Telecom News - דאסו סיסטמס הציגה 3 גרסאות חדשות של 3DEXPERIENCE WORKS

דאסו סיסטמס הציגה 3 גרסאות חדשות של 3DEXPERIENCE WORKS

דף הבית >> חידושים הכרזות >> דאסו סיסטמס הציגה 3 גרסאות חדשות של 3DEXPERIENCE WORKS
דאסו סיסטמס הציגה 3 גרסאות חדשות של 3DEXPERIENCE WORKS המעניקות ערך נוסף לתהליך היצירה
מאת: מערכת Telecom News, 17.2.20, 18:14DEVELOPER FREE

כל 3 הגרסאות החדשות - סטנדרטית, מקצועית ופרמיה - כוללות את שולחן העבודה של SOLIDWORKS המחובר והמנוהל ע"י פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE.

המפתחים וצוותי ה-DevOps
, שמעוניינים לייצר תהליך מעמיק יותר מאשר עיצוב נטו, יכולים לפתח חוויות לקוח חדשות ובכך ליישם שירותי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים בהם הם עובדים.

דאסו סיסטמס הודיעה על הצעות מסחריות חדשות של 3DEXPERIENCE WORKS המספקות למשתמשי SOLIDWORKS דרך מחוברת, משולבת ואוטומטית לייעל את התהליך היצירתי שלהם, ולחסוך זמן וכסף.

ההצעות החדשות - סטנדרטית, מקצועית ופרמיה - כוללות אפליקציית SOLIDWORKS בגרסאות סטנדרטית, מקצועית ופרמיה, שמותקנות, מורשות ומעודכנות בפלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, כולל אחסון נתונים בפלטפורמה.

דרך החיבור לפלטפורמה, לקוחות SOLIDWORKS יכולים להשתמש באותם יישומי שולחן עבודה עליהם הם מסתמכים כבר שנים כדי לתכנן ולהנדס חוויות לקוחות חדשות. זאת, בשעה שהם נהנים מהיתרונות של פלטפורמה דיגיטלית: שיתוף פעולה משופר, ניהול נתונים משובץ וקל לשימוש, עדכוני תוכנה אוטומטיים וגישה גמישה לנתוני פרויקט עדכניים הזמינים במקום אחד.
 
ההצעות, שניתנות להרחבה, כוללות גם 3D Creator ו-3D Sculptor - אפליקציות עיצוב מהדור הבא הרצות בכל דפדפן ובכל מקום, ומאפשרות למשתמשים להרחיב ולשפר את תהליך העבודה ב-SOLIDWORKS ע"י בחירה מבין עשרות יישומי 3DEXPERIENCE WORKS נוספים כשהם משתמשים אך ורק ביישומים הדרושים להם לצרכי המשימות שלהם.
 
משתמשים יכולים לעשות שימוש בכל השירותים המגוונים, שהפלטפורמה מציעה, ובכך ליישם שירותי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים בהם הם עובדים.

ג'יאן פאולו באסי, מנכ"ל SOLIDWORKS, דאסו סיסטמס: "לקוחות מעוניינים לייצר תהליך מעמיק יותר מאשר עיצוב נטו. הם רוצים  לייצר חוויה המאפשרת דימוי מציאות של המוצר שהם מייצרים. זה דורש תכנון, סימולציה, משילות, ניהול וייצור טובים יותר, והכי חשוב - שיתוף פעולה עם כל שרשרת הערך.

אנו רוצים לספק ללקוחות אפשרויות נוספות, שתורמות לעסק שלהם, וזו הסיבה, שהקלנו עליהם ואפשרנו להם לבחון את האפשרויות הטמונות ב- 3DEXPERIENCE WORKS.

עם ההצעות המסחריות החדשות, למשתמשי SOLIDWORKS יש גישה ליישומי שולחן העבודה, שהם מכירים ואוהבים, עם ערך רב נוסף. בפלטפורמת ה-,3DEXPERIENCE כל התהליכים המעורבים בקונספט, בין אם מדובר בתכנון, הדמיה, ייצור, או מכירה, מחוברים ומשולבים בלולאה רציפה אחת.

מובן מאליו, שלקוחות SOLIDWORKS יכולים להמשיך לקנות את גרסת שולחן העבודה של SOLIDWORKS העצמאית אם זאת העדפתם, אך האופציה ממוקדת-הלקוח החדשה תפנה להם זמן לחשוב, ליצור ולהשלים משימות. אנו גם מתכננים הצעות דומות המיועדים למוסדות חינוך ולסטארטאפים, כדי לספק גם לעובדים בארגונים הללו ערך יצירתי נוסף".
 
עוד על פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE, תוכנת עיצוב תלת ממד, פתרונות p Digital Mock U 3D וניהול מחזור חיי מוצר (PLM) - כאן.
 
 
SOLIDWORKS



 
 
Bookmark and Share