Telecom News - אראל מרגלית מונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת הסייבר הישראלית ThetaRay

אראל מרגלית מונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת הסייבר הישראלית ThetaRay

דף הבית >> מינויים >> אראל מרגלית מונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת הסייבר הישראלית ThetaRay
אראל מרגלית מונה ליו"ר הדירקטוריון של חברת הסייבר הישראלית ThetaRay
מאת: מערכת Telecom News, 1.7.20, 11:23אראל מרגלית קרדיט צילום יחצ שחר עזרן
 
ThetaRay, שמספקת פתרונות ביג דאטה למניעת פשיעת סייבר פיננסית, מבוססים בינה מלאכותית (AI) מהפכנית המדמה אינטואיציה אנושית, הודיעה על מינויו של היזם אראל מרגלית, יו"ר ומייסד קרן JVP , ליו"ר הדירקטוריון שלה.
 
מרגלית הוא מהמשקיעים הישראלים הבולטים, במיוחד בתחום הגנת הסייבר, עם 26 שנות ניסיון בהשקעות בלמעלה מ-140 חברות בהיקף של 1.4 מיליארד דולרים. הוא פתח לאחרונה את מרכז הסייבר הבינלאומי בשיתוף עם עיריית ניו יורק, Margalit Startup City בה שוכנים גם משרדי Thetaray בארה"ב. מרגלית יסייע לחברה להשיג את יעדיה הבאים.
 
 
אראל מרגלית: "התקופה החדשה בכלכלה העולמית מגדילה משמעותית את הפשיעה הפיננסית על כל גווניה. הפשיעה הזו מסכנת את החברה האנושית בכל תחום, מביטחון החוסכים ותאגידים בינלאומיים ועד להלבנת כספים, טרור וסחר בבני אדם. אני שמח על ההזדמנות להצטרף לצוות הנהדר של ThetaRay כיו"ר החברה, ובטוח, שבצעדים הנכונים נוכל להוביל את החברה הזו למקום של הובלה עולמית בתוך שנים ספורות". 
 
מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay: "אני בטוח, שמינויו של אראל מרגלית ליו"ר ThetaRay, קשריו בעולם ההון סיכון והיכרותו עם עולם הטכנולוגיה יעמדו לרשות ThetaRay ויוכלו להצעיד את החברה לצמרת העולמית. ניסיונו הרב של אראל בהובלת חברות רבות מהפורטפוליו של JVP, לעמדת מובילות עולמית, יסייע לחברה לא רק להרחיב משמעותית את פעילותה בתחום הפיננסים, אלא גם לפרוץ לעולמות נוספים".
 
 קרדיט צילום: תמונה עליונה שחר עזרן
פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share