Telecom News - האפליקציה החברתית Chat'n'roll - קהילה בימי קורונה

האפליקציה החברתית Chat'n'roll - קהילה בימי קורונה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> האפליקציה החברתית Chat'n'roll - קהילה בימי קורונה
האפליקציה החברתיתChat'n'roll   - קהילה בימי קורונה
מאת: מערכת Telecom News, 13.4.20, 17:50CHATNROLL
 
מדובר באפליקציית צ'ט חינמית מבוססת מיקום לאנדרואיד ולאייפון מבית האקסלרטור TLV-Generator, שמאפשרת תקשורת בין תושבי השכונה בזמן הסגר בבתים עקב מגפת הקורונה. היא יכולה להפיג את הבדידות בשיחה עם שאר תושבי השכונה, לחלוק במידע חיוני מקומי, לתאם "אירועי מרפסות" ולסייע במקרי חירום לאנשים בודדים.
בתי עסק שכונתיים יוכלו להסתייע בה כדי לעבור תקופה מאתגרת זו
. היא מאפשרת לכם לדבר עם הסובבים אתכם בכל מקום וזמן, גם אם הם אינם ברשימת אנשי הקשר שלכם. זו דרך לשבירת קרח בין אנשים וליצירת קהילות חדשות.
 
ניתן היה לצפות, שההתפתחות הטכנולוגית המהירה תהפוך את התקשורת בין אנשים לקלה יותר. בפועל, המציאות הפוכה. אנשים שכחו איך לגשת ולדבר פנים אל פנים עם האנשים שסביבם ורבים מהם בודדים מתמיד. בנוסף, לעיתים יש צורך לפנות לכל קהל הסובבים אותנו אבל אין דרך יעילה לבצע זאת.
 
לכן,Chat'n'roll  זו אפליקציה חברתית חינמית, שאיתה לא תישארו לבד, במיוחד לא בימי קורונה. מדובר באפליקציית צ'ט, שמבוססת על מיקום, שתאפשר לכם לדבר עם הסובבים אתכם בכל מקום ובכל זמן, גם אם הם אינם ברשימת אנשי הקשר שלכם. זו דרך לשבירת קרח בין אנשים, ליצירת קהילות חדשות ולהכרת חברים או עמיתים מקצועיים. במיוחד עכשיו, תחת איום הקורונה, תוכלו להכיר ולהיות בקשר עם תושבי השכונה שלכם, לכל צורך שהוא, ולתמוך בבתי העסק השכונתיים.
 

Chat'n'roll  היא הדרך הקלה ליצור קשר עם האנשים מסביב, שחולקים את אותה התרחשות. היא משמשת "שוברת קרח חברתי" ומקלה על יצירת האינטראקציה הראשונית וגישה יעילה לסובבים אותנו, בין אם לצרכים חברתיים, לנטוורקינג עסקי או לבקשת סיוע כלשהו, ברכבת, בהופעה, בשכונה ועוד.

שלא כמו רשתות חברתיות אחרות, Chat'n'Roll מבוססת על מיקום בלבד ולא על היכרות קודמת' או חברים משותפים. ממש כמו בצ'ט אמיתי, התכתובת היא זמנית וחדרים, שאינם בשימוש ייסגרו, ללא שמירת נתונים או עקבות בשרת. משתמשים יכולים להישאר אנונימיים או לא לפי בחירתם, או לדבר ולהחליף פרטים בצ'ט פרטי.
 
האפליקציה פשוטה לשימוש ומהירה. נכנסים לאפליקציה וכבר במסך השני ניתן להיכנס לחדר ולהצטרף לצ'ט, או לפתוח חדר חדש. לא נדרשים רישום או מסירת פרטים אישיים ורק הנוכחים באותו מקום או אירוע יוכלו לראות את החדר ולהצטרף אליו.
 
עיצוב ה-UI נקי ופשוט. זאת, כדי לשמור על המטרה העיקרית של האפליקציה - יצירת אינטראקציה ושיח בין אנשים הנמצאים בקרבה פיזית זה לזה, באופן הכי ידידותי וקל שיש.
 
