Telecom News - אפליקציות גמילה מהנייד: Envelope, Activity Bubbles, Screen Stopwatch

אפליקציות גמילה מהנייד: Envelope, Activity Bubbles, Screen Stopwatch

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> אפליקציות גמילה מהנייד: Envelope, Activity Bubbles, Screen Stopwatch
מאת: מערכת Telecom News
22/01/19,  15:44
מטרת / הייעוד של התוכנה: להפחית את השימוש בסמארטפון אנדרואיד.
 
שם התוכנה: Envelope, Activity Bubbles - A Digital Wellbeing Experiment, Screen Stopwatch - A Digital Wellbeing Experiment
קישור להורדה: Envelope
Activity Bubbles
Screen Stopwatch
מאפייני התוכנה: Envelope - כרגע זמינה רק למכשיר פיקסל 3a. זו אפליקציה (פרויקט קוד פתוח) שהופכת באופן זמני את הסמארטפון למכשיר פשוט ורגוע. כך, שהמשתמש יתנתק מהעולם הדיגיטלי שלו. יש להדפיס קובץ PDF המסופק ע"י האפליקציה, לקפל אותו בצורת מעטפה ולהניח בתוכו את המכשיר. נתן להשתמש במכשיר דרך הנייר רק לחיוג ולצילום. עם זאת נראה, שהפעולות הנדרשות כאן הן יותר מאשר להשתיק את המכשיר...

ENVELOPE

Activity Bubbles - כל פעם שנועלים את הנייד, הטפט "החי" יוצר בועה. ככל שהמכשיר סגור זמן רב יותר כך הבועה גודלת. כשפותחים אותו הבועה מפסיקה לגדול וכשנועלים שוב היא מתחילה לצמוח מחדש. בסוף היום מקבלים טפט עם בועות בגדלים שונים.
ACTIVITY BUBBLES

Screen Stopwatch  - טפט "חי" המציג שימוש בנייד בזמן אמת ומספק חישוב של כמה זמן "בוזבז" במכשיר כל יום. כשסוגרים את המכשיר החישוב נפסק. אבל כל פעם כשפותחים אותו מקבלים תזכורת שכדאי לסגור אותו ולעשות משהו פרודוקטיבי.

SCREEN STOPWATCH
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share