Telecom News - ישראל הצטרפה להובלת האקתון EU vs. Virus - מהרו להירשם!

ישראל הצטרפה להובלת האקתון EU vs. Virus - מהרו להירשם!

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> ישראל הצטרפה להובלת האקתון EU vs. Virus - מהרו להירשם!
 ישראל הצטרפה להובלת האקתון EU vs. Virus  - מהרו להירשם! 
מאת: מערכת Telecom News, 23.4.20, 14:58CORONA FREE

זאת, עם למעלה מ-200 שופטים ומ-12,000 משתתפים, מתוכם מאות יזמים ישראלים, במאמץ למציאת פתרונות להתמודדות בתחומים מגוונים במשבר הקורונה. יוענק פרס של 80 אלף אירו לזוכים. הרישום למתמודדים ולשופטים פתוח עד מחר בערב.

ישראל היא אחת מן המארגנות של ההאקתון הכלל-אירופי, EU vs. Virus, שיתקיים החל ממחר 24.4.20. מדובר במיזם חסר תקדים בהיקפו: תחרות רעיונות בסגנון "אירוויזיון נגד קורונה", בו ייקחו חלק עשרות אלפי משתתפים, והוא נועד לגייס כוחות יצירתיים מרחבי אירופה לעבודה מאומצת וממוקדת, שתיתן מענה לאתגרים, שמציב נגיף Covid-19 בתחומים שונים:
  • בריאות
  •  המשכיות עסקית
  • ערבות חברתית והגנת הדמוקרטיה
  • עבודה מרחוק וחינוך
  • הנגשה של סיוע כספי
ישראל לקחה על עצמה את ריכוז התחום השישי, אליו משוייכים הפתרונות, שאינם נכללים ב-5 הנושאים האחרים. לדוגמה: מענה להיגיינה בתחבורה ציבורית, שילוב רחפנים בשירותים לאזרח ועוד.

מאות יזמים ויזמיות משיראל, בהם סטארטאפים, חוקרי וחוקרות אקדמיה, וסטודנטים וסטודנטיות מבריקים כבר נרשמו, והפכו את ישראל לאחת מן המובילות במספר המשתתפים ביחס לגודל האוכלוסייה.

ההרשמה ל-EU vs. Virus פתוחה עד מחר בערב (24.4.20). כך, שכל מי שיש לו רעיון מוצלח וחדשני להתמודדות עם אתגרי החיים עם הווירוס מוזמן להירשם. ההאקתון ייערך במהלך סוף השבוע הקרוב (24-26.4.20) כאשר אירוע הגמר יופץ בשידור חי מול אירופה כולה, עם הופעתה של להקת לולה מארש הישראלית.

עם סיום ההאקתון יוגשו הפרויקטים לפלטפורמה דיגיטלית כלל אירופית, ובשבוע הבא ידונו בהם למעלה מ-200 שופטים מרחבי היבשת.

הפרויקטים הזוכים בכל תחום יפורסמו בפלטפורמה הכלל אירופית וכך הרעיון שלהם ייחשף לעשרות מיליוני לקוחות פוטנציאליים, פרטיים ועסקיים, זאת בנוסף על פרס בסך של 80,000 אירו. כ"כ, החברות השותפות מתחייבות לבחון סיוע בפיתוח ויישום של הרעיונות, תוך שמירת הזכויות על הרעיון בידי היזמים.

האירוע כולו וירטואלי, כאשר כל צוות עובד מהבית, ועוקב אחרי לוח זמנים הכולל מפגש התנעה, פגישות עם מנטורים מרחבי העולם, דד-ליין להעלות פיץ׳ מצולם של הפתרון לענן, ואירוע סיום חגיגי. החל ממחר בבוקר יוכלו המשתתפים להיעזר במנטורים ובוובינרים, שמציעים השותפים למיזם, בהם גוגל, סמסונג, מקינזי, ארגון התיירות העולמי, פרוקטר אנד גמבל, בנק Santander ו-AWS - שירותי הענן של אמזון.

גם גיוס השופטים ל-EU vs. Virus נמשך עדיין בשלב זה: הנציבות האירופית יחד עם ישראל ויתר שותפי ההאקתון מחפשים אנשי מקצועי בעל 4 שנות ניסיון לכל הפחות, שמעוניינים לתפקד כשופטים ובאפשרותם להקדיש כ-4 שעות עבודה בתאריכים 27-28.4.20. פרטים נוספים והרשמה – כאן.

לו״ז ודרכי צפייה באירועי ההאקתון:
האירועים יועברו בלייב, בעמוד הפייסבוק EU vs. Virus:

24.04, בין 18:00 ל-19:00: אירוע פתיחת ההאקתון.
26.04, בין 19:00-21:30: אירוע הגמר והופעה של להקת לולה מארש הישראלית.
30.04, בין 12:00-13:00: אירוע הכרזת הזוכים בכל הקטגוריות בהאקתון EU vs. Virus

פרטים נוספים באתר המיזם - כאן.



 
 
Bookmark and Share