התקשורת היא באמצעות טקסט בלבד, דבר שימנע את האפשרות לשימוש לרעה של שליחת תמונות או וידאו, וגם אין בכך צורך, מאחר שהמשתמשים נמצאים באותו המקום ויכולים להיפגש באופן מיידי. ניתן להזמין משתמשים לצ'ט פרטי פעם אחת בלבד. כך, שבמידה והבקשה נדחתה על ידם, לא ניתן יהיה להטרידם בהזמנה נוספת.
 
Chat'n'Roll עוקבת אחרי מיקום ולכן חדר, שנפתח על פלטפורמה נוסעת, כגון אוטובוס או רכבת, ישמור על טווח הפעילות סביב פותח החדר. כלומר, שכל נוסעי האוטובוס או הרכבת יוכלו לקחת חלק בצ'ט כל זמן הנסיעה. משתמשים חדשים, שיעלו לאוטובוס או הרכבת, יראו את החדר ויוכלו להצטרף אליו. כדי לא לקטוע את הצ'ט עבור משתמשים ,שכבר נמצאים בתוכו אך הגיעו לתחנת הירידה שלהם, האפליקציה מאפשרת למשתמשים אלה להמשיך ולקחת חלק בצ'ט, למרות יציאתם מטווח הפעילות הראשוני שהוגדר.
 
צוות המייסדים כולל את רחל טקץ - כימאית ודוקטור להנדסה, אפי טקץ - טייס בחיל האויר בדימוס, יזם ואיש עסקים בהווה ואת אמיר ח. - מתכנת ומומחה לפיתוח אתרים. עד כה פותח מוצר מינימלי (MVP) בשיתוף עם ה- TLV-Generator- אריאלה ואלי סוויד, וטל כתרן.

בימים אלה עמלים המייסדים על גיוס מימון להמשך פיתוח ולהטמעה בציבור. זאת, עקב הפוטנציאל האדיר לשימוש באפליקציה לתקשורת בין תושבי השכונה בזמן הסגר בבתים עקב מגפת הקורונה. באופן זה היא יכולה לשמש רשת ביטחון קהילתית.

אתגר משמעותי, שעומד בפניהם, הוא הטמעת האפליקציה בציבור והגדלה משמעותית של מספר המשתמשים. זהו אתגר קריטי, מאחר שבאופן אינהרנטי רק אם נתח גדול מהאוכלוסייה ישתמש בChat'n'Roll- האפליקציה תממש את יעודה (אחרת לא יהיה עם מי לדבר בסביבה...).

המייסדים קוראים לציבור להיות שותפים בפיתוח ובהפצת הבשורה דרך פרויקט שפתחו ב- HeadStart:
https://headstart.co.il/project/56698
 
CHATNROLL

משתמשי אנדרואיד יכולים להתקין את ה- MVPמ Play Store- - כאן.

משתמשי איפון יכולים, בשלב זה, להשתמש בגרסת הרשת https://lin.chatnroll.co.il//

ניתן לסכם את מטרות Chat'n'Roll:
בימי קורונה:
  • לחזק את הקהילתיות ואת רשת הביטחון שהיא נותנת :לאפשר לאנשים להפיג את הבדידות בשיחה עם שאר תושבי השכונה, לחלוק במידע חיוני מקומי לתאם "אירועי מרפסות" ולסייע במקרי חירום לאנשים בודדים.
  • בתי עסק שכונתיים יוכלו להסתייע בקהילתיות כדי לעבור תקופה מאתגרת זו.
בימים כתיקונם:
  • לאפשר לאנשים ליצור אינטראקציות חברתיות חדשות אונליין, בדרך קלה ובלתי מאיימת.
  • לאפשר לאנשים ליצור אינטראקציות חברתיות חדשות במציאות בו במקום.
  • לאפשר לאנשים להשיג סיוע (שותף לצלילה/טיפוס צוקים, טרמפ מהרכבת, מטען לנייד וכד'), באמצעות פניה יעילה לקהל הרחב הסובב אותם.
  • להיות כלי הנטוורקינג היעיל ביותר: לאפשר לאנשים לייצר קשרים חברתיים וקשרי עבודה חדשים פנים מול פנים ובו במקום.

CORONA FREE



 
 
Bookmark and Share