Telecom News - ASUS ישראל פתחה את שנת 2020 עם היצע מרשים

ASUS ישראל פתחה את שנת 2020 עם היצע מרשים

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> ASUS ישראל פתחה את שנת 2020 עם היצע מרשים
ASUS ישראל פתחה את שנת 2020 עם היצע מרשים
מאת: חיים חביב, 28.1.20, 01:00אסוס

מהם הדגמים הבולטים ברשימה גם לעולם הגיימינג?

חברת המחשבים ASUS השיקה אתמול בארץ את סדרות המחשבים החדשות שלה ל- 2020.

סדרתZenBook Duo  המאופיינת ב-2 מסכים - מסך מגע ראשי ומסך משני הממוקם מעל המקלדת,
סדרת ProArt StudioBook  החזקה, שתוכננה במיוחד ליוצרי תוכן,
הלפטופ העסקי הקל בעולם ExpertBook B9,
וה-Zephyrus G14 בסדרת האולטרה-דקים לעולם הגיימינג.

להלן תיאור 2 מוצרים לדוגמא:

ZenBook Duo - המחשב הנייד של המחר?
בנוסף לאפשרות תצוגה ראשית באמצעות מסך מגע, כוללת הגרסה האחרונה של ASUS ZenBook Duo מסך 14 אינץ' (UX481) וגם את ASUS  ScreenPad Plus  - מסך מגע מתקדם בגודל 12.6 אינץ' המשמש כמסך עזר ברוחב מלא, שמרחיב ומשפר את היכולות המוצעות ע"י ה-ASUS ScreenPad  .

הדגם החדש מצויד במעבד Intel Core i7 דור 10 ומספק ביצועים עוצמתיים, בשילוב עם זיכרון RAM של עד GB16 ומעבד גרפי NVIDIA GeForce MX250, ואחסון אולטרה-מהיר המסופק ע"י כונן עד .1TB PCIe 3.0 4x SSD

לדגם ה-ZenBook Duo מסך מגע FHD מתקדם לקבלת תמונה צבעונית מדויקת, מרשימה באיכותה. הוא מוצע בצבע כחול בעיצוב אלגנטי NanoEdge ללא מסגרת לקבלת תמונה מרשימה. כל זאת, במארז קומפקטי ובמשקל של 1.5 ק"ג. עם התמיכה הקולית ב-Alexa של Amazon, המשתמשים יכולים להאזין לחדשות ומוזיקה, לשלוט במכשירי בית חכם וליהנות מכל היתרונות הנוחים של שירותי הקול.

הדגמים זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים במחיר החל מ-6,150 ₪.
 
ZEPHYRUS G14

בסדרת האולטרה-דקים לעולם הגיימינג בלט ה-Zephyrus G14 העוצמתי של 14 אינץ' (בתמונה מעל) במשקל 1.6 ק"ג המצויד במעבד חזק, במארז קומפקטי ונייד.

המארז מציג ביצועי שיא. עובי המארז 17.9 מ"מ, כולל מערכת קירור ייחודית התומכת במעבד הבלעדי AMD Ryzen דור 4 ובכרטיס גרפי מדגם עד NVIDIA GeForce RTX 2060.

המחשב מוצע עם 2 צגים לבחירה - צג עם קצב ריענון גבוה או צג עם רזולוציה גבוהה, שניהם עם כיול צבעים מבית PANTONE  וטכנולוגיית AMD FreeSync, לתמיכה בגיימינג מתקדם ובעבודות גרפיקה מורכבות.

למחשב יותר מ-10 שעות עבודה רציפות עם סוללה ותמיכה בהטענה מסוללה ניידת בחיבור Type-C, מותאם לנסיעות ארוכות. למחשב עיצוב ייחודי עם 2 צבעים לבחירה לבן - Moonlight White ואפור - Eclipse Gray - מראה אלגנטי ושילוב הפונקציות מתקדמות המשדרגות את חוויית השימוש.

צג AniMe Matrix האופציונלי מעניק למחשב מראה אישי ייחודי ומאפשר למשתמשים להציג תמונות, אנימציות ואפקטים נוספים לפי התאמה אישית, בעזרת יותר מאלף נוריות LED קטנות על המכסה האחורי.

הדגמים זמינים לרכישה אצל המשווקים המורשים במחיר החל מ-4,690 ₪.

מקור התמונות: חברת אסוס
תמונה תחתונה: רע קורנבליט, מנכ"ל ASUS ישראל. צילום: חייים חביב

PROART
 

EXPERTBOOK
אסוס



 
 
Bookmark and Share