Telecom News - השגת חוויית מטופל טובה יותר דרך רשת WiFi מונעת בינה מלאכותית (AI)

השגת חוויית מטופל טובה יותר דרך רשת WiFi מונעת בינה מלאכותית (AI)

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> השגת חוויית מטופל טובה יותר דרך רשת WiFi מונעת בינה מלאכותית (AI)
השגת חוויית מטופל טובה יותר דרך רשת WiFi מונעת בינה מלאכותית (AI)
מאת: כריסטיאן גילבי, 18.5.20, 12:45כריסטיאן גילבי יחצ ג'וניפר

רשתות מונעות AI הופכות את רשת ה-WiFi לצפויה, אמינה וניתנת למדידה. הבינה המלאכותית של הרשת מאפשרת לצוותי ה-IT של מערך הרפואה ראות ותובנה כיצד הצוות הרפואי, המבקרים והמטופלים חווים את הרשת. פתרונות AI מאפשרים לעובדי ה-IT במערך הרפואה להתמקד בפרויקטים אסטרטגיים בתמיכה בפעולות קליניות ומתן שירות למטופלים, במקום בטיפול בתקלות.

ניתן לציין מקרים רבים בהם רשת ה-WiFi אִכזבה משתמשים ברגעים הכי לא מתאימים. בין אם מדובר בדבר פעוט ואישי כמו איבוד הקישור לאינטרנט בבית קפה רגע לפני שמספיקים לשלוח את המסמך במועד הדרוש, או תקלה גדולה במשרד המשביתה את הפעילות של כלל העובדים ליום שלם/ זו בעיה אוניברסלית עם משמעויות אמיתיות. 

אך כאשר זה מגיע לתחום הבריאות, הבעיה יכולה להיות חמורה יותר. זאת, בגלל השימוש הרב ברשתות לתמיכה במגוון רחב של ציוד רפואי, תפעול ואפליקציות מובייל. משימות קריטיות מקבלות משמעות חדשה כאשר מדובר בשימוש באינטרנט אלחוטי לתמיכה בציוד רפואי והעברת נתונים בזמן אמת לרופאים בעת טיפול.

אי יציבות ה-WiFi במקרים אלה אינו רק מתסכל, אך גם יכול להוביל לתוצאות מסכנות חיים. נוסף על התלות ב-WiFi, ישנם פיתוחים טכנולוגיים נוספים המשפרים ואף מובילים למהפכה בחוויית המטופל המודרנית.

קיימות מספר דרכים בהן פועלים ספקי מערך הרפואה, וטכנולוגיות, שהם משקיעים בהן לתמיכה במאמצי קידום ה-IT המודרני. אחת הטכנולוגיות המובילות היא רשתות מונעות בינה מלאכותית (AI) ההופכות את רשת ה-WiFi לצפויה, אמינה וניתנת למדידה.

הבינה המלאכותית של הרשת מאפשרת לצוותי ה-IT של מערך הרפואה ראות ותובנה כיצד הצוות הרפואי, המבקרים והמטופלים חווים את הרשת. הבינה המלאכותית מאפשרת לצוות התמיכה הטכני ב-IT את היכולת למנף את כלי מדע הנתונים לזיהוי תדיר של כל הבעיות ב-WiFi ואת שורש הבעיה שלהן בזמן ההתרחשות.

ככלי פרואקטיבי, הבינה המלאכותית יכולה לשמש גם כדי לזהות אנומליות ולטפל בהן או להתריע בפני צוות ה-IT לפני שהמשתמשים יחוו את הבעיה ברשת. פתרונות AI אלה מאפשרים לעובדי ה-IT במערך הרפואה להתמקד בפרויקטים אסטרטגיים בתמיכה בפעולות קליניות ומתן שירות למטופלים, במקום בטיפול בתקלות.

