Telecom News - פורטינט פתחה גישה חינמית לכל קורסי אבטחת הסייבר של החברה

פורטינט פתחה גישה חינמית לכל קורסי אבטחת הסייבר של החברה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> פורטינט פתחה גישה חינמית לכל קורסי אבטחת הסייבר של החברה

פורטינט פתחה גישה חינמית לכל קורסי אבטחת הסייבר של החברה
מאת: מערכת Telecom News, 12.5.20, 12:15CYBER FREE

24 קורסי האבטחה המתקדמים, שכלולים בתוכנית הלימודים Network Security Expert Institute של החברה, מתמקדים בנושאים כמו Secure SD-WAN, אבטחת ענן ציבורי, גישה מאובטחת ועוד. הם פתוחים כעת ללא עלות לכל מי שמעוניין להרחיב את מיומנויות האבטחה הטכניות ואת המודעות לאבטחת סייבר.

פורטינט, שעוסקת בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הודיעה על פתיחת כל קטלוג קורסי ההדרכה המקוונים המתקדמים של החברה בתחום אבטחת סייבר (NSE) ללא עלות לכל המעוניין.

24 קורסי האבטחה המתקדמים,שכלוחלים בתוכנית הלימודים Network Security Expert Institute של החברה, מתמקדים בנושאים כמו Secure SD-WAN, אבטחת ענן ציבורי, גישה מאובטחת ועוד.

הקורסים יהיו זמינים בחינם עד סוף 2020, כאשר המטרה היא לסייע בהתמודדות עם הצרכים המשתנים במהירות של הארגונים המאבטחים את העובדים המרוחקים והרשתות המבוזרות שלהם ולספק הזדמנות לרכוש מיומנויות חדשות של אבטחת סייבר עבור כל מי שמעוניין בקריירה בתחום.

העובדים מהבית מהווים סיכון גבוה
ארגונים בכל רחבי העולם נדרשו להתאים במהירות את אבטחת הרשת שלהם כדי לתמוך בעובדים, שעברו מעבודה במשרד לעבודה מהבית. כדי לשמור על המשכיות עסקית, צוותי ה-IT צריכים לוודא, שלכל אחד מהעובדים בארגון יש גישה מאובטחת מרחוק למשאבים ויישומים קריטיים הנמצאים ברשת הארגונית.

בו בזמן, פושעי הסייבר מנצלים את העלייה חסרת התקדים בגישה מרחוק למידע ולנתונים רגישים ע"י חיפוש אחרי נקודות חולשה ושינוי של אסטרטגיות התקפה תוך כדי התמקדות בסביבות של עובדים מרוחקים.

לפי מחקר, שנערך ע"י ISC2, בכ-66% מהארגונים אין צוות מיומן, שיוודא את יעילות אבטחת המידע בארגון. המספר הגובר של עובדים מרוחקים מציג שטח תקיפה המתרחב במהירות, נתון המחייב את צוותי ה-IT לסדרת מיומנויות אבטחה מקיף יותר מאשר בעבר כדי להגן על הארגונים שלהם.  

משתתפי הקורסים ילמדו אודות הטכנולוגיות השונות של החברה, כמו התקני אבטחת המידע FortiGate, FortiNAC ו-FortiManager וירכשו מערך מיומנויות הנועד להגן על הרשת מפני איומים. הקורסים כוללים הדגמות מעבדה מוקלטות, שתהיינה זמינות לצפייה לפי דרישה, יחד עם שיעורים קבועים, שיועברו בשידור חי בהובלת המדריכים המוסמכים של החברה, שיהיו זמינים להדגמות מעבדה ולמענה על שאלות.

NSE Institute הוקם ע"י החברה ב-2015 ומאז, החברה העניקה כ-300,000 הסמכות לבוגרי הקורסים השונים. כחלק מקטלוג ההדרכה החינמי של החברה, פורטינט מספקת לכל המעוניין את הקורסים NSE 1 ו-NSE 2 המתמקדים במודעות בסיסית לסייבר. כ"כ, החברה הוסיפה את הקורס FortiGate Essentials עבור כל מי שמעוניין ללמוד כיצד לבנות ולתחזק חוקות פיירוול, אימות משתמשים, ניתוב ושימוש ב-SSL VPN.  

ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט: "אנו פותחים את הקטלוג המלא של קורסי ההדרכה המתקדמים המקוונים שלנו, שמאפשרים לימוד בקצב עצמי ללא עלות ,כדי שמומחי ה-IT יוכלו להרחיב את הידע והמיומנויות הדרושים להם כעת כדי להגן ביעילות על הארגונים שלהם". 





 
NORDVPN



 
 
Bookmark and Share