Telecom News - BeeZee -אפליקציה חברתית לעידוד מסחר למען עסקים קטנים ובינוניים בישראל

BeeZee -אפליקציה חברתית לעידוד מסחר למען עסקים קטנים ובינוניים בישראל

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> BeeZee -אפליקציה חברתית לעידוד מסחר למען עסקים קטנים ובינוניים בישראל
מאת: מערכת Telecom News
29/06/20,  10:48
מטרת / הייעוד של התוכנה: בניית קהילה עסקית חזקה, כשמטרתה הבלעדית היא לעודד רכישה מעסקים מקומיים באמצעות אפליקציה בחינם לכל עסק, חנות או עצמאי/ית.
שם התוכנה: לאנדרואיד: BeeZee,  לאייפון: BeeZee App
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה מאגדת בתוכה עסקים כחול לבן, מעצמאיות שעובדות מהבית, עד חנויות רחוב קטנות וגדולות כאחד. כל עסק ישראלי מתקבל בברכה לאפליקציה. והכל בחינם. לעסק מוקמת חנות האינטרנטית, ויש  עזרה בהכנסת המוצרים. המכירה מתבצעת מהעסק ישירות ללקוח הסופי, ללא כל עמלת תיווך, וללא כל מטרת רווח לאפליקציה.
 
האפליקציה פשוטה לתפעול, הן לעסק עצמו והן ללקוח בבית להזמנת המוצרים. כבר היום ניתן למצוא בה עשרות חנויות ומותגים, מבגדים וקוסמטיקה, מזון, עיצוב הבית, אומנות ועד צעצועים ומשחקים.
 
משלוח תוך 24 שעות. תשלום המשלוח של המוצרים ע"ח הקונה/לקוח - עלות של 25 ש"ח ל-20 ק"מ מבית העסק (+ 20 ש"ח לכל אקסטרה 20 ק"מ).

ג'ורג'ינה גרין, אשת עסקים ובעלת חברת GMT הבינלאומית תרמה מכספה למען הקהילה כדי ליזום, לפתח ולהשיק את האפליקציה, לנוכח משבר הקורונה.
 
אתר האפליקציה - כאן.

לפניות להצטרפות לאפליקציה בחינם:
Info@beezeenow.com

מסך BEEZEE

מסך BEEZEE
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share