Telecom News - אתגר המפתחים Call for Code נפתח למימוש רעיונות למאבק במשבר הקורונה

אתגר המפתחים Call for Code נפתח למימוש רעיונות למאבק במשבר הקורונה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אתגר המפתחים Call for Code נפתח למימוש רעיונות למאבק במשבר הקורונה
אתגר המפתחים Call for Code נפתח למימוש רעיונות למאבק במשבר הקורונה
מאת: מערכת Telecom News, 1.4.20, 16:40CORONA FREE

קריאה למפתחים, חוקרים, אנשי טכנולוגיה, יזמים, מעצבים, ממציאים ומדענים, למוסדות אקדמיים, מוסדות בריאות ולארגונים ממשלתיים ולא-ממשלתיים לשתף פעולה במציאת פתרונות טכנולוגיים להתמודדות עם נגיף הקורונה והמשבר האנושי שהוא יצר. הפרס לצוות הזוכה יעמוד על 200 אלף דולרים.
 
נגיף הקורונה (Covid19) מציב אתגר עולמי חסר תקדים. בשעה שעובדי מערכות הבריאות ברחבי העולם עומדים בחזית המאבק, הממשלות מגייסות משאבים ומתמודדות עם הפגיעה בכלכלה והאזרחים תורמים את חלקם ע"י בידוד וריחוק חברתי, גם חברות הטכנולוגיה נרתמות לעזרה.

בין יתר המשאבים, שהיא גייסה למאבק במשבר העולמי, רתמה IBM גם את אתגר המפתחים הגלובלי שלה Call for Code. IBM קוראת לחוקרים, אנשי טכנולוגיה, יזמים, ממציאים ומדענים, למוסדות אקדמיים, מוסדות בריאות ולארגונים ממשלתיים ולא-ממשלתיים לשתף פעולה במציאת פתרונות טכנולוגיים להתמודדות עם הנגיף והמשבר האנושי שהוא יצר.

Call for Code היא פלטפורמה המאגדת מפתחים, יזמים, מדעני נתונים, מעצבים, ממציאים ואנשי טכנולוגיה, ומבקשת מהם להציע וליצור יישומים מעשיים המתבססים על היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של IBM, שירותי ענן, יישומי בינה מלאכותית, בלוקצ'יין, IoT ונתוני מזג אוויר.

המטרה היא ליצור יישומים או שירותים, שיהיו להם השפעה מיידית ומתמשכת על סוגיות הומניטריות כמו סיוע לאזורים מוכי אסון ולכוחות הצלה. יחד עם IBM שותפים במיזם ארגון David Clark Cause, סוכנות האו"ם לזכויות אדם, הצלב האדום האמריקני ו- .The Linux Foundation

אחד הפרויקטים הראשונים של Call for Code משנים קודמות היה Project Owl - רשת של התקני IoT, שניתן לפזרם מעל אזורים מוכי אסון והם מאפשרים לניצולים ליצור קשר עם כוחות ההצלה גם אם תשתיות החשמל והתקשורת המקומיות קרסו. פרויקט אחר היה Prometeo - התקן IoT לביש מצויד בחיישנים, שמנטר את איכות האוויר עבור כוחות כיבוי ומתריע בפניהם על רמות זיהום מסוכנות.

הרעיון, שיוגש השנה, צריך להציע אפשרות להשפעה חיובית או פתרון של בעיה אמיתית הקשורה למשבר הקורונה. למשל, פתרון בעיות תקשורת עבור יחידים או קהילות מבודדות, פתרונות בתחום הלימודים מרחוק או פתרונות לכלים מחקריים עבור שיתופי פעולה בין גופים שונים וקהילות הזקוקות לסיוע.

האתגר הבינלאומי יצא לדרך בימים האחרונים ושלב הגשת הרעיונות יסתיים ב-27.4.20. ב-5.5.20, במסגרת ועידת Think השנתית של IBM, שהשנה עברה לתצורה דיגיטלית מלאה, יוכרזו 3 הרעיונות הנבחרים ובמהלך אותו חודש יוכרז הרעיון הזוכה, שכבר יושק לניסוי בשטח.

הפרס לצוות, שיגיש את רעיון הזוכה, יעמוד על 200 אלף דולרים, בנוסף על חבילת שירותים טכנולוגיים של IBM ופיתוח עסקי
הצטרפו ושנו את העולם: https://callforcode.org/challenge/
 



 
 
Bookmark and Share