Telecom News - כלי "התגנבות מהבית" מאפשר לעובד מהבית לעזוב המחשב ללא ידיעת המנהל

כלי "התגנבות מהבית" מאפשר לעובד מהבית לעזוב המחשב ללא ידיעת המנהל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לארגון ולעסק >> כלי "התגנבות מהבית" מאפשר לעובד מהבית לעזוב המחשב ללא ידיעת המנהל
הכלי "התגנבות מהבית" מאפשר לעובד מהבית לעזוב את המחשב - ללא ידיעת המנהל ועמיתים
מאת: מערכת Telcom News, 23.5.20, 13:01LFH

הטריק של כלי ה-LFH מאפשר לתוכנות הצ'טים והעבודה מרחוק כמו Microsoft Teams ותוכנות ניטור של יעילות ופריון לחשוב, שהעובד עדיין פועל במחשב, בשעה שהוא יצא להפסקה. וזה לא למען עידוד העצלנות.

המונים עובדים כעת מהבית, וייתכן שימשיכו לעבוד מהבית גם לאחר משבר הקורונה. מציאות זו יוצרת במקרים רבים מתח בין עובדים ומנהלים המודאגים  מהיעילות ומכושר הפריון של העובדים.

מנהלים רבים מעודדים ואף דורשים מעובדים להיות זמינים כל העת במחשב שלהם.

מטרת הכלי Lurk From Home (LFH) (שאתר BI דיווח עליו), היא להתמודד עם הצורך של העובדים לנוח ולעשות הפסקות בעבודתם כך, שלא יראו שהם מחוץ לרשת, וכדי שתוכנות כמו Microsoft Teams , Slack, סקייפ לעסקים, Cisco Jabber ו-Lync יבחינו שהם עדיין עובדים.

המטרה היא לא לרמות את המעסיקים והמנהלים אלא דווקא לשפר את יעילות העובדים, ע"י מתן אפשרות להפיג מתחים, להתמודד עם דברים דחופים בבית, לנשום אוויר צח ולקיים איזון בין עבודה ו"חיים", תוך שמירה על הבריאות הנפשית של העובדים, שנאלצים במהלך העבודה בבית להתמודד עם ילדיהם ועם מטלות הדורשות יציאה מהבית.

עובדים רבים לא יכולים לעשות הפסקות כאלו עקב מנהלים מודאגים וחשש, שעמיתים יראו בהם עצלנים.

עבודה במשרד ובמקום העבודה מאפשרת למנהלים לראות במו עיניהם מתי העובד אכן עובד. כעת הם יכולים לראות זאת רק ע"י תוכנות כמו Microsoft Teams ואפילו תוכנות VPN היכולות לעקוב אחר פעולות העובדים במשך היום, ויש מעסיקים שאפילו עברו להתקנת מצלמות.

כל אלה מעלים את רמת הלחץ אצל עובדים רבים ומערימים קשיים לעשות הפסקות, מבלי לקבל שאלות הבהרה מצד המנהלים, או טענות של עמיתים.

כלי ה-LFH מאפשר לכלי הצ'טים ותוכנות ניטור של יעילות ופריון לחשוב, שהעובד עדיין פועל במחשב, למשל, ע"י הפעלה לחילופין של קליפ ברקע כדי שהמסך יראה פעיל או חיבור Java לפעילות של הזזת העכבר.

LHF
 

LFH Mode is an online tool that keeps you available on Microsoft Teams, Windows, and VPN when you step away from your desk

LFH Mode Pro is a free downloadable program that keeps you active on business IM chat, Windows, and VPN when you step
away from your desk




 
 
Bookmark and Share