Telecom News - לא מספיק האנרכיה, ראשי משרד התקשורת נתפסו משקרים לציבור בשימועים!

לא מספיק האנרכיה, ראשי משרד התקשורת נתפסו משקרים לציבור בשימועים!

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> לא מספיק האנרכיה, ראשי משרד התקשורת נתפסו משקרים לציבור בשימועים!
משרד התקשורת עבר לנוהל מאוד מיוחד: מפרסם שימועים ועוד לפני שמספקים לענות עליהם, ההחלטות מיושמות, ואף קודם לכן. היום, מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן, התעלה על עצמו כשהעלה אחרי השעה 09:20 שימוע בעיקר לגבי חברות הסלולר, שכביכול פורסם אמש, שניתן לענות עליו היום עד 19:00, ונטען שהשימוע פורסם אתמול (18.3.20), בזמן שהמסמכים המצ"ב מראים, שהשימוע הוכן רק היום.
למה צריך לשקר לציבור במצב החירום? 

מאת: אבי וייס, 19.3.20, 11:28נתי כהן

האנרכיה, שמשרד התקשורת נכנס אליה, כמפורט במאמר מאתמול: "הפקרות מוחלטת נכנסה לתוקף מהיום בשוק התקשורת. האנרכיה כבר כאן!", ממשיכה גם היום, בשימוע מהיר, שפרסם מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן (בתמונה משמאל).

כך, משרד התקשורת ממשיך באנרכיה והעלה היום שימוע (כאן), שאפשר להגיב עליו עד השעה 19:00, שימוע לפיו שעות המוקדים בחברות התקשורת מצומצמים ל-8 שעות ביממה, במקום 10 שעות (שצומצמו מ-13 שעות, בתרגיל של "עד המדינה" שלמה פילבר, לבקשת פלאפון).

בשימוע נטען, שהשימוע עלה ביום 18.3.20, אבל לשקר זה הכי קל, לספינולוג החתום על המסמך הזה. 
הנה כאן ההוכחה, שמסמך השימוע נכתב היום (19.3) בשעה 09:12 ויצא מהמחשב של מחבר המסמך במשרד התקשורת ב-09:19, כלומר: הוא יכול היה לעלות לאוויר באתר המשרד רק ב-09:20, היום, 19.3.20:
מסמך השימוע

כלומר:
השימוע הזה לא הוכן ופורסם ב-18.3.20 כמופיע בדף השימוע פעמיים, כפי שכל אחד יכל לראות בתצלום כאן.
שימוע 2 

ככה "השקרן נתפס על חם". 

ולא בפעם הראשונה (בלשכת היועמ"ש יש תיקיה מלאה, אודות כל המקרים הקודמים, החמורים בהרבה מהשקר הטפשי הזה, מעשים חמורים ביותר, לדוגמה כנחשף כאן, שמשום מה טרם נחקרו לעומק).

שלחתי כבר את העניין הזה למנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן, כחלק מתגובתי לשימוע המפוברק שפרסם הבוקר. תגובה טרם קיבלתי. ככל שאקבל תגובה, אעדכן בהתאם. קוראינו כבר יודעים - שתגובה לא אקבל, די ברור למה

בשביל מה שימועים פיקטיביים?
לא ברור בשביל מה עושים שימוע לדבר שכבר מיושם מזה יומיים בחברות התקשורת, שסגרו את רוב המוקדים (שלשום סלקום ואתמול כל השאר), כשהמנהלים של חברות התקשורת ממילא לא שואלים את המשרד. זאת, כי לפי ההחלטות "שנשלפו מהשרוול" של השר דודי אמסלם (החלטות המרוכזות כאן, ההחלטה הספציפית כאן) נקבע [ציטוט]: "פיקוחים ומתן עיצומים על הפרות של החברות, יוקפאו עד למועד זה [1/5/20] ובהמשך תבחן דחייה נוספת, בהתאם לצורך".

כלומר: הפקרות גמורה.

אין דין ואין דיין. 

בנוסף, 
לא ברור מדוע יש צורך בבכלל בשימועים. במצב חרום צריך להחליט וליידע את הציבור, אחרי בחינת צרכי הציבור (לא ציבור הטייקונים). 

מדוע לא מנצלים את מצב החרום וכוללים את פעילות איגוד האינטרנט בתחום שמות המתחם, במסגרת הרשיון שניתן לאיגוד בתחום מחלף האינטרנט? ראה כאן הרישיון למחלף האינטרנט של איגוד האינטרנט. שירותי האינטרנט הם כעת הצורך הכי מרכזי של תושבי ישראל!!! 

מכאן עולה  השאלה: למה צריך שימועים לאנרכיה?

הכי פשוט והכי חסכוני לציבור: לסגור את המשרד המיותר הזה וזהו. 

LIE FREE



 
 
Bookmark and Share