Telecom News - מהן הדרכים האפקטיביות לשיפור המכירות בעסק שלכם?

מהן הדרכים האפקטיביות לשיפור המכירות בעסק שלכם?

דף הבית >> צרכנות >> הטיפ השבועי לחסכון >> מהן הדרכים האפקטיביות לשיפור המכירות בעסק שלכם?
מהן הדרכים האפקטיביות לשיפור המכירות בעסק שלכם?
מאת: מערכת Telecom News, 22.12.19, 15:40דקר פיקסביי חופשי

מחפשים דרכים יעילות לשיפור המכירות בעסק? איך אפשר להגדיל את המכירות בעסק בדרך נכונה ויעילה?

ובכן, כבעלי עסקים לבטח אתם מעוניינים לשפר את הרווחיות של העסק שלכם ולהגדיל את המכירות. למעשה, כל עסק חייב לפעול בצורה זו ולהשקיע זמן ומשאבים בדרכים לגידול המכירות. כך ממנפים את העסק ומשפרים משמעותית את ההכנסות והרווחים.

תוכנית עסקית מפורטת
מידי שנה נסגרים עשרות אלפי עסקים בישראל, מרביתם עסקים קטנים וחדשים יחסית. יש סיבות רבות מדוע עסקים חדשים לא מצליחים לשרוד, למשל ניהול כושל, הלוואות יקרות, תמחור לא נכון, תחרות גבוהה בענף, תדמית בעייתית של העסק ועבודה ללא תוכנית עסקית ואסטרטגיה שיווקית.

התוכנית העסקית מסייעת לכם לקבל החלטות פיננסיות שקולות בעסק שלכם, לעקוב אחרי תזרים המזומנים, לפעול על פי משנה סדורה ותכנון מקדים ולבחון את כדאיות העסק וההיתכנות הכלכלית שלו. בתוכנית העסקית יש להגדיר יעדים ברי השגה תוך התייחסות לרווח גולמי, להוצאות הצפויות ועוד.

הקמת חנות אינטרנטית
אם אין לעסק שלכם חנות באינטרנט הגיע הזמן להשקיע בכך. הקמת חנות אינטרנטית בפלטפורמה ייעודית ומתקדמת מאפשרת לכם למכור מוצרים ו/או שירותים ללקוחות נוספים, גם באזורים גיאוגרפיים אחרים. כך לדוגמה, חנות לכלי בית בדרך כלל מוכרת את הסחורה ללקוחות המתגוררים באזור. באמצעות החנות המקוונת אתם יכולים למכור כלי בית לכל תושבי המדינה באמצעות משלוחים מהירים.

כך, תגדילו באופן משמעותי את המכירות בעסק בתמורה להשקעה יחסית נמוכה.

פרסום באינטרנט
הפרסום באינטרנט עובד. יש מגוון כלים וטכניקות לפרסום יעיל ברשת. למשל, פרסום באמצעות באנרים בפורטלים פופולריים, פרסום ממומן במנועי החיפוש, בעיקר בגוגל, פרסום ממומן ברשתות החברתיות וכד'.

חשוב להגדיר מטרות ויעדים מראש. את הפרסום באינטרנט אפשר לבצע לבד אך עדיף לפנות לאנשי מקצוע מיומנים. לפני העלאת קמפיינים בגוגל וברשתות החברתיות מומלץ להכין דף נחיתה מעוצב עם טופס להשארת פרטים כדי ליצור לידים איכותיים, וחשוב להשקיע גם באתר של העסק ולהכין אותו לתנועה הצפויה להגיע בגלל הפרסום.

קידום אורגני בגוגל
כל עסק חייב להופיע באינטרנט, אך לא ניתן להסתפק רק בבניית אתר תדמית או אתר מכירות. יש לקדם את האתר העסקי בגוגל, ואחת השיטות היעילות ביותר לנוכחות מרשימה ולחשיפה גדולה ורחבה היא באמצעות קידום אורגני (SEO). 

מטרת הקידום האורגני היא להציב את האתר העסקי שלכם במיקום גבוה ככל הניתן בדף תוצאות החיפוש של גוגל. ככל שהאתר שלכם יופיע במיקום גבוה יותר, כך תיהנו מתעבורה גבוהה של גולשים לאתר או לדף מכירה ותיהנו מלידים איכותיים ומשיפור ביחס ההמרה, כלומר יותר מכירות באינטרנט וגידול משמעותי בסך המכירות של העסק.

באמצעות קידום אתרים אורגני תוכלו לייצר נכס דיגיטלי משמעותי, ליהנות מנוכחות מרשימה ומנראות גבוהה ברשת, לחזק את המותג שלכם וליצור בידול מהמתחרים. חשוב לזכור כי קידום אורגני מחייב זמן והתמדה, לפחות 6 חודשים, אך זו השקעה משתלמת כיוון שתוכלו לשפר באופן משמעותי את המכירות בעסק.

מבצעי מכירות
לאחר שהקמתם אתר מכירות באינטרנט, פרופיל עסקי בפייסבוק והשקעתם גם בקידום האתר, כדאי לפרסם מידי פעם מבצעי מכירות והטבות שונות. כמו כן, מומלץ להשתתף במבצעים המתקיימים בחודש נובמבר, חודש המכירות המקוונות.

מידי שנה יש אירועי מכירות לקראת חג המולד וסוף השנה האזרחית, לדוגמה יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי, סייבר מונדיי וכד'. זו הזדמנות מעולה עבורכם לנקות את המדפים ולמכור מלאי שעומד הרבה זמן במחסן, רגע לפני ספירות המלאי בסוף השנה.

בנוסף, אפשר ליצור מועדון לקוחות, לשלוח ניוזלטרים שיווקיים ומניעים לפעולה, לפרסם הטבות שונות לחברי המועדון וליצור קהילה דינמית ותוססת. כך, תיהנו משיפור משמעותי במכירות, ממותג מנצח ומקהל לקוחות עקבי ונאמן. 



 
 
Bookmark and Share