Telecom News - נוסעי Diamond Princess קיבלו מממשלת יפן 2,000 מכשירי אייפון

נוסעי Diamond Princess קיבלו מממשלת יפן 2,000 מכשירי אייפון

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> נוסעי Diamond Princess קיבלו מממשלת יפן 2,000 מכשירי אייפון
נוסעי Diamond Princess קיבלו מממשלת יפן 2,000 מכשירי אייפון
מאת: מערכת Telecom News, 15.2.20, 01:45קורונה

הסמארטפונים הוענקו לנוסעים ואנשי צוות "ספינת הקורונה" כדי שיוכלו להשתמש באפליקציית בריאות ייעודית באמצעותה הם יוכלו לבקש תרופות ולשוחח עם רופאים. עדכון: חלוקת האייפונים רמזה על המשך שהייה בספינה מעבר ל-19.2.20 מה שהסתבר לאחר מכן כנכון.

היום פורסם, בהסתמך על פרסום יפני, שממשלת יפן - משרד הבריאות, העבודה והרווחה ותאגיד הטלקום היפני SoftBank, העבירו 2,000 מכשירי אייפון - מכשיר אחד לכל תא של נוסעים או של אנשי צוות באוניה Diamond Princess, שעל סיפונה למעלה מ-3,500 נוסעים (ביניהם 17 ישראלים, מתוכם 10 מאותה משפחה) ואנשי צוות ושבה חלו כ-285 נוסעים בנגיף הקורונה, כדי שהם יוכלו לבקש תרופות וגם לשוחח עם רופאים.

ללא המכשירים הללו הנוסעים לא יכלו להעלות את אפליקציית הבריאות לסמארטפונים האישיים שלהם אם הם מנויים על חנויות אפליקציות במדינות אחרות ולא ביפן.
 
המכשירים הוענקו כאשר האפליקציה כבר מותקנת בהם!

הערות מערכת:
1) מעניין, שהוענקו מכשירי אפל האמריקאיים ולא מכשירים יפניים כמו למשל סוני אקספריה. SoftBank מפיצה ביפן לא רק את מכשירי אפל (אייפון 11 ואייפון 11 פרו), אלא גם, למשל, את מכשירי אקספריה, גוגל פיקסל, LG, AQUOS, ARROWS וסמארטפונים יפניים נוספים.
2) בנוסף, נשאלת השאלה, למה לקח כל כך הרבה זמן עד ש"החדשנות הטכנולוגית" הזו, שהיא בבחינת בשורה חיובית מאוד לשוהים בספינה, תוצא אל הפועל.
3) הנוסעים אמורים לעזוב את האוניה כבר בעוד 4 ימים. האם מענק האייפונים היום מרמז על אפשרות של המשך שהייה בספינה, לפחות של חלק מהנוסעים, (נוסעים מעל גיל 80, שלא נדבקו, הורשו לעזוב אתמול את האוניה לאתר הסגר ייעודי, וארה"ב תפנה מחר בטיסה מיוחדת את האזרחים האמריקאים בספינה, שלא נדבקו בנגיף, לבידוד נוסף של 14 יום בארה"ב, לאחר שאותרו בספינה עוד 67 נדבקים היום) מעבר ל-19.2.20 - תאריך סיום הבידוד? ימים יגידו.

נוסח ההודעה על חלוקת האייפונים בתרגום לאנגלית:

The Japanese Ministry of Health, Labour and Welfare has confirmed the case of coronavirus at the Diamond Princess cruise ship, now isolated onboard the sea. We will provide approximately 2000 unit of iPhone operated by Softbank, and there will be one unit of phone per cabin in every passengers cabins and crew rooms

Access the special app by The Japanese Ministry of Health, Labour and Welfare to ask by chat about medication or any other things that may concern you. The app will book a consultation session with a medical doctor

 
קורונה



 
 
Bookmark and Share