Telecom News - נטאפ וגוגל קלאוד חתמו על שת"פ אסטרטגי לקידום חדשנות בענן

נטאפ וגוגל קלאוד חתמו על שת"פ אסטרטגי לקידום חדשנות בענן

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> נטאפ וגוגל קלאוד חתמו על שת"פ אסטרטגי לקידום חדשנות בענן
נטאפ וגוגל קלאוד חתמו על שת"פ אסטרטגי לקידום חדשנות בענן
מאת: מערכת Telecom News, 20.11.19, 19:20CLOUD FREE
 
NetApp ו-Google Cloud הודיעו היום על זמינות שירותים, שיסייעו לארגונים להתמקד בחדשנות ברחבי סביבות היברידיות.
 
NetApp Cloud Volumes Service ל-Google Cloud הוא שירות ענן טבעי משולב לניהול קבצים בענן של גוגל, שמציע ביצועים, זמינות ואבטחה הנדרשים להרצה יעילה של אפליקציות קריטיות. ניתן יהיה גם להריץ בבטחה עומסי ייצור בענן של גוגל.
 
NetApp Volumes ONTAP ל- Google Cloudהוא פתרון לניהול נתונים המאיץ את המסע של הארגון לענן ומציע אבטחת נתונים משופרת, שיפורי יעילות באחסון וניידות לסביבות הענן של גוגל וסביבות היברידיות מרובות עננים.
 
NetApp HCI ל-Google Cloud Anthos - השירות הוא תשתית ענן היברידית, שהופכת עננים פרטיים לסביבה מרובת עננים הניתנת לפריסה באזור מסוים (Region). NetApp HCI קיבל עתה הסמכה לעבודה ב-Anthos של Google Cloud והוא מתבסס על פלטפורמה ארגונית, שאושרה ל-Anthos לפריסה ולהרצה של האפליקציות שלהם. השילוב בין השניים מספק אפשרות לבנות ענן היברידי עם גמישות מרבית ואפשרויות בחירה רבות יותר מבין פלטפורמות להרצת אפליקציות כולל: Anthos, Kubernetes, VMware, ושירות NetApp Kubernetes.
 
דיפאק מוהאן, מנהל מחקר, שירותי תשתית ענן, IDC: "הרצת שירותי הנתונים הארגונים של נטאפ בענן של גוגל תספק לארגונים את הביצועים והפונקציונאליות הנדרשים לתמיכה בעומסי העבודה הכבדים ביותר ותניב חדשנות מיידית בסביבות של ענן פרטי וענן ציבורי כאחד".
 
קווין איצ'אפורני, סגן נשיא אקו-סיסטם גלובלי, Google Cloud: "שיתוף הפעולה שלנו עם נטאפ יאפשר ללקוחות פריסה של עננים היברידיים וסביבות מרובות עננים ומספק זמינות כללית של פתרונות נטאפ בענן של גוגל. בנוסף, ללקוחות תהיה אפשרות לפרוס את Anthos בסביבת HCI של נטאפ, שהוסמכה לכך, והיא תרחיב את חלופות החומרה, שתעמודנה לרשות הלקוחות להתקנה באתריהם לצורך הרצת "Anthos.
 
אנתוני ליי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל, שירותי נתונים בענן, נטאפ: "השילוב ההדוק בין שירותי הנתונים הארגוניים של נטאפ עם סביבות הענן של גוגל יספק ללקוחות ניהול נתונים מתקדם וביצועים חסרי תקדים. באמצעותם יוכלו הלקוחות לנצל באופן מלא את החדשנות המובילה של הענן של גוגל בפיתוח אפליקציות, אנליטיקה ולמידת מכונה". 
 
 



 
 
Bookmark and Share