Telecom News - חשבתם להשקיע בנטפליקס? כך תעשו את זה בקלות

חשבתם להשקיע בנטפליקס? כך תעשו את זה בקלות

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> חשבתם להשקיע בנטפליקס? כך תעשו את זה בקלות
חשבתם להשקיע בנטפליקס? כך תעשו את זה בקלות
מאת: מערכת Telecom News, 9.12.19, 10:34NETFLIX FREE

האם להשקיע בנטפליקס? מהם הסיכונים? איך להשקיע בנטפליקס בפועל?
 
נטפליקס הפכה בשנים האחרונות לאחת מיצרניות התוכן הגדולות בעולם. החברה מייצרת בכל חודש כמות תוכן, שחברות כבלים אחרות באמריקה מייצרות בשנה. נטפליקס רושמת בכל שנה צמיחה מרשימה בכמות המנויים כאשר בשנים 2017 ו-2018 היא רשמה 48 מיליון מנויים חדשים, שהופכים את ההשקעה בה לאופציה מעניינת במיוחד. חשבתם להשקיע בנטפליקס? כך תעשו את זה בקלות.

האם להשקיע בנטלפיקס?
כמו שציינו בפתיחה, נטפליקס הפכה לאחת מיצרניות התוכן הכי גדולות בעולם, היא הביאה לעולם את מהפכת הסטרימיניג והצליחה להציג נתוני חדירה מרשימים במדינות ברחבי העולם. ב-2018 היו לנטפליקס 130 מיליון מנויים ברחבי העולם. היא מציגה נתוני חדירה מדהימים – בארה"ב ברמה המגיעה ל-64.5% מכלל האמריקאים, כאשר גם בקנדה, נורבגיה, שוודיה ודנמרק היא מציגה אחוזי חדירה גבוהים מ-50%.

לאחרונה ההכנסות של נטפליקס צומחות מכיוון נוסף. פרט לעלייה היפה, שהיא רושמת במספר המנויים, נטפליקס העלתה בעקביות את מחיר המנוי, מ-8 דולרים ב-2010 ל-13 דולרים ב-2019, מדובר בעלייה של כמעט 65% בתוך פחות מעשור.
כ"כ, הרווח התפעולי של החברה צמח בצורה ניכרת בשנה האחרונה, מ-11.8% ברבעון השני של 2018 ל-14.3% ברבעון השני של 2019.

מהם הסיכונים?
ההוצאות של נטפליקס בתחום התוכן צמחו באופן ניכר בשנים האחרונות, מ-2.5 מיליארד דולרים ב 2014, ללא פחות מ-8 מיליארד דולרים ב-2018. הסכומים האדירים, שנטפליקס מוציאה על תוכן, פוגעים בתוצאות הכספיות של החברה. כ"כ, תזרים המזומנים של החברה שלילי. החברה הפסידה בשנים 2016 עד 2018 יותר מ-7 מיליארד דולרים.

הנתונים האלה אולי מבהילים, אבל הם מגובים באסטרטגיה ברורה - החברה מעוניינת להתפשט כמה שניתן בשנים האלה ולמשוך אליה כמה שיותר מנויים. הנתונים של החברה מראים, שלאחר שמנוי נרשם, הסבירות שהוא יישאר מנוי, גם כאשר מחיר המנוי עולה לארוך השנים, גבוהה במיוחד.

כ"כ, בשנתיים האחרונות, יותר ויותר מתחרות נכנסות לשוק הסטרימינג. אמאזון מהווה כיום מתחרה מרכזית של נטפליקס. אולם, וזה נתון, שאולי מדאיג יותר את ראשי החברה, ענקיות תוכן נוספות מתכננות להיכנס לתחום, כאשר לפני מספר חודשים אפל השיקה את שירות הסטרימינג שלה כשגם ענקית התוכן דיסני השיקה את הפעילות שלה לאחרונה וגייסה מיליוני משתמשים כבר ביום הראשון.

איך להשקיע בנטפליקס בפועל?
השלב הראשון כדי לסחור במניית נטפליקס הוא מציאת ברוקר עבור מסחר בבורסה. גוף, שדרכו תוכלו לסחור במניות בבורסה האמריקאית בוול-סטריט. באמצעות אותו גוף תוכלו לרכוש את המניות של ענקית התוכן ולהתחיל להשקיע בחברה. כשאתם עושים את זה, ובמיוחד אם אתם תושבי ישראל, תוודאו, שמערכת המסחר נוחה לכם ושהגוף יודע להתמודד עם נושא המיסוי הישראלי ולקזז לכם רווחים או הפסדים מהשקעה במניות בחו"ל - עם השקעה במניות ישראליות למשל. לאחר בחירת הברוקר תצטרכו לבחור את מסלול העמלות, כאשר כיום יש 2 מסלולים נפוצים:

הראשון - מסלול סנט למניה. מסלול זה מתאים לסוחרים בהיקף קטן או לכאלה, ששווי הפקודה שלהם גבוה. למעשה, מדובר במסלול המתאים יותר למשקיעים לטווח ארוך, שלא צפויים לעשות שינויים גדולים בתיק ההשקעות.

השני - מסלול עמלה אחוזית. במסלול זה העמלה הנגבית היא בהתאם לשווי המנייה והיא מתאימה למי שרוצים לרכוש מניות בשווי נמוך, או לכאלה הרוצים לרכוש כמות גדולה של מניות.

שיהיה לכם בהצלחה במסחר!



 
 
Bookmark and Share