Telecom News - אילת והעיר ניס בצרפת תשתפנה פעולה בקידום ערים חכמות

אילת והעיר ניס בצרפת תשתפנה פעולה בקידום ערים חכמות

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> אילת והעיר ניס בצרפת תשתפנה פעולה בקידום ערים חכמות
אילת והעיר ניס בצרפת תשתפנה פעולה בקידום ערים חכמות
מאת: מערכת Telecom News, 1.3.20, 18:27SMARRT CITY FREE

התוכנית, שתימשך שנתיים, תתמקד בתחומי הבריאות והערים חכמות, לרבות תחבורה, שירותים קהילתיים ותיירות.

עיריית אילת ועיריית העיר ניס (צרפת) השיקו תוכנית משותפת לקידום פתרונות חדשניים לבעיות נפוצות, שעמן מתמודדות ערים ברחבי העולם. התוכנית תופעל ע"י המרכז הטכנולוגי של העיר אילת (ETC - Eilat Tech Center), שנתמך ע"י קרן אריאלי קפיטל. הקרן משקיעה בפלטפורמות בתחומי האקדמיה, החדשנות וההשקעות, ועתה משתפת פעולה עם מרכז החדשנות של העיר ניס.

משך התוכנית הוא שנתיים וישתתפו בה 10 חברי צוות חדשנות מכל עיר. התוכנית מתקיימת בשיתוף היחידה לקשרים בינלאומיים באגף לפיתוח כלכלי ויזמות בעיריית אילת.

ההשקה הרשמית של התוכנית נערכה בחודש החולף. בעקבותיה יערכו צוותי 2 הערים סדרה של פגישות חודשיות לדיון בפתרונות לבעיות עירוניות.

התכנית המשותפת של אילת וניס היא שיתוף פעולה בינלאומי שני מתחילת השנה עליו מכריזה אריאלי קפיטל לאחר שבדצמבר 2019 הכריזה על תוכנית האצה ראשונה בישראל לסטארטאפים איטלקיים, כפי שדיווחנו - כאן. במסגרת תוכנית זו כבר מתארחים באילת נציגים מ-7 סטארטאפים מאיטליה, שהגיעו לישראל בינואר.
 
אור חביב, שותף ומנהל פלטפורמות החדשנות הגלובליות של אריאלי קפיטל: "האסטרטגיה של המיזם נועדה לזהות אתגרים, שעמם מתמודדות עיריות ולפתח רעיונות לפתרונות וליישמם. הצוותים של 2 הערים יחפשו פתרונות מבוססי טכנולוגיה לאתגרים קיימים ועתידיים בתחומי הבריאות והערים החכמות, לרבות תשתיות, תחבורה ואנרגיה, שירותים קהילתיים ותיירות. ל-2 הערים יש תעשיית תיירות ענפה אך הן חולקות גם בעיות שכיחות המעסיקות ערים רבות ברחבי העולם.

המרכז הטכנולוגי של העיר אילת ישמש כהאב לפיתוח עתידי של פתרונות מבוססי טכנולוגיה לבעיות הנפוצות, שתזוהנה ע"י הצוותים של 2הערים. ניתן יהיה ליישם רבים מהפתרונות בערים רבות אחרות".
 



 
 
Bookmark and Share