Telecom News - אלון קלומק מונה למנהל הפעילות העסקית העולמי בסלברייט

אלון קלומק מונה למנהל הפעילות העסקית העולמי בסלברייט

דף הבית >> מינויים >> אלון קלומק מונה למנהל הפעילות העסקית העולמי בסלברייט
אלון קלומק מונה למנהל הפעילות העסקית העולמי בסלברייט שעוסקת בפתרונות מודיעין דיגיטלי
מאת: מערכת Telecom News, 22.6.20, 15:12אלון קלומק יחצ

סלברייט (Cellebrite), שעוסקת בפתרונות מודיעין דיגיטלי עבור גופי אכיפת חוק, חקירות, גופי ממשל וארגונים כדי להאיץ חקירות דיגיטליות ולהתמודד עם המורכבות הגוברת, שבאתגרי פשיעה ואבטחה בעידן הדיגיטלי, הודיעה היום על מינויו של אלון קלומק למנהל הפעילות העסקית העולמי CBO (Chief Business Officer), תפקיד אותו הוא יהיה הראשון לאייש בחברה.

במסגרת התפקיד החדש, הוא יהיה אחראי למכירות, הכשרה ופיתוח של שירותים מקצועיים נוספים, שירחיבו את פעילותה של החברה בזירת המודיעין הדיגיטלי. הוא יוביל את את הפעילות העסקית העולמית של החברה במגזר הפרטי, הציבורי ובתחום השירותים המקצועיים.

אלון הוא בעל 20 שנות ניסיון בניהול עסקי בינלאומי ומכירות. הוא הצטרף לסלברייט ב-2012 ומאז שימש כמנהל החטיבה הבינלאומית של החברה.

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט: "אני שמח לברך את אלון קלומק על כניסתו לתפקידו החדש כמנהל הפעילות העיסקית העולמי של סלברייט. לאורך השנים הוא האיץ את הפעילות העסקית של סלברייט בעולם וקצר הישגים בתפקידו כמנהל החטיבה הבינלאומית. הוא בעל סגנון מנהיגות דינמי, חזון ויכולות ניהול מצוינות, שמקדמים את החזון שלנו של עולם בטוח יותר. הוא איש מפתח בצוות הניהולי של סלברייט ואני מאחל לו ולנו הצלחה רבה".
 
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share