בנוסף על היתרון הישיר של רשתות מונעות AI למערך עובדי הרפואה, מודרניזציה של ה-WiFi מאפשרת גם חוויה מקושרת יותר למטופלים. במציאות המהירה בה אנו חיים, ישנה חשיבות גבוהה לאנשים להישאר מקושרים. מטופלים והמבקרים שלהם מצפים לגישה מהירה לחדשות, רשתות חברתיות ופלטפורמות צפיה ישירה.

גישה מהירה לאפליקציות כמו WhatsApp, FaceTime, ו-Facebook יכולה להיות חיונית למטופלים כדי לשמור על קשר עם האהובים להם ולוודא, שהם יכולים לצרוך מידע ללא קשר למקום בו הם נמצאים. אי יציבות של רשת ה-WiFi יכולה להשפיע על שביעות רצון המטופלים ולהוביל לחוויה כללית שלילית שלהם, של המבקרים, המשפחה והחברים.

IT מוּנע AI משפר את חווית המטופל והמטפלים
יתרון נוסף של רשת מוּנעת AI, שקושרת יחד את ה-WiFi, Bluetooth LE וטכנולוגיות IoT, היא היכולת לשפר חוויית משתמש בעזרת שירותי מיקום בתוך מבנים לשיפור אפליקציות המובייל של המטופלים, המבקרים והצוות המטפל.

יכולת זו מאפשרת לספק לכל אחד, שיש לו מכשיר Bluetooth, שירותי הכוונת דרך, שיכולים להיות שימושיים בדרכים רבות, בין אם זה לעזור לצוות הרפואי למצוא את המטופלים הזקוקים לטיפול במהירות, או לאפשר להם לברך מטופלים ברגע כניסתם לבית החולים ולספק להם הכוונה ליעדיהם. טכנולוגיה זו מאפשרת גם לבתי חולים לאתר במהירות ציוד רפואי, מאווררים, כסאות גלגלים או אפילו תרופות, שיכולים להיות אתגרים משמעותיםי בעבודה במשמרות.

יישומים חדשים אפשריים כעת בעזרת השילוב של Bluetooth, IoT ו-WiFi. מתקן רפואי חשוב בארה"ב, לדוגמה, עבד עם חברת Mist Systems לשלב מנעולי דלת IoT עם תגים בעלי Bluetooth LE למניעת יציאת מטופלים ללא ליווי ממתקני רפואה נפשית. זו דוגמה אחת לשימוש משמעותי של חברות, שיכול לשפר את חוויית המטופל במגוון תחומים על בסיס רשתות מונעות AI.

באמצעות יעילות משופרת, חדשנות ופיצ'רים חדשים, שה-WLAN המונע AI מביא לארגון, יכולים ספקי מערך הרפואה להעריך אם הטכנולוגיה החדשה יוצרת עבורם אתגרי אבטחת מידע חדשים. לעומת זאת, אם מותקנת כראוי, תשתית ה-WLAN יכולה לסייע לארגון מבלי לסכן סטנדרטים של אבטחת מידע או הוראות סותרות.

ניהול אבטחת מידע ופתרונות נראות של סיכונים זמינים עבור הספקים כדי לשפר את אבטחת המידע בכל הרשת, יכולים להפוך רשתות WLAN להיות בטוחות באותה רמה של רשתות LAN.

בעזרת אימוץ תשתית הדור הבא, ארגוני בריאות יכולים לספק למטופלים ולצוות קישוריות מתקדמת וחוויית שימוש ייחודית עם יתרונות לכל הצדדים. המטופלים והמבקרים מצפים לרשת WiFi אמינה. הטכנולוגיה המתקדמת של רשת WLAN מונעת AI היא מה שארגוני בריאות סומכים עליה כדי לשפר באמת את חוויית המטופל המודרנית ולקחת את מערך הבריאות המקושר צעד קדימה.

מאת: כריסטיאן גילבי, מאי 2020.
מנהל שיווק מוצר ב-Mist Systems, חברה בת של ג'וניפר נטוורקס

AI
 
 



 
 
Bookmark and Share