Telecom News - סקר: 2020 תהיה השנה בה הבינה המלאכותית תתבסס במיינסטרים

סקר: 2020 תהיה השנה בה הבינה המלאכותית תתבסס במיינסטרים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> AI & Big-Data >> סקר: 2020 תהיה השנה בה הבינה המלאכותית תתבסס במיינסטרים
סקר: 2020 תהיה השנה בה הבינה המלאכותית תתבסס במיינסטרים
מאת: מערכת Telecom News, 6.1.20, 18:16AI FREE
 
בינה מלאכותית היא מושג חם בפי כל מי שעוסק כיום בטכנולוגיה במגזר העסקי. הסקר, שנערך בקרב 4,500 מנהלים בארגונים גדולים, בינוניים וקטנים, מעריך, ששנה זו תהיה שנת השינוי.
 
בינה מלאכותית היא המושג החם בפי כל מי שעוסק כיום בטכנולוגיה במגזר העסקי, אבל רבים עדיין תוהים מתי היא תהפוך לזמינה, נגישה ושימושית כמו טכנולוגיות אחרות האופפות אותנו בחיי היום-יום. סקר, שערכה IBM בקרב 4,500 מנהלים בארגונים גדולים, בינוניים וקטנים בארה"ב, אירופה וסין, מעריך: 2020 היא שנת השינוי.
 
על פי הסקר, 3 מכל 4 עסקים בוחנים או מיישמים טכנולוגיות בינה מלאכותית כבר כיום. 45% מקרב הנשאלים, שעובדים בארגונים גדולים (מעל אלף עובדים) ו-29% מקרב המשיבים מארגונים קטנים ובינוניים (פחות מאלף עובדים) השיבו, שארגונם הטמיע פתרון בינה מלאכותית - שיעור גבוה מכפי שהעריכו מומחים עד היום.
 
37% מהנשאלים ציינו, שהצורך בידע וניסיון ייחודיים לתחום הבינה המלאכותית הוא חסם משמעותי המונע אימוץ והטעמה מוצלחת של הטכנולוגיה בעסק שלהם. 31% תלו את העיכוב במורכבות של הדאטה או בדאטה ,שאינו מטויב ו-26% במחסור בכלים לפיתוח מודלים הדרושים להם.
 
78% מהנשאלים אמרו, שהם רואים כ"חשוב" או "הכרחי" את היכולת שלהם לסמוך, שהתפוקה, שנובעת כתוצאה מהשימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית, תהיה הוגנת, בטוחה ואמינה. 83% אמרו שחשוב להם מאוד, שהמערכת תוכל להסביר מדוע הבינה המלאכותית הפיקה את התובנות שלה.
 
בחברה מעריכים, שארגונים לא רק יאיצו את הטמעת פתרונות הבינה המלאכותית אלא גם ירחיבו את היקף השימוש בטכנולוגיה ע"י פיתוח כלים עצמאיים או יישום של פתרונות בינה מלאכותית מוכנים.
 
כך למשל, על פי הסקר, 40% מהמשיבים אמרו, שהם פיתחו יישומי בינה מלאכותית במסגרת הוכחת יכולת (POC) לפרויקטים מסוימים ו-40% אמרו, שהם מעדיפים לרכוש פתרונות בינה מלאכותית מוכנים כגון צ'טבוטים וסוכנים חכמים.
 
את הסקר ביצעה חברת Morning Consult עבור IBM.
 
תקציר ממצאי הסקר - כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share