Telecom News - מיכל זימלר מונתה לסמנכ"לית Customer Success Unit במיקרוסופט ישראל

מיכל זימלר מונתה לסמנכ"לית Customer Success Unit במיקרוסופט ישראל

דף הבית >> מינויים >> מיכל זימלר מונתה לסמנכ"לית Customer Success Unit במיקרוסופט ישראל
מיכל זימלר מונתה לסמנכ"ליתCustomer Success Unit  החדשה במיקרוסופט ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 26.11.19, 15:15מיכל זימלר, קרדיט צילום ליאל בירון
 
מיכל זימלר מונתה לסמנכ"לית Unit Customer Success וחברת הנהלה במיקרוסופט ישראל. במסגרת תפקידה היא תוביל את הקמת  CSU בישראל, יחידה עסקית חדשה, שתהיה אחראית על הממשקים עם כלל לקוחות מיקרוסופט הקיימים ותיקח חלק בהטמעת מוצרי מיקרוסופט ובהובלת תהליכים חדשניים אצל הלקוחות.  

היחידה תתמוך ותלווה את הארגונים בישראל בדרכם להגשמת האסטרטגיה הרב שנתית שלהם באמצעות הענן כשמיקרוסופט לצידם. היא תחבר את הארגונים לארגונים דומים להם בעולם ע"י חשיפתם ל-Best practices והטמעתם בישראל, כחלק מהאסטרטגייה העולמית של מיקרוסופט המתרכזת ב-.Customer obsessed
 
מיכל מביאה עמה כ-30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים במגזר העסקי ובמגזר החברתי. בתפקידה האחרון, שימשה כ-Manager  General  בחברת Orbs המפתחת תשתיות בלוק'ציין. לפני כן, כיהנה בתפקיד מנכ"לית IVN והקימה את קרנות ההשקעה החברתיות הראשונות בישראל. בנוסף, הייתה שותפה בפירמה העולמית Deloitte, בה ניהלה את קבוצת הייעוץ בישראל. כ"כ, בנתה את אסטרטגיית ומערך ה-CRM בחברת סלקום.
 
מיכל מביאה עמה מומחיות בעולמות ה-B2B וגם הB2C-. היא בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ואמנות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.

קרדיט צילום תמונה עליונה: ליאל בירון

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share