Telecom News - יתרון טכנולוגי: התאפשרה פריסת רשת 400GbE הארוכה ביותר הקיימת היום

יתרון טכנולוגי: התאפשרה פריסת רשת 400GbE הארוכה ביותר הקיימת היום

דף הבית >> תקנים חדשים >> יתרון טכנולוגי: התאפשרה פריסת רשת 400GbE הארוכה ביותר הקיימת היום
יתרון טכנולוגי חדש: התאפשרה פריסת רשת 400GbE הארוכה ביותר הקיימת היום
מאת: מערכת Telecom News, 27.11.19, 08:40OPTIC FIBERS FREE
 
בניסוי הוצגה העברת נתונים ב-400GbE למרחק חסר תקדים של 1,300 מייל (2,092 ק"מ) בעזרת ציוד של ג'וניפר. חזון העברת נתונים בקיבולת גבוהה.
 
ג'וניפר נטוורקס, שעוסקת ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI), הודיעה על השגת יתרון טכנולוגי ראשון מסוגו בתעשייה. זאת בעקבות הצלחת ניסוי בהעברת נתונים באית'רנט במהירות של 400Gb בשנייה למרחק של 1,300 מייל (2,092 ק"מ).
 
הניסוי נערך בשיתוף עם SCinet, שהשתמשה בנתב PTX10003 Packet Transport Router של ג'וניפר להעברת קיבולת גבוהה ראשונה מסוגה, שכוללת גמישות ותכנות.
 
הניסוי מסמן צעד משמעותי לקראת המעבר לרשתות אית'רנט בקיבולת 400GbE, שחיוניות לעמידה בדרישות רוחב הפס עבור מחשוב על, ארכיטקטורת ענן של מרכזי נתונים מהדור הבא, רשתות 5G, מציאות רבודה ומדומה, הפקה והפצת וידאו ב-4K.
 
הניסוי נערך בשבוע של ה-18.11.19 בין דנוור ושיקאגו, בעזרת PTX10003 של ג'וניפר, נתב הליבה בעל ההגדרה הקבועה, הראשון בשוק התומך ב-400GbE.
 
החיבור נעשה עבור חוקרים, שעבדו על פרויקטים בתחומים כמו פיזיקה באנרגיה גבוהה, אסטרונומיית רדיו ומחקר של הגנום האנושי. בשנים הקרובות, רשתות מחקר וחינוך רבות תשדרגנה את המערכות שלהן ל-400GbE, ותתאמנה עצמן לדרישות רוחב הפס של עידן המדע הגדול (Big Science).
 
בעוד ספקי השירותים, מפעילי הענן והארגונים מתמודדים עם הגידול באתגרים הקשים בניהול קצבי הצמיחה הגדלים של תעבורת הנתונים, ג'וניפר ממשיכה בפיתוח פתרונות המאפשרים רמות חסרות תקדים של ביצועים ויכולת גידול (scalability), לצד קיבולת גבוהה וניתוב ללא הפסקה (nonstop routing).
 
רוב ויטצקה, VP שירותי רשת ב- Internet2: "החוקרים היום תלויים יותר ויותר בעברת קבצי נתונים למרכזי מחשוב על ולענן כדי לתמוך במדע שיתופי המקדם פריצות דרך בכל תחום, החל מאסטרופיזיקה עד לבריאות. גידול בקיבולת, הקטנת המורכבות, עליה באוטומציה וביכולות האוטונומיות ברשתות שלנו, חשובות לעתיד תחומים אלה. חברת Internet2 מברכת על ההזדמנות לשתף פעולה עם ג'וניפר וחברות נוספות בתעשייה כדי לספק מהירות של 400GbE לאורך 1,300 מייל לקהילת ה-SC".
 
אנדי אנטריה, סמנכ"ל פיתוח ראשי בג'וניפר נטוורקס: "ניסוי זה מהווה ציון דרך בהגשמת החזון של העברת נתונים בקיבולת גבוהה ב-400GbE, ברשת הדור הבא. באמצעות אספקת חדשנות ראשונה מסוגה ברשתות 400GbE, אנו בונים את היסודות לרשתות תקשורת המהירות והמתקדמות ביותר בעולם".
 
 



 
 
Bookmark and Share