Telecom News - טוויטר מאפשרת מהיום יותר שליטה על השיחות למשתמשים בכל העולם

טוויטר מאפשרת מהיום יותר שליטה על השיחות למשתמשים בכל העולם

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות הפורומים והבלוגוספרה >> טוויטר מאפשרת מהיום יותר שליטה על השיחות למשתמשים בכל העולם
טוויטר מאפשרת מהיום יותר שליטה על השיחות למשתמשים בכל העולם
מאת: מערכת Telecom News, 22.11.19, 02:02טוויטר
 
האפשרות להסתיר תגובות תהיה זמינה בפריסה עולמית ב-iOS, אנדרואיד, Twitter Lite וב-twitter.com.
 
כל אחד צריך להרגיש בטוח ונח כאשר הוא משוחח בטוויטר. כדי לוודא שזה אכן קורה, יש לשנות את הדרך בה מתקיימות השיחות בשירות. נכון להיום, המגיבים יכולים להסיט את נושא או טון השיחה מהנושא המקורי, שהם והקהל שלהם רצו לדבר עליו.
 
כדי לתת למשתמשים יותר שליטה על השיחה, שהם מתחילים, בדקה טוויטר את האפשרות להסתיר את התגובות לציוצים שלהם. מסתבר, שאפשרות זו מספקת דרך שימושית, חדשה, לניהול השיח. ולכן, מהיום טוויטר הופכת יכולת זו לזמינה עבור כל המשתמשים בפריסה עולמית.
 
כך זה עובד. כל אחד יכול לבחור אם להסתיר את התגובות לציוצים שלו. יחד עם זאת, כולם יוכלו לראות ולענות לתגובות המוסתרות ע"י לחיצה על האייקון האפור, שיופיע לצד הציוץ. כך, יש למשתמשים יותר שליטה על השיחה שהתחלו, אך אנשים עדיין יוכלו לראות את השיחה כולה.
 
להלן הדברים שטוויטר למדה במהלך הבדיקות שלה:
  • אנשים לרוב מסתירים תגובות כאשר הן אינן רלוונטיות, בנושא אחר, או מרגיזות.
  • אפשרות זו מהווה דרך חדשה לסנן רעשים; 85% מהאנשים, שמסתירים תגובות, אינם משתמשים בחסימה (block) או השתקה (mute).
  • אנשים היו סקרנים לגלות כיצד דמויות ציבוריות כמו פוליטיקאים או עיתונאים ישתמשו בעדכון זה. אך עד כה, הם לא הסתירו תגובות יותר מידי.
  • בקנדה, 27% מהאנשים, שהסתירו את התגובות לציוצים שלהם, אמרו שהם יחשבו מחדש כיצד להגיב לאחרים בעתיד. בנוסף, הם חשבו שזו הייתה דרך יעילה לנהל את מה שהם ראו, בדומה להשתקת מילות מפתח.
  • טוויטר למדה שאולי המשתמשים רוצים לשמור לעצמם מרחק מהמגיבים אחרי שהסתירו את התגובה שלהם. כך, שכעת היא בודקת לראות אם הם רוצים גם לחסום אותם.
  • כמה מהמשתתפים ציינו, שהם לא רצו להסתיר את התגובות מחשש לפעולת נקם, שכן האייקון נותר גלוי. טוויטר תמשיך לאסוף תגובות סביב זה.
אלה הם הממצאים הראשונים שטוויטר אספה והיא מתכוונת  להמשיך וללמוד כעת שאפשרות זו נמצאת בשימוש ע"י אנשים נוספים.
 
במבט לעתיד, טוויטר עובדת על פיתוח כלי ניהול נוספים והרחבת הבהירות אודות חוקי השיח. בקרוב תשיק נקודת קצה חדשה של הסתרת תגובות. כך, שמפתחים יוכלו לבנות כלי ניהול שיח נוספים. היא בוחנת אפשרויות נוספות סביב מי יוכל להגיב או לראות שיחות מסוימות, ובודקת כיצד שינויים בהתקשרות משפיעים על שינויים בהתנהגות. היא מחוייבית להבטיח, שכל אחד ירגיש בטוח ונוח לשוחח בטוויטר.
 
האפשרות להסתיר תגובות תהיה זמינה בפריסה עולמית ב-iOS, אנדרואיד, Twitter Lite וב-twitter.com.
 
טוויטר
 
 



 
 
Bookmark and Share