Telecom News - הושקו יכולות בינה מלאכותית חדשות להגשמת החזון של הרשת האוטונומית

הושקו יכולות בינה מלאכותית חדשות להגשמת החזון של הרשת האוטונומית

דף הבית >> חידושים הכרזות >> הושקו יכולות בינה מלאכותית חדשות להגשמת החזון של הרשת האוטונומית
הושקו יכולות בינה מלאכותית חדשות להגשמת החזון המאתגר והחיוני של הרשת האוטונומית 
מאת: מערכת Telecom News, 12.11.19, 09:35AI FREE
 
מעתה תפעול רשתות LAN ו-Wireless LAN ארגוניות יכול להתבצע בפשטות ובאמינות.
 
Mist Systems, חברה בת של ג'וניפר נטוורקס, שעוסקת במעבר ל-IT מונע AI, הודיעה על השקת רשת אוטונומית מבוססת בינה מלאכותית (AI-Driven Self-Driving Network) ראשונה מסוגה לארגונים. הרשת החדשה משתמשת במנוע הבינה המלאכותית (AI) ושירותי ה-microservices של החברה, כדי לייעל את תפעול ה-IT, לפשט פתרון בעיות ברחבי רשת ה-LAN ורשת ה-Wireless LAN ולספק חוויה משופרת למשתמשי הרשת בעזרת אוטומציה ויכולות אנליטיקה.
 
שירות ניטור חוויית המשתמש עבור רשת LAN:
Mist מרחיבה את הפלטפורמה שלה בעזרת שירות ענן חדש לניטור חווית משתמש ברשת LAN (Wired Assurance). תכונה חדשה זו מביאה נתונים רבים מהמתג לתוך שירותי ה-microservices לענן ומנוע ה-AI לטובת תפעול פשוט יותר, קיצור זמן ממוצע לתיקון תקלות וראות טובה יותר של חוויית משתמש הקצה. בעזרת היכולות הבאות, ניתן להמשיך להקטין את הנטל עבור מקצועני ה-IT:
  • ציפיות רמת שירות מותאמות אישית (Customizable Service Level Expectations) למדידת חוויית משתמש ברשת LAN וביצועים קדם/אחר החיבור לנקודות קצה ב-IoT.
  • איתור אנומליות (Anomaly detection). כך, שמנהלי ה-IT יוכלו לקבל התראות באופן פרואקטיבי כאשר ישנה סטיה בביצועי המתג מהשלב הראשון, עוד לפני שהמשתמשים חווים את הבעיות.
  • המסייע הוירטואלי, Marvis, על בסיס בינה מלאכותית (Marvis AI-driven Virtual Network Assistant) הורחב כדי לכסות הן רשתות LAN והן רשתות Wireless LAN, ומאפשר למנהלי ה-IT לשאול שאלות בשפה רגילה ולקבל תשובות מפורטות לפתרון בעיות ומידע פנים.
  • תיקון אוטונומי (Self-Driving remediation) מזהה את שורש הבעיות ברשתות ה-LAN וה-Wireless LAN ונוקט בפעולות אוטומטיות ככל הניתן, לרבות הוספה אוטומטית של הגדרות VLAN חסרות ותיקון אוטומטי של הגדרה שגויה עבור port של מתג.
מערכת Actions Marvis חדשה:
למערכת יש יכולת חדשה של מסייע הרשת הווירטואלי של החברה הנקרא Marvis Virtual Assistant (MVA). יכולת זו מהווה צעד לעבר החזון של ג'וניפר לספק רשת אוטונומית חכמה. בעזרת מינוף מנוע ה-AI המשולב של החברה, מזהה Marvis את שורש הבעיות על פני סביבות ה-IT השונות (WLAN, LAN, WAN ואבטחת מידע) ופותר אותן באופן אוטומטי במידת האפשר. במידה והבעיה נמצאת מחוץ לאזור הגישה של הרשת, Marvis יספק ערכה של פעולות מומלצות ל-IT על מנת לפתור אותה.
 
Marvis מספק גם ראות של רשת ה-LAN למתגי צד שלישי, מזהה בעיות באופן פרואקטיבי כמו VLAN חסר/לא פעיל, תאימות חומרה, מגבלות תקציב PoE, ותובנות לגבי בעיות של משתמשי הרשת האלחוטית אשר נגרמו כתוצאה מבעיה ברשת ה-LAN. המערכת זמינה עבור לקוחות שרכשו את Marvis Virtual Network Assistant Service.
 
פרנק פגנס, סמנכ"ל IT ו-CIO ב-UT דאלאס: "רשת ה-campus שלנו וצוות התמיכה הטכנית נמצאים תחת לחץ תמידי לטיפול בשטף האינפורמציה המגיע ממכשירי מובייל ו-IoT חדשים, לצד עליה בדרישה ליוזמות למידה דיגיטלית הדורשות חוויית LAN ו-Wireless LAN אמינה ויציבה. אנו משנים את רשת ה-campus שלנו כדי שתוכל להתמודד עם אתגרים אלה עם 6 נקודות גישת Mist Whi-Fi המתקדמות ביותר, QFX של ג'וניפר ומתגי EX, ומנוע AI מאוחד בענן המספק פתרון בעיות פרואקטיבי, מהיר, תפעול אוטומטי, ותובנות רשת טובות יותר המאפשרות קבלת החלטות טובה יותר".
 
קרייג מתינס, מנהל בקבוצת Farpoint : "הדרך הנכונה לגשת לתפעול רשת היום - כפי הנמדד ע"י הפחתת הוצאות תפעול, הגברת יעילות הצוות, ביצועי רשת אמינים, ניהול רשת LAN/Wireless LAN אחידה - היא לשלב טכנולוגיות ניהול מתקדמות ההופכות את כל זה ליעיל יותר. Mist וג'וניפר כבר משתמשות בבינה מלאכותית מתקדמת, למידת מכונה, יכולות שפה רגילות ואוטומטיות לפלטפורמה שלהן הממוקמת בענן. כך, שהרשת האוטונומית הראשונה - חזון ותיק, מאתגר וחיוני זה, סוף סוף הגיע".
 
סודהיר מטה, סמנכ"ל ניהול מוצר ב-Mist: "Marvis Actions מספק תובנות רשת מתוך מנוע הבינה המלאכותית, כמו שורש הבעיה, והופך אותה לתובנה בעלת פתרון עבור מנהלי ה-IT. זהו המקום הראשון, ולעיתים היחיד בו לקוחות מסתכלים כדי לנטר ולנהל את תקינות רשת ה-Mist שלהם. פשטות זו, תבונה וקלות הופכת אותה לפלטפורמה נבחרת עבור חברות ומבדלת אותנו מהמתחרים במסע לרשתות אוטונומיות מונעות בינה מלאכותית".

מצגת Marvis Actions: 
 
 



 
 
Bookmark and Share