Telecom News - עובדים מהבידוד? הפתרונות הטכנולוגיים שיעשו את החיים קלים יותר

עובדים מהבידוד? הפתרונות הטכנולוגיים שיעשו את החיים קלים יותר

דף הבית >> צרכנות >> הטיפ השבועי לחסכון >> עובדים מהבידוד? הפתרונות הטכנולוגיים שיעשו את החיים קלים יותר
עובדים מהבידוד? הפתרונות הטכנולוגיים שיעשו את החיים קלים יותר
מאת: מערכת Telecom News, 12.3.20, 17:51CORONA FREE
 
נגיף הקורונה מכה בכחצי מיליון עסקים קטנים-בינוניים. רבים מהם נקראו לאפשר לעובדיהם לעבוד מן הבית. ואולם, לא כל הארגונים והעסקים ערוכים להמשיך בשגרת העבודה מחוץ למשרד. רבים מהם נמצאים בבידוד, נדרשים לתת מענה טלפוני ללקוחות שלהם, אך מתקשים לעשות זאת.

עובדים בבידוד? אלה הפתרונות, שיאפשרו לכם להמשיך לעבוד כרגיל.
 
מרכזיות בענן
מרכזיות טלפוניות מבוססות ענן, שכוללות נתב שיחות, שלוחות חכמות עם יכולות מתקדמות, ניהול תורים, הקלטת שיחות, ביצוע שיחות ועידה ומוזיקת המתנה. מכיוון שמדובר בשירות ענן, אין צורך בהתקנת המכשור בבית העסק וניתן להתקינו גם מרחוק. המערכות מותאמות לצרכי העסק. הן כוללות שירות ותמיכה מלאה וניתן להשתמש בהן באמצעות מחשבים ניידים הכוללים חיבור לאינטרנט וטלפונים סלולריים.
 
שלוחות סלולריות (SIM חכם)
מדובר בסים חכם, שמשמש כשלוחה נוספת של המרכזיה. באמצעותו ניתן להקליט שיחות ע"י המערכת וללא תלות באפליקציה, שימוש בנתב שיחות מתקדם, הפצת השיחות לכמה מכשירי סלולר במקביל, התממשקות למערכות ניהול לקוחות (CRM) והפקת דו"חות וסטטיסטיקות.
 
שלוחת Softphone על גבי מחשב/סלולר
גם הטלפון הנייד של העובד או הבעלים יכול לתפקד כשלוחה מרוחקת במרכזיה של העסק. כך, הלקוחות יכולים ליצור קשר עם עובדי העסק, גם אם העובדים אינם נמצאים במשרד.

חדרי ועידה
כלי המאפשר לנהל ישיבות רבות משתתפים בטלפון, גם עם אנשים הנמצאים רחוק. כך, ניתן לקיים שיחות עם עובדים או עם קולגות הנמצאים בבידוד. יתר על כן, ניתן להקצות מספרי טלפון של חו"ל לצורך חיבור משתתפי ועידה ממדינות שונות.  

מערכות אוטומטיות להפצת הודעות קוליות
בעקבות המצב, רבים מהעסקים מבצעים שינויים בשעות הפעילות או בשירות, שהם מספקים ללקוחות או למתעניינים. כך, למשל, חברות תיירות רבות עברו משירות פרונטלי לשירות דיגיטלי. המערכת האוטומטית להפצת הודעות קוליות מאפשרת לשלוח באופן אוטומטי הודעה לכלל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים לגבי כל שינוי, וכך לחסוך זמן יקר ומשאבים כספיים הכרוכים בחיוג ידני לכלל אנשי הקשר הרלוונטיים.
 
מערכות להפצת SMS
לצד המערכות של ההודעות הקוליות, ניתן להעביר הודעות ללקוחות גם באמצעות מערכות להפצת SMS הפועלות באופן מיידי, מהיר ונוח.
 
רוני שטמלר, מנכ"ל אומניטלקום: "יש בשוק פתרונות חכמים כמו מערכות ענן, שמאפשרות לעובדים להתחבר מכל מקום ולהמשיך לעבוד גם אם הם בבידוד. יחד עם זאת, מומלץ להיערך מבעוד מועד כיוון שהמעבר כרוך בהתקשרות מול גורמים שונים העלולים להיות מושפעים מהתפשטות הנגיף".



 
 
Bookmark and Share