Telecom News - שלום דיין מונה למנכ"ל חטיבת ONE Systems

שלום דיין מונה למנכ"ל חטיבת ONE Systems

דף הבית >> מינויים >> שלום דיין מונה למנכ"ל חטיבת ONE Systems
שלום דיין מונה למנכ"ל חטיבת ONE Systems
מאת: מערכת Telecom News, 4.2.20, 12:01שלום דיין קרדיט צילום יחצ חזי רגב

עדי שיין, לשעבר מנכ"ל ONE Systems, יעבור לנהל את פעילות המכירות ללקוחות אסטרטגיים במטה הקבוצה.

חברת ONE, חברת IT, שעוסקת בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות, מינתה את שלום דיין, (בתמונה  למעלה), למנכ"ל ONE Systems, (וואן שילוב מערכות), חטיבת התשתיות של קבוצת ONE, שמתמחה באפיון, אספקה, אינטגרציה והקמה של מרכזי נתונים (דאטה סנטר), מערכי אחסון, גיבוי והמשכיות עסקית, תחנות עבודה, ציוד מחשוב מתקדם, מערכות ניהול קופה ו-POS, מדפסות, סורקים ועוד.

שלום החל את דרכו ב-ONE לפני כ-20 שנים, בהן מילא תפקידים מגוונים בחברה. בשנים האחרונות כיהן, בין היתר, כסמנכ"ל התפעול וכסמנכ"ל המכירות. דיין יחליף את עדי שיין, שניהל את חטיבת ONE Systems בשנים האחרונות.

בתוך כך, מונה עדי שיין, (בתמונה משמאל), למנהל פעילות המכירות ללקוחות אסטרטגיים במטה ONE.עדי שיין יחצ צילום חזי רגב

שיין, שניהל ב-12 השנים האחרונות את חטיבת ONE Systems, נענה לבקשת מנכ"ל ONE עדי אייל ולקח על עצמו תפקיד חדש של ניהול מערך המכירות ללקוחות האסטרטגיים של הקבוצה.

עדי שיין הצטרף ל-ONE לפני כ-17 שנים ושימש בתפקידים שונים בחטיבת התשתיות, בין השאר, כסמנכ"ל מכירות ומשנה למנכ"ל.

עדי אייל: "אני משוכנע, כי שלום דיין ימשיך להוביל את זרוע התשתיות שלנו, ONE Systems להישגים, ויותר מכול אני שמח לקדם מנהלים בכירים ומצוינים כמו שלום ועדי, שצמחו אצלנו בחברה, ובכך לחזק את הנהלת הקבוצה. עדי שיין מביא עמו ניסיון והיכרות של צרכי השוק מחד, ושל מגוון הפתרונות, ש-ONE מתמחה בהם, מאידך, ובמסגרת תפקידו החדש הוא יסייע להעמיק את הערך המוסף, שאנו מספקים ללקוחותינו האסטרטגיים".

קרדיט צילום 2 תמונות עליונות: חזי רגב

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share