Telecom News - 888 העבירה מערך ההתאוששות מאסון מחוות שרתים באירופה לענן ציבורי

888 העבירה מערך ההתאוששות מאסון מחוות שרתים באירופה לענן ציבורי

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> 888 העבירה מערך ההתאוששות מאסון מחוות שרתים באירופה לענן ציבורי
888 העבירה מערך ההתאוששות מאסון מחוות שרתים באירופה לענן ציבורי
מאת: מערכת Telecom News, 7.11.19, 21:25CLOUD FREE

המעבר בוצע תוך חודש והוא מבטיח זמינות של מאות טרה בייט ברגולציה המחמירה ביותר בעולם. זאת, באמצעות VMware Cloud on AWS.
 
ערן אלבז, CIO בקבוצת 888: "קבוצת 888 הגלובלית עוסקת בתחום האונליין גיימינג בעולם, קיימת למעלה מ-20 שנה ונסחרת בבורסה בלונדון. החברה מספקת לשותפיה העסקיים ולמאות אלפי משתמשים מוצרי גיימינג בסביבה מאובטחת.
 
מערך המחשוב של 888 מבוסס על תשתית vSphere של חברת VMware בארכיטקטורת מרכז נתונים מוגדר תוכנה (SDDC - Software Defined Data Center). דרישות רגולטוריות חדשות חייבו לאחרונה את 888 להעביר את חוות השרתים המרכזית המשרתת את השוק האירופאי למדינה אחרת ונגזרת מכך גם את אתר ההתאוששות מאסון (DR - Disaster Recovery).
 
זאת, כדי להבטיח זמינות מלאה 24/7 ולמנוע נזקים עסקיים פוטנציאליים לחברה. כחלק מהחלטה אסטרטגית ארוכת טווח, שהתקבלה ב-888 למעבר לתשתית היברידית המשלבת את יכולות הענן עם מרכזי המחשוב הקיימים, הוחלט, שאתר ה-DR יעבור לענן ולאחר בדיקת מספר אפשרויות הוחלט להשתמש בפתרון VMware (VMware Cloud on AWS) ללא צורך בהקמת תשתית פיזית יקרה.   
 
מרכז נתונים מוגדר תוכנה ב-VMware Cloud on AWS הוא, למעשה, שכפול של מרכז הנתונים המקומי לענן הציבורי, שמאפשר ליהנות מכל העולמות: המשך עבודה בסביבה המוכרת ובכלים של VMware vSphere עם מלוא היתרונות של פלטפורמת הענן של AWS וללא צורך לבצע שינוי כלשהו באפליקציות.
 
כך מתאפשר ניהול אחיד ומרוכז של מערך התשתיות בין הסביבה הפרטית של מערך המחשוב הפיזי לבין מערך ה-DR, נשמרת ההשקעה באוטומציה, בניהול התשתיות ובאכיפת מדיניות אבטחת המידע ומתאפשרת גמישות וצמיחה באופן מהיר ונוח. כמובן, שנחסכות גם עלויות אופרטיביות ותשתיתיות משמעותיות.
 
תכנון אתר ה-DR נלקח בחשבון כבר מהשלב הראשון של הקמת חוות השרתים המרכזית עם התייחסות לדרישות המורכבות של הפתרון. צוותי 888 בשיתוף עם TeraSky ו-VMware השלימו בתהליך קצר, תוך כחודש ימים בלבד, את הקמת מערך ה-DR החדש ב-VMware Cloud on AWS והיישום של שירות התאוששות מאסון בענן העומד ברגולציות החדשות המחמירות ביותר.
 
הוא מבטיח זמינות מלאה של מלוא הנתונים של 888 בהיקף של מאות טרה בייט בכל זמן וכל הזמן.  יתירה מזאת, מעבר ה-DR לענן הציבורי נותן את האות למעבר אפשרי של חלקים נוספים של חוות השרתים של 888 לענן, לדוגמה, סביבת הבדיקות והפיתוח וכן "Data Analytics.
 
VMware Cloud on AWS הוא פרי הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי ביןVMware  לבין AWS, שנחתם ב-2018. הוא מאפשר למאות אלפי לקוחות VMware, שהקימו דאטה סנטרים מבוססי טכנולוגיות החברה, להגר בקלות לענן הציבורי. 

מידע נוסף למתעניינים:
בתמונה: ערן אלבז (מימין) עם צמרת VMware ישראל:
ערן אלבז עם צמרת VMwaree ישראל



 
 
Bookmark and Share