Telecom News - מינויים של רועי פרוכטר, נטלי טפליצקי ואריאל הדר במיה אנליטיקס נציגת SAS

מינויים של רועי פרוכטר, נטלי טפליצקי ואריאל הדר במיה אנליטיקס נציגת SAS

דף הבית >> מינויים >> מינויים של רועי פרוכטר, נטלי טפליצקי ואריאל הדר במיה אנליטיקס נציגת SAS
מינויים של רועי פרוכטר, נטלי טפליצקי ואריאל הדר במיה אנליטיקס נציגת SAS בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 8.6.20, 16:15רועי פרוכטר יחצ

מיה אנליטיקס, שעוסקת ביישום והטמעת פרויקטים שלSAS  בישראל, מינתה את רו"ח רועי פרוכטר, (בתמונה משמאל), (37), למומחה מיישם פתרונות SAS בתחום הביטוח.

לרועי יש ניסיון של כ-10 שנים בענף הביטוח והפיננסים. רועי עבד ב-EY ועסק במתן שירותים הקשורים לתקן IFRS 17 לחברות ביטוח. בעבר הוא ניהל תיקי ביקורת של חברות ביטוח, פנסיה וגופים פיננסיים אחרים ב-EY.  

רועי הוא רואה חשבון מוסמך בעל תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות מאוניברסיטת בן גוריון.

*********************

במסגרת הטמעת פתרונות SAS לאיתור חריגים ומניעת הונאות, מונתה רו"ח נטלי טפליצקי, (בתמונה משמאל), (37), כמנהלת פרויקט של יישום פתרון SAS Visual Investigator לאיתור וניטור חריגי רכש ותשלומים.נטלי טפליצקי יחצ
 
לנטלי יש כ-12 שנות ניסיון בניהול פרויקטים וייעוץ בתחום ניהול הסיכונים וטכנולוגיית מידע. בתפקידה האחרון בפירמת הייעוץ EY היא ניהלה צוות המבצע פרויקטים של ניתוח נתונים במחלקת מעילות והונאות, בו שילבה גם את מומחיותה בתחום ה-IT.
 
נטלי היא בעלת ניסיון בתחום הביקורת הפיננסית וטכנולוגיית המידע וכן ייעוץ לחברות בתחומי ניהול סיכונים, ביקורת פנימית ו-IT.
 
נטלי היא בעלת תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ממכללת רופין ובעלת רישיון רו"ח מ-2009 ותואר שני בהתמחות ניהול פיננסי מאוניברסיטת ת"א.

*********************
 
אריאל הדר, (בתמונה משמאל), (35), מונה למנהל ה-Professional Services (PS). במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול כ-50 יועצים העוסקים בפרויקטים של SAS בבנקים, חברות ביטוח, משרדים ממשלתיים וגופים נוספים. הוא עובד ב-MIA אריאל הדר יחצAnalytics 3 שנים ובעל ידע עסקי וידע טכני בתשתיות SAS.

אריאל החל את דרכו בחברה בניהול פרויקטים, ובשנתיים האחרונות שימש כיועץ טכני במחלקת ה-Presale ומומחה מוצר בתחום מניעת ההונאות תוך תמיכה בתהליכי מכירה ופרויקטים שונים.

בעברו הוא עבד 6 שנים בבנק הפועלים בו ניהל צוותים בתחום תשתיות SASTera Data  DBAובתחום שו"ב.

אריאל הוא בוגר תואר שני MBA בהתמחות מערכות מידע באונ' בר אילן ותואר ראשון BA ממכללת "מל"א" בהתמחות מערכות מידע ניהוליות בהצטיינות.
 
פרחים וברכות



 
 
Bookmark and Share