Telecom News - "המגן" - אפליקציית משרד הבריאות המזהה אם נתקלים בחולה קורונה מאומת

"המגן" - אפליקציית משרד הבריאות המזהה אם נתקלים בחולה קורונה מאומת

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> "המגן" - אפליקציית משרד הבריאות המזהה אם נתקלים בחולה קורונה מאומת
מאת: מערכת Telecom News
23/03/20,  11:46
מטרת / הייעוד של התוכנה: להגן על בריאותם של האנשים בקבוצות הסיכון, של בני משפחתנו ושל כל אחד מאיתנו.
 
שם התוכנה: לאייפון: המגן - אפליקציה למלחמה בקורונה. לאנדרואיד: המגן 2 - האפליקציה הלאומית למלחמה בקורונה.
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפון
מאפייני התוכנה: אפליקציית "המגן" מצליבה את מיקומך עם מפות המסלולים של חולי הקורונה המאומתים ומעדכנת אותך במקרה של חפיפה.האפליקציה אוספת מידע רק מרגע ההורדה. ניתן לסגור את האפליקציה בכל רגע שרוצים.

האפליקציה פועלת ברקע והמידע שלך נשאר על המכשיר שלך בלבד. 
מדובר על זיהוי של מגעים בין חולים מאומתים לבין אנשים שבאו עימם במגע ב- 14 ימים, שקדמו לאבחון המחלה אצל החולה.
 
מטרת האפליקציה לחסוך לך את הבדיקה הזו מעתה והלאה. מקבלים הודעה ישירות לסמארטפון. אם ישנה הצלבה, האפליקציה מפנה את המשתמש לקישור לאתר משרד הבריאות, כדי לדעת מה הצעדים להמשך ולדווח למשרד על בידוד ביתי.

בגרסה החדשה (המגן 2) (מיום 27.7.20) יש יכולות נוספות לאיתור ודיוק נקודות חפיפה בין משתמשי האפליקציה לבין חולי קורונה מאומתים, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ושיפור חוויית המשתמש.
כעת מבצעת האפליקציה איתור נקודות חפיפה מ-2 סוגים במקביל:
איתור גיאוגרפי מבוסס טכנולוגיית GPS, שמתריע על נקודות קרבה מבוססות מיקום לחולי קורונה.
איתור מבוסס טכנולוגיית בלוטות' (Bluetooth), שמאפשר זיהוי נקודות קרבה בין מכשירי טלפון סלולריים, שעליהם מותקנת האפליקציה.
שיתוף מסלול:
יכולת שיתוף מסלול ע"י חולה קורונה מאומת, לתמיכה בתהליך החקירה האפידמיולוגית במשרד הבריאות, בצורה ידידותית, מהירה ומאובטחת.שיתוף המידע ייעשה בהסכמת החולה בלבד. בשלב הראשון יישלח אליו קישור דרכו יוכל לשתף את המידע, ורק לאחר מכן יבוצע שיתוף המידע בפועל. המידע האישי נשאר חסוי, יפורסמו לציבור רק מקומות שהייה פומביים המהווים סכנת הדבקה לאחרים.

מסלולי החולים מפורסמים באתר משרד הבריאות - כאן, מפות הקורונה בעולם ובישראל נמצאות כאן.

מסך המגן

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.

עדכון 25.3.20: עלה אתר מידע המקיף הרבה מידע במצב החירום, שבו אנו מצוים, אתר Link4u. מאוד מומלץ. באתר זה יש ים של המידע הנחוץ לכל אחד, במגוון נושאים הקשורים, החשובים והנחוצים - לתקופה זו, בלי לצאת מהבית.

עדכון 27.3.20: ממשלת איטליה פנתה למשרד הבריאות לסייע בהפעלת אפליקציית "המגן". המשרד נענה והחל להמירה לאיטלקית ולהתאימה לצרכים של איטליה. את האפליקציה הורידו עד כה רק כמיליון ישראלים וזה לא מספיק!
 

 



 
 
Bookmark and Share