Telecom News - ג'וש פלג מונה למנכ"ל BGN Technologies, חב' הטכנולוגיות של אוני' בן-גוריון

ג'וש פלג מונה למנכ"ל BGN Technologies, חב' הטכנולוגיות של אוני' בן-גוריון

דף הבית >> מינויים >> ג'וש פלג מונה למנכ"ל BGN Technologies, חב' הטכנולוגיות של אוני' בן-גוריון
ג'וש פלג מונה למנכ"ל BGN Technologies, חברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון
מאת: מערכת Telecom News, 1.3.20, 15:38ג'וש פלג, צילום יחצ דני מיכליס אוני בן גוריון
 
BGN Technologies, חברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון, שממסחרת את המצאות חוקרי האוניברסיטה ומטפחת שיתופי פעולה ויזמות בקרב חוקרים וסטודנטים,הודיעה היום, שג'וש פלג מונה למנכ"ל החברה.
 
ג'וש פלג הוא בעל ניסיון של 20 שנה בתפקידי ניהול בכירים בשוק הפרטי ובשירות הציבורי, עם התמחות בתעשיות האגרוטק והביוטכנולגיה. בשנים 2009-2017 הוא עבד בזרעים גדרה וסינג'נטה, לאחר שזו רכשה את זרעים גדרה, כאשר בתפקידו האחרון שם כיהן כמנכ"ל זרעים גדרה וכראש היחידה המסחרית של סינג'נטה ישראל. בין השנים 2000-2008  עבד במנהל סחר חוץ של משרד הכלכלה, ובין השאר כיהן כנספח הכלכלי של ישראל במקסיקו במשך 4 שנים. מ- 1994-2000 עבד כעורך דין ב-ויין מישייקר וארנסטוף משרד עו"ד.
 
פלג הוא בעל תואר BA בפילוסופיה מאוניברסיטת ברקלי שבקליפורניה, BA במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים ולימודי תעודה בשיווק ומכירות מאינסיאד שבצרפת. 
 
גיל וייזר, יו"ר דירקטוריון BGN Technologies: "ג'וש פלג מביא עימו לתפקיד המנכ"ל  ניסיון ניהולי ועסקי במגוון סקטורים ותחומים רלוונטיים לקידום הטכנולוגיות הקיימות באוניברסיטת בן-גוריון והמשך פיתוח הנגב. אני מצפה לעבודה משותפת עם ג'וש וצוות החברה להמשך מסחור טכנולוגיות פורצות דרך של חוקרי האוניברסיטה לטובת אוכלוסיית העולם, כמו גם הובלת צמיחה אזורית והפיכת הנגב למרכז של ידע, חדשנות וטכנולוגיה". 
 
ג'וש פלג: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את  BGN Technologies בתקופהמעניינת של פיתוח הנגב ודרום הארץ. החברה היא שחקן מוביל באקוסיסטם, שצמח סביב אוניברסיטת בן-גוריון, ואני מצפה לעבודה משותפת עם הצוות של הארגון, תוך שיתוף פעולה עם כל הגורמים באקוסיסטם של הנגב".   

קרדיט צילום תמונה עליונה: דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share