Telecom News - חגיגת המפתחים של עיר חכמה, IoT, רובוטים ורכב אוטונומי בכלים תלת ממדיים

חגיגת המפתחים של עיר חכמה, IoT, רובוטים ורכב אוטונומי בכלים תלת ממדיים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חגיגת המפתחים של עיר חכמה, IoT, רובוטים ורכב אוטונומי בכלים תלת ממדיים
השבוע מתקיים בבירה העולמית של מוזיקת הקאונטרי נאשוויל בטנסי (ארה"ב), הכנס העולמי הענק 3DEXPERIENCE World 2020, של חברת דאסו סיסטמס, המובילה העולמית של תוכנות וכלים בתלת-ממד (3D), לכל התחומים הכי חמים בעולם ההייטק של היום ומחר, כלים המאפשרים טרנספורמציה דיגיטלית המניעה לחדשנות, צמיחה ושגשוג בקרב התעשיות השונות בכל תחום.
מאת: אבי וייס, 9.2.20, 10:40הכנס באנשוויל טנסי של דאסו סיסטמס

הכנס הגדול ביותר בעולם לתחום ה-3D מתקיים השבוע בבירת מוזיקת הקאונטרי, נאשוויל טנסי.

הארוע מתקיים בנאשוויל בין ה-9.2-12.2 ויכלול סדנאות רבות, פאנלים ומיצגים של סטארטאפים עם פיתוחים מגניבים, שפותחו באמצעות התוכנות הייחודיות של דאסו סיטמס - 3DEXPERIENCE SOLIDWORKS ועוד. 

3DEXPERIENCE WORLD 2020 הוא אירוע שנתי גדול, שמאפשר הצצה מעמיקה לפעילות הענקית והמגוונת של חברת דאסו סיסטמס, חברת ה-3DEXPERIENCE, שמאפשרת לחברות ולעסקים לשנות את האופן בו הם מייצרים מתכננים וחושבים, ולהבין את הרעיונות והפרויקטים שלהם באופן מעמיק מ-א' ועד ת'.

במסגרת הכנס כ-6,000 מעצבים, מהנדסים, יצרנים, יזמים, סטודנטים ואנשי עסקים מובילים מכל התעשיות יכולים ללמוד, לשתף פעולה, לחדש ולחוות את טכנולוגיות ה-3D החדשות ביותר המניעות את הרנסנס התעשייתי.

3DEXPERIENCE World 2020 מתבסס על המורשת, בת ה-20 שנה, של אירועי Solidworks World של דאסו סיסטמס המוקדשים לקהילת התכנון וההנדסה התלת-ממדי. עם מבחר גדול ביותר של הזדמנויות למידה, מצגות, מוצרים, טכנולוגיות חדשות ומומחים, המשתתפים יכולים לפתח ולהרחיב את כישוריהם כדי לייצר פיתוחים חדשניים ויעילים תוך חסכון משמעותי בזמן וכסף ולהתוודע לתהליכים השונים הכרוכים ביצירת חוויות חדשות המשנות את האופן בו העולם חושב, עובד וחי.

אירוע זה יחשוף בפני משתמשי Solidworks אסטרטגיות חדשות לחדשנות עסקית באמצעות דיונים והדגמות של 3DEXPERIENCE WORKS, פורטפוליו היישומים הדיגיטליים של דאסו סיסטמס בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE לשיתוף משלב העיצוב לשלב הייצור.

פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE המבוססת ענן, מאפשרת לייצר ולפתח מוצרים מתעשיות שונות, באופן מהיר ויעיל יותר לאורך כל מחזור חיי המוצר באמצעות טכנולוגיה חדשנית המאפשרת טרנספורמציה דיגיטלית המניעה לחדשנות, צמיחה ושגשוג בקרב התעשיות השונות בכל תחום.

חברת דאסו סיסטמס היא חברת תוכנה צרפתית בבסיסה, שבה למעלה מ-10 אלף עובדים. היא מפתחת מוצרי תוכן תלת-ממד (3D) ועומדת מאחורי המהפכות, הפיתוחים והחדשנות הטכנולוגית של השנים האחרונות בתחומי הרכב, הערים החכמות, IoT, התעופה והחלל, צרכנות, מדעי החיים, רפואה מותאמת אישית, עיצוב וייצור באמצעות בינה מלאכותית וכמעט כל מוצר המפותח היום בעולם מֿנעליים, מוצרי אלקטרוניקה, דרך מכוניות ועד תרופות. הכל. 

בין לקוחותיה הבולטים: רנו, טסלה, טויוטה, איירבוס, בואינג, אדידס לוריאל, סאנופי.

