Telecom News - הוצגו חידושים בתחום ה-Voice בפלטפורמת ה-AI המתקדמת, איינשטיין

הוצגו חידושים בתחום ה-Voice בפלטפורמת ה-AI המתקדמת, איינשטיין

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> הוצגו חידושים בתחום ה-Voice בפלטפורמת ה-AI המתקדמת, איינשטיין
הוצגו חידושים בתחום ה-Voice בפלטפורמת ה-AI המתקדמת, איינשטיין
מאת: מערכתTelecom News , 1.12.19, 17:10איינשטיין

שירות תמלול אוטומטי להזנת נתונים בזמן אמת, שירות עיבוד שפה לזיהוי וניתוח מילות מפתח בשיחה עם הלקוח, שירות ענן קולי חדש המרכז את כל נקודות התקשורת עם הלקוח בערוץ אחד. פלטפורמת איינשטיין מותאמת לכל מכשיר חכם.

סיילספורס, שעוסקת בתחום שירותי הענן וה-CRM, מביאה את שירותי זיהוי הקול והדיבור לכל חוויות הלקוחות. עם העוזר האישי "איינשטיין", ה-AI המתקדם של החברה, שינחה כל פעולה, תובנה וחיזוי, משתמשי סיילספורס יהיו יעילים יותר - מכל מקום.

שירותי זיהוי הקול והדיבור הופכים במהירות לממשק משמעותי בחיינו. כמעט מחצית ממשקי הבית בארה"ב כבר משתמשים במכשירים המופעלים ע"י קול לפעילויות יומיומיות. החברה הכריזה, כי היא תרחיב את יכולות העוזר האישי "איינשטיין" ותאפשר לכל אפליקציה שנבנתה על גבי סיילספורס להיות מתופעלת גם היא באמצעות קול.

בניית אפליקציות מופעלות באמצעות קול בהתאמה אישית לכל תהליך עסקי
באמצעות המיומנויות הקוליות של "איינשטיין", חברות תוכלנה ליצור אפליקציות המותאמות אישית לצרכיהן ולתהליכי העבודה שלהן, ולהפוך את תהליכי העבודה לפשוטים ויעילים יותר ע"י הפעלה באמצעות קול. פעולות כמו עדכונים מהשטח בזמן אמת, ביצוע משימות או הזנת נתונים יהפכו לפשוטות ומדויקות באמצעות הפעלה קולית.

זיהוי דיבור חכם (Voice Intelligence): חוויית שירות ומכירה יותר חכמה ויעילה
החידושים בפלטפורמת "איינשטיין" יאפשרו למשתמשים לייצר תובנות עמוקות לגבי הלקוחות ובכך להבטיח להם שירות חכם, מחובר ומותאם באופן אישי.
  • שירות ענן קולי חדש (Service Cloud Voice): שירות המשלב טלפוניה בתוך שירות ענן, תקשורת אחידה, ערוצים דיגיטליים ונתוני CRM בזמן אמת ובקונסולה מרכזית אחת, במקום מסכים מרובים. כמו כן, יכולת תמלול אוטומטית להזנת נתונים תאפשר חיסכון בזמן ויכולת תגובה מהירה ומדויקת לפניות של לקוחות. כ"כ, איינשטיין מספק המלצות בדבר הפעולה או התגובה הבאה של הסוכן ובכך מעלה את סיכויי הצלחתו. בנוסף, קונסולת הפיקוח החדשה מאפשרת למנהלים להציג את כל השיחות בזמן אמת, ולראות את מיקומן, להבין אילו מיומנויות יש לכל סוכן ולהתאים בין הסוכן המתאים ביות לשיחה הנכנסת בזמן אמת.
  • שירות "שיחות אימון" חדש (Einstein Call Coaching): כעת בעזרת שירות "שיחות האימון" של איינשטיין, מנהלי תיקי לקוחות מסוגלים לראות תובנות ומגמות דרך נתוני שיחה. באמצעות תוכנת עיבוד שפה, שמזהה מילות מפתח בתמלילי שיחות, מנהלים יקבלו התראות על מגמות כמו אזכורים של מתחרים, ושיטות עבודה מומלצות בנושאים כמו איך לטפל בחשש של הלקוח בנוגע לאיכות המוצר או התמקחויות על מחירים.
יכולת פעולה הדדית: פלטפורמת "איינשטיין" לכל מכשיר
בספטמבר האחרון הצטרפה סיילספורס לחברת אמזון וחברות טכנולוגיה מובילות, שהכריזו על יוזמת "איינשטיין לכל מכשיר", תוכנית חדשה, שנועדה להבטיח, שמוצרים תומכי שירותי קול מספקים ללקוחות אפשרויות בחירה. כחלק מכך, "איינשטיין" ושירות זיהוי הקול והדיבור יתאימו למגוון מכשירים, כמו מרמקולים חכמים לסמארטפונים.

איינשטיין
איינשטיין
איינשטיין
איינשטיין



 
 
Bookmark and Share