Telecom News - סופוס השיקה Intercept X for Mobile: פתרון אבטחה חינמי לאנדרואיד ו-iOS

סופוס השיקה Intercept X for Mobile: פתרון אבטחה חינמי לאנדרואיד ו-iOS

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> סופוס השיקה Intercept X for Mobile: פתרון אבטחה חינמי לאנדרואיד ו-iOS
סופוס השיקה את Intercept X for Mobile: פתרון אבטחה חינמי ל-Chrome OS ולמכשירי אנדרואיד ו-iOS
מאת: מערכת Telecom News, 11.2.20, 16:20סופוס

הפתרון מגן על משתמשים גם מפני אפליקציות Fleeceware, שנחשפו ע"י SophosLabs, שגובות כספים מלקוחות תמימים עבור יכולות הנפוצות באפליקציות חינמיות או זולות אחרות. לאחרונה התגלו 20 אפליקציות נוספות האחראיות לכ-600 מיליון התקנות.

סופוס, שעוסקת בהגנת סייבר, הכריזה על Sophos Intercept X for Mobile, עם יכולות אבטחה חדשות עבור מכשירי Chrome OS והגנה משופרת נגד איומים עבור מכשירי אנדרואיד ו-iOS.


לשימוש אישי ובלתי מנוהל, Intercept X for Mobile זמין בחינם ב-App Store וב-Google Play.

במקביל, פרסמה החברה מחקר תחת השם "Fleeceware Apps Persist on the Play Store", שמציג ממצאים חדשים על אפליקציות Fleeceware, שגובות כספים מלקוחות תמימים עבור יכולות הנפוצות באפליקציות חינמיות או זולות אחרות. ה-Fleeceware, שנחשפו לראשונה ע"י SophosLabs בחנות האפליקציות של גוגל בספטמבר 2019, ממשיכות להוות בעיה נפוצה, עם גילוי של 20 אפליקציות נוספות האחראיות לכ-600 מיליון התקנות, (בתמונה למטה) - לפי דיווח של גוגל.

דן שיאפה, סמנכ"ל מוצרים ב- :Sophos "מפתחי Fleeceware ואפליקציות נצלניות אחרות נעים על הגבול הדק של הפרות החוקים של חנויות האפליקציות. התנהגות חמקנית זו אינה אתית, אבל היא גם אינה בלתי חוקית. מדאיגה יותר היא הפעילות הגוברת של עברייני סייבר חמקניים התוקפים מכשירים ניידים כדי להגיע לרווח כספי או כדי להשיג דלת פתוחה אל רשתות ארגוניות. אין מכשיר נייד המחוסן בפני התקפות, וכדי להוציא אותן לפועל התוקפים מסתמכים על קיומם של מכשירים, שאינם מוגנים ואינם מעודכנים. Intercept X לניידים מגן על משתמשים מפני אפליקציות מסוכנות ותוכן זדוני, ושומר על המידע העסקי בניידים מאובטח".

באמצעות מינוף של טכנולוגית למידה עמוקה נגד קוד זדוני, Intercept X for Mobile מגן על משתמשים ועל המכשירים והנתונים שלהם מפני איומי מובייל מוכרים וגם כאלה שלא נראו בעבר. ממשק משתמש חדש לחלוטין מפשט את ניהול האבטחה ומסייע להנגיש את האבטחה עבור משתמשים:

אבטחת אפליקציות: Intercept X for Mobile מזהה אפליקציות זדוניות וחשודות המותקנות על מכשירים, ומגן מפני קוד זדוני, תוכנות כופר ואפליקציות בלתי רצויות אחרות, כגון Fleeceware.

אבטחת מכשיר: הפתרון לניידים מנטר ברציפות ומתריע בפני משתמשים, כדי שניתן יהיה לבצע תיקון מהיר ואוטומטי, וכדי שניתן יהיה לחסום גישה של המכשיר למשאבים ארגוניים.

אבטחה ל-Chromebook: תוסף האבטחה ל-ChromeBook מגן על משתמשי Chrome OS מפני תוכן מקוון זדוני ושאינו ראוי, מספק רשימות שחורות לחסימה ורשימה לבנה של אפליקציות, ומספק למנהלי IT דיווח על מצב המכשיר וההגדרות שלו.
 

סופוס
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share