Telecom News - סקר תחזית טכנולוגית ל-2020: טרנספורמציה דיגיטלית, ענן היברידי, AI ו-ML

סקר תחזית טכנולוגית ל-2020: טרנספורמציה דיגיטלית, ענן היברידי, AI ו-ML

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Global >> סקר תחזית טכנולוגית ל-2020: טרנספורמציה דיגיטלית, ענן היברידי, AI ו-ML
סקר תחזית טכנולוגית ל-2020: טרנספורמציה דיגיטלית, ענן היברידי, Edge, AI ו-ML
מאת: מערכת Telecom News, 27.12.19, 01:00AI FREE

המשתתפים בסקר התייחסו לאתגרים הניצבים בפניהם ולטכנולוגיות, שהם מתכננים ליישם בשנה הקרובה. בשנה שעברה בינה מלאכותית ולמידת מכונה לא נכללו בשלישיית הצמרת.
 
חברת רד האט (Red Hat), ספקית בעולם של פתרונות קוד פתוח, בחנה בקרב לקוחותיה היכן הם נמצאים במסע הטכנולוגי שלהם, ולאן הם רוצים להגיע בשנה הבאה. לסקר התקבלו 870 תשובות מלקוחות רד האט מרחבי העולם.

הלקוחות התייחסו לאתגרים הניצבים בפניהם ולטכנולוגיות, שהם מתכננים ליישם בשנה הקרובה. בין הממצאים העיקריים: המשך קידום פרויקטים פעילים של טרנספורמציה דיגיטלית; ההכרה בחשיבות של היבטי התרבות בחברה; בינה מלאכותית ולמידת מכונה (AI/ML).

אסטרטגיית ענן היברידי מובילה
לפי הסקר, ענן היברידי הוא המונח הנפוץ ביותר בשימוש לתיאור אסטרטגיית הענן של הלקוחות. 31% אומרים, ש"היברידי" מתאר באופן הטוב ביותר את האסטרטגיה שלהם. 21% נוקטים בגישה של ענן פרטי, ורק 3% הצהירו על אסטרטגיית ענן ציבורי תחילה.
הדו"ח של רד האט מפצל את הממצאים לפי אזור, ומוצא, שקיימים הבדלים גדולים בין צפון אמריקה ל-EMEA (אירופה, מזרח תיכון ואפריקה) כאשר מדובר בתוכניות לגבי ענן פרטי והיברידי.

הערך של הארגון הפתוח
מזה מספר שנים מקדמת רד האט את הערך של הארגון הפתוח, ונראה, שאחוז משמעותי מבין לקוחותיה מסכימים לכך. 42% מהמשיבים אומרים, שהם בשלב כלשהו של אימוץ תרבות ארגון פתוח, בעוד 12% לא החליטו. רק 29% אומרים, שאין להם תוכניות לקדם את התרבות הארגונית שלהם.

AI/ML עוברות למרכז העשייה
בשנה שעברה טכנולוגיית הבלוקצ'יין היתה בראש רשימת הטכנולוגיות, שהלקוחות גילו בהן עניין. השנה ירדה בלוקצ'יין למקום הרביעי, עם 12% בלבד האומרים, שסביר שיקדמו אותה. 19% דיברו על אינטרנט של דברים (IoT), ו-21% אמרו, שמחשוב ללא שרתים (Serverless) ופונקציה-כשירות (FaaS) נכללות בתוכניותיהם.

הנושא העיקרי של הלקוחות הוא התמקדות בנושאי בינה מלאכותית ולמידת מכונה (AI/ML) ותרומתם לעסקים. בשנה שעברה נושאים אלה לא נכללו בשלישיית הצמרת.

בחברה אומרים גם, שב-2020 יש לשים לתת תשומת לב למחשוב קצה (Edge Computing), ולא יפתיע אם יעלה למקום גבוה יותר בסקר של 2021.

הדו"ח המלא כאן.
REDHAT



 
 
Bookmark and Share