Telecom News - סטארטאפ ישראלי: שחזור מסלולי הליכת חולי קורונה במבנים עם דיוק של 10 מ'

סטארטאפ ישראלי: שחזור מסלולי הליכת חולי קורונה במבנים עם דיוק של 10 מ'

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ ישראלי: שחזור מסלולי הליכת חולי קורונה במבנים עם דיוק של 10 מ'
סטארטאפ ישראלי: שחזור מסלולי הליכה של חולי קורונה בתוך מבנים עם דיוק של 10 מטר
מאת: מערכת Telecom News, 5.4.20 ,13:24NAVIN

למיפוי המסלול חשיבות רבה בבתי חולים, כדי להימנע מהשבתת צוותים רפואיים באופן גורף. זאת, באמצעות אפליקציה לאנדרואיד, שהותאמה כעת לשימוש בהתמודדות עם הקורונה.
 
טכנולוגיה ישראלית מאפשרת לדייק באופן משמעותי לגבי הנקודות בהן שהו חולי קורונה בתוך מבנים, למשל, בתוך בתי חולים. כך, אפשר להפחית את הצורך בהכנסת צוותים רפואיים לבידוד לשווא, לאחר בדיקה שהחולה לא היה בקרבת אנשי רפואה מסוימים בעת השהות בבית החולים.
 
את הטכנולוגיה פיתח הסטארטאפ הישראלי Navin, שמאפשר מיפוי וניווט בתוך מבנים מקורים ומורכבים. במבנה מקורה הטכנולוגיות המקובלות מבוססות GPS אינן מצליחות לדייק, הסטייה של מיקום ב-GPS יכולה להיות של עשרות מטרים ויותר.
 
המיפוי של Navin כולל זיהוי של קומות המבנה המקורה ושל החלל הפנימי או המסדרון בו נמצא כל משתמש. היא יושמה בשורה של קניונים, אוניברסיטאות ומבני ציבור אחרים בישראל וארה"ב כדי להדריך את המבקרים במסלול הקצר ביותר למחוז חפצם. כעת היא הותאמה לשימוש בהתמודדות עם הקורונה תחת הכותרת: NIT - The world's first indoors and outdoors Covid-19 tracking app
 
המעקב אחר מסלולי השוהים במבנה מתאפשר רק ע"י הורדת אפליקציה לסמארטפונים של אנשי צוות רפואי, מטופלים או מבקרים. כך, אפשר להוכיח, שלא התקרבו למרחק מצומצם מחולה קורונה לפרק זמן המאפשר הדבקה, וניתן למנוע כניסה לבידוד של צוותים רפואיים, שהוכח שהיו רחוקים מהחולה.
 
ליאור רונן, מנכ"ל נבין: "חולה, שמתגלה במהלך או לאחר שהיה בבית חולים, מחייב ברוב המקרים כניסה של עשרות רופאים, אחים ואנשי צוות לבידוד וזאת דווקא בתקופה הקריטית ביותר למאבק במגיפה. כלי המיפוי מאפשר לזכור את מסלולי ההליכה של הצוות הרפואי ושל שאר באי בית החולים בתוך מתחם בית החולים וכאשר מתגלה חולה קורונה בית החולים ניתן לבצע חיתוך מידע ולגלות מי שהה בקרבת החולה והאם היה זה במשך זמן מסוכן להדבקה".

הסבר על ההתאמה לבעיית וירוס הקורונה של אפליקציה N.I.T by Navin ובקשה ל-DEMO: 
know who was exposed to a COVID-19 carrier within your medical facility
- כאן.


אפליקציית הניווט הכללית למבנים לאנדרואיד ללא קשר לקורונה - כאן.
דוגמאות ייעודיות:
אפליקציית הניווט עבור בית החולים בילינסון ללא קשר לקורונה- כאן.
אפליקציית הניווט עבור בית החולים הדסה עין כרם ללא קשר לקורונה - כאן.
 
 
NAVIN
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share