בטא ללקוחות נבחרים, מאפשר ניהול של אשכולות עננים מנקודת שליטה אחת ללא תלות בסביבה שבה הם רצים: vSphere ברחבי עננים היברידיים, עננים ציבוריים, שירותים מנוהלים, הפצות מאוגדות וקוברנטיס בשיטת עשה זאת בעצמך.
 
מפעילים יוכלו להגדיר מדיניות גישה, גיבוי, אבטחה וכן להגדיר אשכולות יחידים נוספים או קבוצות נוספות של אשכולות חוצי סביבות.מפתחים יוכלו לקבל גישה למשאבי קוברנטיס דרך ממשקי תכנות APIs בשירות עצמי.
 
תוכנית חדשה לשותפים: VMware Cloud Native Master Services Competency
תוכנית VMware Cloud Native Master Services Competency תאפשר לשותפים קיימים ועתידיים לבנות פלטפורמה מבוססת קוברנטיס הנתמכת ע"י טכנולוגיות משלימות מאקוסיסטם הענן טבעי ומאפשרת אספקה רציפה של אפליקציות חדשות. התוכנית החדשה היא הרחבה של תוכנית VMware PKS, שהסמיכה שותפים לספק פתרונות בתחום הקוברנטיס.    
 
ריי אופארל, סגן נשיא :VMware "הלקוחות הגיבו באופן חיובי לחזון המקיף שלנו הגלום ב-VMware Tanzuובפרויקט Pacific. יש כיום ביקוש לפתרונות, לשירותים, לחינוך והדרכה, שיסייעו ללקוחות לרתום את מלוא הפוטנציאל של הקוברנטיס, לבנות, להריץ ולנהל בהצלחה את האפליקציות שלהם ואת אשכולות הקוברנטיס בעננים מרובים. הביקוש הרב לפתרונות מסוג זה הניב היענות רחבה ביותר להשתתפות בתוכניות הבטא של 2 הפתרונות הללו".

מידע נוסף למתעניינים: בתמונה: מנכ"ל VMware פט גלסינגר, על רקע שקף החזון של VMware:
VMWARE2019



 
 
Bookmark and Share