Telecom News - ימי קורונה בתעשיית הרכב: מבדקי האיכות והבטיחות הופקדו בידי קובוטים

ימי קורונה בתעשיית הרכב: מבדקי האיכות והבטיחות הופקדו בידי קובוטים

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> ימי קורונה בתעשיית הרכב: מבדקי האיכות והבטיחות הופקדו בידי קובוטים
ימי קורונה בתעשיית הרכב: מבדקי האיכות והבטיחות הופקדו בידי קובוטים
מאת: מערכת Telecom News, 13.4.20, 14:29קובוט יחצ דוניצה
 
בימי בידוד וסגר עקב הקורונה, כשיש מחסור בידיים עובדות, נכנסים לתמונה הקובוטים. פותחה מערכת אוטומציה עבור יצרניות המכוניות המובילות, שמשלבת קובוטים בביצוע מגוון בדיקות, שבעבר בוצעו ידנית.  
 
מבדקי האיכות מהווים אתגר של ממש וביצוע ידני שלהם כיום בתקופת הקורונה דורש מאנשים לצאת מבידוד. בתעשיית הרכב, שמונעת ע"י הצורך בהחדרת חדשנות לשוק במחזורי זמן שהולכים ומתקצרים, תקלות בכלי רכב משמעותן, מעבר לפגיעה במותג, גם פגיעה בחיי אדם ובצורך בהחזרת אלפי כלי רכב חזרה למוסך.
 
חברת GÖPEL הגרמנית, פיתחה מערכת ניטור ובקרת איכות, שאומצה כעת ע"י התעשייה. בלב המערכת מצוי הקובוט (רובוט שיתופי) UR10E של חברת Universal Robots, שמבצע כעת את כלל בדיקות האיכות למושבי המכוניות בפסי ייצור של יצרני רכב בעולם במקום בדיקות איכות של עובדים אנושיים.
 
עד כה, המלאכה הייתה ידנית, כשעל העובד היה להעביר כל מושב ומושב סדרת סימולציות מתישה תוך ביצוע מדידות שונות במקביל. אולם, אפקט הקורונה יצר מחסור בידיים עובדות בעבודות מורכבות.
 
פיליפ קוכר, המהנדס הראשי של GÖPEL: ״הכניסה לשוק של ה-UR10E שינתה את המצב, שכן הוא מצויד בזרוע בעלת 6 צירים ומערכת חיישני כוח המנטרים את תנועות הרובוט. כך, הקובוט יכול להגיע בקלות לכל כפתור וכפתור, שצריך ללחוץ, והוא מבצע כל פעולה בדיוק באותו כוח שנדרש. בימים של בידוד וסגר בגלל הקורונה כשיש מחסור בידיים עובדות, הגיוני להכניס קובוט, שמעולם לא מתעייף ועובד משמרות שלמות ללא הפסקה״.  
 
סרטון:
https://youtu.be/cQFM2DyFcg0

קובוט מושב יחצ



CORONA FREE



 
 
Bookmark and Share