Telecom News - IBM הכריזה על יכולות AI חדשות בשם Watson AIOps למנהלי מידע בארגונים

IBM הכריזה על יכולות AI חדשות בשם Watson AIOps למנהלי מידע בארגונים

דף הבית >> תקנים חדשים >> IBM הכריזה על יכולות AI חדשות בשם Watson AIOps למנהלי מידע בארגונים
חברת IBM הכריזה על יכולות AI חדשות בשם Watson AIOps למנהלי מערכות מידע בארגונים
מאת: מערכת Telecom News, 6.5.20, 13:16AI FREE

יכולות בינה מלאכותית אלו תטמענה אוטומציה ברובד תשתיות המחשוב הארגוניות כדי להעניק למנמ"רים / CIOs שליטה, יעילות וגמישות תפעולית, ולהוביל להתאוששות מהירה מאירועי משבר והמשכיות עסקית טובה מבעבר.
 
חברת IBM הכריזה אמש בכנס Think Digital  על יכולות ושירותים חדשים, מבוססי בינה מלאכותית, שנועדו לסייע למנהלי מידע בארגונים (CIOs  / מנמ"רים) להפוך את תשתיות המחשוב בארגוניהם לגמישות יותר, כדי לאפשר התמודדות טובה יותר וחזרה לפעילות אחרי אירועים משבשים כגון מגיפה עולמית - וגם לחסוך בעלויות.

מחקר של חברת IDC מעריך, שעד 2024, ארגונים, שמתבססים על בינה מלאכותית, יוכלו להגיב ללקוחות, למתחרים, לרגולטורים ולשותפים במהירות גבוהה ב-50% בהשוואה לאלה, שאינם משתמשים בבינה מלאכותית. במקביל, תקריות והשבתות בלתי צפויות של מערכות המחשוב הארגוניות עלולות לגרום הפסדי הכנסות ונזק למוניטין של ארגונים. חברת המחקר Aberdeen  מעריכה את העלויות הללו בכ-260 אלף דולרים לשעה.

על רקע הנתונים הללו, חשפה IBM את IBM Watson AIOps - מוצר חדש המשתמש בבינה מלאכותית כדי להפוך את האיתור, האבחון והתגובה לאירועים חריגים במערכת המחשוב הארגוניות לפעולות אוטומטיות המתבצעות בזמן אמת.

 Watson AIOps מאפשר לארגונים להוסיף אוטומציה לרובד התשתית ובכך עוזר למנהלי המחשוב לחזות ולעצב טוב יותר את התוצאות העתידיות, למקד את המשאבים בעבודה ולבנות רשתות יותר תגובתיות וחכמות המסוגלות להמשיך לפעול למשך פרקי זמן ארוכים יותר.

הפתרון החדש מושתת על הגרסה החדשה ביותר של Red Hat OpenShft והוא רץ בסביבות ענן היברידיות ופועל בתיאום עם טכנולוגיות מרכזיות לסביבת העבודה המבוזרת של ימינו, כגון Slack ו-Box. הוא פועל גם עם ספקי פתרונות מסורתיים לניטור מחשוב, כגון Matter most ו-ServiceNow.

רוב תומס, סגן נשיא בכיר לפלטפורמות נתונים וענן ב-IBM: "למדנו מחברות בכל העולם, ש-3 גורמים קובעים את הצלחת הבינה המלאכותית בעסק: שפה, אוטומציה ואמון. משבר הקורונה והביקוש המוגבר ליכולות עבודה מרחוק מניעים את הצורך באוטומציה של בינה מלאכותית בקצב חסר תקדים. אוטומציה מאפשרת להעצים את דור מנהלי מערכות המידע הבא והצוותים שלהם, כדי שיוכלו לתעדף את העבודה החיונית בארגונים הדיגיטליים של ימינו. כלומר ניהול וכריית נתונים כדי ליישם תובנות עתידיות, שבסופו של דבר תובלנה לתוצאות העסקיות בעלות ההשפעה הרבה ביותר בעלות נמוכה יותר".

סטיוארט באטרפילד, מנכ"ל ומייסד-שותף של Slack: "התאמה ויישור קו הם האתגר הגדול ביותר של ארגונים. Slack מספק את הערך הרב ביותר כאשר הוא משולב באופן הדוק בכלים אחרים, שמשמשים את הלקוחות מדי יום, ומביא את המידע העסקי הקריטי לערוצים, שבהם אפשר לעבוד עליו בשיתוף פעולה. השימוש ב-Slack יחד עם Watson AIOps מאפשר למפעילי המחשב לשתף פעולה באפקטיביות בפתרון תקריות ולהקדיש זמן קריטי לפתרון בעיות במקום לאיתורן".

ארון לוי, מנכ"ל Box: "בעידן העבודה מרחוק, שיתוף וגישה מאובטחים לקבצים בכל שעה ובכל היישומים חשובים יותר מתמיד. אנו נרגשים להרחיב את השותפות שלנו עם IBM כדי לספק תכנים ושיתוף פעולה באמצעות Watson AIOps ולאפשר לארגונים ועסקים לבצע את עבודתם מהר יותר, ובאופן פשוט ומאובטח יותר".

רולנד שואץ, סגן נשיא בכיר ומנהל מידע ראשי של קבוצת לופטהנזה: "אנו מקבלים בברכה את היכולות החדשות. התעשייה שלנו נפגעה קשה מהמגפה העולמית. אולם, העבודה, שעשינו על בינה מלאכותית בשנים האחרונות, מסייעת לנו להתמודד ביתר קלות עם חלק מהאתגרים העתידיים. העבודה עם IBM על יישום טכנולוגיות Watson AI עזרה לנו להאיץ את המודרניזציה של כלי מדעי הנתונים בקבוצה. אנו משתמשים בבינה מלאכותית כדי למכן תהליכים. תהליכים אוטומטיים מספקים לנו יתרונות כמו מענה קשוב יותר ללקוחות ותפעול יעיל יותר. זו הדרך שלנו להכין א הקבוצה להתחלה טובה עם חלוף המשבר".
 
 



 
 
Bookmark and Share