כ"כ, החברה פועלת גם בישראל ומקדמת פיתוחים משמעותיים רבים בתעשייה המקומית, בעיקר בתחום הביומד, מדעי החיים ובתחום התעופה. הסניף הישראלי שוכן ברעננה בניהולו של אלי בויקיס, והיא מוכרת לציבור המפתחים בישראל בעיקר כספקית תוכנות התכנון (CAD) מסוג Solidworks ו-CATIA ותוכנת CST (שאותה היא רכשה ב-2016) לסימולציה של תופעות חשמליות ואלקטרומגנטיות. לחברה יש רשת שותפים נרחבת בכל התחומים בישראל.

יש לדאסו סיסטמס אלפי לקוחות CAD בישראל. כאמור, התוכנה המובילה שלה בשם Solidworks הפכה לסטנדרט תעשייתי בישראל והיא נלמדת בכל בתי הספר הטכנולוגיים. גם מערכת התוכנה CST נחשבת למעין תקן מקומי ונפוצה מאוד בקרב הלקוחות בישראל. כמעט כל מוצר טכנולוגי חדשני, שמפותח בישראל, נבדק ומיושם היום באמצעות כלים של דאסו סיסטמס.

כיום, החברה מקדמת את תחום שירותי הענן, בכל התחומים, לרבות ענן של החברה, שבאמצעותו היא מספקת שירותי כלי פיתוח ושירותי ניהול המוצר (PLM) לכל מחזור החיים של כל מוצר.

הכנס בנאשוויל מספק הזדמנות מצויינת למשתתפים הרבים בו, להיחשף לטכניקות, למוצרים ולטכנולוגיות של אחת מחברות התוכנה המובילות והחדשניות בעולם, שלוקחת חלק משמעותי בהובלת הרנסאנס התעשייתי.

המוצרים של דאסו סיסטמס מאפשרים הרבה מעבר לדיגיטציה ולהמשכיות דיגיטלית, שכן הם משלבים הרמוניזציה בין המוצר, הטבע והחיים, מה שמאפשר לחברה לענות על אתגרי הקיימות - Sustainability הרבים המתעוררים כיום ולסייע בפיתוח של מוצרים רבים המושתתים על מודלים של קיימות - מטוסים חשמליים, מכוניות אוטונומיות ועוד.

הכנס יכלול, בין השאר, תדריכים של לקוחות, סדנאות שונות ומגוונות בכל הקשור לתלת ממד, ניהול נתונים, הדמיה וייצור, הדגמות של שותפים, סיורים המדגימים את אופן ייצור המוצר ועוד. כ"כ, תוצגנה חברות הבת השונות של דאסו המסייעות לחברות רבות ברחבי העולם לייצר מוצרים ופיתוחים חדשניים בתחומים שונים, כאשר המיקוד יהיה בתוכנת העיצוב - Solidworks, תוכנה המבוססת על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, שמאפשרת עיצוב תלת ממדי, ניהול נתונים, סימולציה, תיעוד טכני ועיצוב חשמלי. כאמור, תוכנה זו מסייעת לחברות רבות ברחבי העולם לתכנן מוצרים מתקדמים וחדשניים במגוון רחב של תחומים באופן מעמיק וקפדני תוך חסכון רב בזמן ובכסף.

במהלך הכנס יערכו סדנאות ופאנלים עם סטארטאפים ומפתחים רבים, שנעזרו בפיצ'רים השונים והמתקדמים של התוכנה, כדי לעצב ולייצר מוצרים מתחומים שונים, בין אם מדובר בידיים תותבות, גלשנים או שעונים חכמים

פירוט כמה מהפעילויות, שתערכנה במהלך הכנס:
• מצגת פתיחה של מוביל החשיבה התעשייתית צ'ארלס אדלר, מייסד משותף ואחראי העיצוב לשעבר של Kickstarter.com ו-Kickstarter.
• לקוחות, מחדשים ושותפים בחוד החנית של העיצוב.
• כ-350 מפגשים טכניים בצורה של חוויות משותפות דמוי-הרצאות, סדנאות מעשיות ודיונים בפאנל, בהובלת מומחים, על החידושים האחרונים בתכנון התלת-ממד, ניהול נתונים, הדמיה וייצור.
• ה-3DEXPERIENCE playground - מרחב ייעודי לגילוי טכנולוגיות, כלים ויישומים חדשים, שפותחו ע"י יותר מ-100 שותפים של דאסו סיסטמס. מתחם זה מאפשר להתנסות בחידושים של מציאות מדומה ומוגברת, להשתתף באתגרי האקתון ו-Media Mania ולראות את ההשפעה שיש לטכנולוגיית תלת-ממד על חינוך וסטארטאפים.

הכותב הוא אורח של דאסו סיסטמס בנאשוויל טנסי. 
 



 
 
Bookmark and Share