Telecom News - אל"מ במיל. בועז הרטל מונה לדירקטור הטכני של מרכז המחקר של פורד בישראל

אל"מ במיל. בועז הרטל מונה לדירקטור הטכני של מרכז המחקר של פורד בישראל

דף הבית >> מינויים >> אל"מ במיל. בועז הרטל מונה לדירקטור הטכני של מרכז המחקר של פורד בישראל
אל"מ במיל. בועז הרטל מונה לדירקטור הטכני של מרכז המחקר של פורד בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 17.2.20, 13:08בועז הרטל צילום יחצ שימריתהראל
 
פורד הודיעה על מינויו של בועז הרטל לדירקטור הטכני של מרכז המחקר של פורד בישראל, שנחנך ביוני 2019, ומהווה חלק מרשת גלובלית של מרכזי פיתוח של פורד בגרמניה, סין וארה"ב.
 
במסגרת תפקידו הוא יוביל את החדשנות המתקדמת של המרכז בתחומי הניידות, מחקר מערכות אוטומטיות, ניטור בחלל הרכב ואבטחת סייבר, מרכז המשמש כנמל-בית מחקרי, שתומך בצוותי הפיתוח ההנדסי המתקדם של החברה בעולם. בתפקידו החדש הוא גם יעבוד עם צוותי הנדסה מקומיים ועם מחלקות הפיתוח של פורד בחטיבות ההנדסה והחדשנות, כדי להניע קדימה את מאמצי המחקר וההנדסה של החברה.
 
בועז הרטל, אל"מ במיל. סיים את שירותו ב-2018, לאחר 28 שנים בחיל-האוויר ובתפקידו האחרון  בצה"ל עמד בראש מחלקת מודיעין במטה המבצעי של חיל-האוויר. באוגוסט 2018 הוא מונה למומחה ויועץ בצוות ה"סקאוטינג" (איתור) של החברה בישראל.
 
להרטל יש ידע נרחב ביישום והטמעת טכנולוגיות, בתחומים רבים ובהם סנסורים, מערכות IT, עיבוד תמונה, בינה מלאכותית, DATA וסייבר. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים, בניהול וייזמות הייטק, מאוניברסיטת בן גוריון.
 
ג'ים בוזסקובסקי, דירקטור וראש המחלקה למערכות אלקטרוניות וחשמליות, מחקר והנדסה מתקדמת, בחברת פורד: "אנו שמחים לצרף את אל"מ (במיל.) בועז הרטל לתפקיד הדירקטור הטכני של מרכז המחקר שלנו בישראל, ומצפים לקדם עוד יותר את הפרוייקטים החדשניים שלנו בשיתוף עם SAIPS, חברת AI ישראלית, שמתמחה בלמידה חישובית ופתרונות ראייה ממוחשבת מובילה, שפורד רכשה ב-2016. במרכז פועלת מעבדת רכב, שתומכת בבדיקות היתכנות ומשימות AI של SAIPS".
 
קרדיט צילום תמונה עליונה: שימרית הראל

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share